Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Jos tama heppu sailyttaa kilpailulupansa, voi tiedossa olla mielenkiintoisia sijoituksia tulevaisuudessa.
Ööh,säilyykö kilpailulupa kun saa elinikäisen kilpailukiellon?

Saako jäädä vapaalle jalalle jos saa elinkautisen?

mielenkiintoista että monen mielestä tuo läsäytys oli komea ja oikein naureskellen lisätään nauruhymiötä päälle,mutta löisinpä vetoa että kun näitä kavereita kävis läsäyttämässä syyttä tai vaikka heidän isäänsä ohimennen niin se ei enää oliskaan komea vaan törkeä,suorastaan sikamainen,huudettais apua,poliisia ja ties mitä.Rikosilmoituksia tehtäis koko kaveriporukan voimalla "eikö olekki se hullu,saatana mikä sekopää,tosi törkeää tuolleen lyödä toista jne."

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Ei se sita viela oo saanu. Sita on esitetty: "...has open a file for the life suspension"

Tuokin on viturallaan, pitaisi olla "...has opened a file for a lifetime suspension"

Tuskinpa tuota tullaan kauheasti vastustamaan ellei kaveri tule kovalle katumapaalle ja kuka tietaa vaikka siella olisi sen kavereita kasittelemassa sita tuomiota ja se muutetaan maaraaikaiseksi.

Viimeksi muokattu:

Saako jäädä vapaalle jalalle jos saa elinkautisen?

mielenkiintoista että monen mielestä tuo läsäytys oli komea ja oikein naureskellen lisätään nauruhymiötä päälle,mutta löisinpä vetoa että kun näitä kavereita kävis läsäyttämässä syyttä tai vaikka heidän isäänsä ohimennen niin se ei enää oliskaan komea vaan törkeä,suorastaan sikamainen,huudettais apua,poliisia ja ties mitä.Rikosilmoituksia tehtäis koko kaveriporukan voimalla "eikö olekki se hullu,saatana mikä sekopää,tosi törkeää tuolleen lyödä toista jne."

1000€ veto? Tyhmää alkaa tuommoisia huuteleen ja olettamuksia tekeen sen perusteella jos joku ei tuomitse alimpaan helvettiin avaria aikuisten miesten välillä. Tuomitsen kyllä ennen kun joku alkaa siitä vääntämään, mutta mielestäni tehdään liian iso juttu tuosta.

Viimeksi muokattu:
Mahdolliset rikkeet kannattaa tietenkin kirjata lajin sääntöihin. Tässä GPA:n linjaus:
"Nostaja tai huoltaja, joka lyö toimitsijaa tai muuta henkilöä kilpailuissa, määrätään kilpailukieltoon GPA-kisoissa toistaiseksi."

Urheilu vaikuttaa olevan kovien poikien hommaa!

Jälleen Riku Korkki toimittajana. Olisi ollut helppo mässäillä stereotypioilla, mutta sen sijaan kirjoittaa asiallisesti korostaen välikohtauksen harvinaisuutta. Veikkaan Rikun lukevan pakkista, joten terveiset ja virtuaalinen bodypeukku tätä kautta.

Ja artikkeli mainostaa vielä Suomen- ja maailmanennätyksiä. Tokihan se pitää teknisesti paikkansa, mutta liittokuvioita tuntematon satunnainen lukija voi vielä oikeasti ajatella kyseessä olevan maailmanluokan nostaja. Niin on varmaan luullut toimittajakin...

Niin varmaan luulee nostajakin! :D Lukija ja toimittaja tosin saavat valheelliset luulonsa anteeksi. :)

Jos aina laittais kaikki sympatiat täysin tuntemattomille ihmisille, tää olis aika raskas paikka elää. Ei mua naurattais pätkääkään, jos bodari vetäis mua tai jotain läheistä avarilla. En mä toisaalta uutisia lukiessa naura pommituksissa kuolleille syyrialaisille, mut en mä sitä surekaan.

Mun mielestä mielenkiintoista on lähinnä se, et jotain jaksaa yllättää ihmisten mieltymys väkivaltaan. Tulee semmosen kasveilla kirjailtu päähine mieleen tosta sun avautumisesta. ;)

Syyrian sodassa kuollut yli 200 000 to date = bodari veti avarilla tuomaria poskeen... Getting a little bit carried away?

Ei tietenkään se naurata ittee jos avarista saa. Ei naurata hauskoissa kotivideoissa myöskään harava haaraväliin koskaan sitä haravan saajaa. Mut monia muita noi kaks voi huvittaa. Itse vaan näkee noissa ison eron vrt. pommituksissa silpoutuneisiin ihmisiin. Oon vähän outo selvästikkin.

Syyrian sodassa kuollut yli 200 000 to date = bodari veti avarilla tuomaria poskeen... Getting a little bit carried away?

Ei tietenkään se naurata ittee jos avarista saa. Ei naurata hauskoissa kotivideoissa myöskään harava haaraväliin koskaan sitä haravan saajaa. Mut monia muita noi kaks voi huvittaa. Itse vaan näkee noissa ison eron vrt. pommituksissa silpoutuneisiin ihmisiin. Oon vähän outo selvästikkin.

Eli koska Syyrian sodassa on kuollut paljon ihmisiä ei tuossa avarissa ole mitään väärää?

Katsoin itsekin etta
Doping-rikoksia 580 kilon YT:llä 140 kilon sarjassa... I rest my case.:D[/QUOTE]
Hyva havainto :D Heppu siis nosti keskimaarin 1.4 kertaa oman painonsa noissa nostoissa. Kun alkaa miettimaan niin katsos tuon pystyisin tekemaan itsekin :rock:

Kyllä jengi jaksaa kiukutella yhdestä avarista. "Mitä jos sulle tai sun läheiselle tehtäisiin noin" yhyy yhyy. Kyllä toi väärin teki, mutta kukaan ei kuollut eikä varmasti tuomari ton takia mennyt työkyvyttömäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom