- Ikä
- 46
Yhtä luonnollista kuin 'Tallinnan tissit'.
No ei ne tissit luonnolliset ole mutta ei silti voi puhua samassa lauseessa, siis verrata silikonia ja syntholia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhtä luonnollista kuin 'Tallinnan tissit'.
No ei ne tissit luonnolliset ole mutta ei silti voi puhua samassa lauseessa, siis verrata silikonia ja syntholia.
Lisää syntholia :p
Järkyttävä näky - tekolihakset hankkinut "Hulk" hengenvaarassa, keho vuotaa kuvottavaa öljyä (IL /13.12.2016)
" Rakennustyöntekijä ja kehonrakentaja Valdir Segato on tuorein brasilialainen, joka on astunut rohkeasti esiin synthol-ongelmansa kanssa. Segato esiintyi TLC-kanavan ohjelmassa (oheinen video) ja päästi katsojat seuraamaan kehonrakennusuransa dramaattisimpia hetkiä."
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201612132200040171_bs.shtml
Ei voi ku ihmetellä näitä janttereita, ja miks kukaan ei iske tuota paskaa jalkoihin vaan kaikki pitää tunkee käsiin ja rintaan? :D
Joku päivä sitten luin että nää gurut käyttää jo kookosöljyäkin. Näillä jätkillä kyllä proggis skulaa koska onhan toi esteettisyys ihan jumaltasoa.
Joku päivä sitten luin että nää gurut käyttää jo kookosöljyäkin. Näillä jätkillä kyllä proggis skulaa koska onhan toi esteettisyys ihan jumaltasoa.
Joskus aina stadin keskustassa näkee yhtä syntholilla varustettua ukkoa ja on se livenä vielä kauheamman näköistä kuin kuvista.
plot twist: Kyseisellä jannulla ei syntholia ja normi kroppa. Rasismia!Oulussa vaikuttaa eräs lähi-idän suunnalta tullut pakolainen. Voi helvetti että oli oksettavan näköinen kun keimaili ilman paitaa kaupungilla.
Btw, se ketä läpsästiin siellä diamond cup:ssa ei ollut edes tuomari siellä vaan MC/kuuluttaja...
Mitähän kävisi, jos joku mätkäisisi Ouramaa kisojen jälkeen?
Niin.. Ja jos KP suuttuisi niin loppuisi expojen järjestäminen ja SM-kisat pidettäis jatkossa jossain pienessä koulun liikuntasalissa.Se video sais varmaan tuhansia tykkäyksiä
Armando on myös tuomari. Näin on monessa paikassa mainittu. Omistaa siis tuomarikortin. Ei vaan tuomaroinut kyseisessä kisassa, kuten ei se blondi tuomarimimmikään joka lavalla kuumotteli mua viime vuonna joka kisassa ku oli mukana.Btw, se ketä läpsästiin siellä diamond cup:ssa ei ollut edes tuomari siellä vaan MC/kuuluttaja...
Armando on myös tuomari. Näin on monessa paikassa mainittu. Omistaa siis tuomarikortin. Ei vaan tuomaroinut kyseisessä kisassa, kuten ei se blondi tuomarimimmikään joka lavalla kuumotteli mua viime vuonna joka kisassa ku oli mukana.
Miksi?blondi tuomarimimmikään joka lavalla kuumotteli mua viime vuonna joka kisassa ku oli mukana.
Miksi mitä? Kuumotteli? Mistä minä tiedän? :D En mä menny kysymään siltä että whats your problem. Varmaan tykkää pomotella äijiä? Kelaa, ovaskainen tuli vippaa hörppyä mulle lavan reunalta, ku suu oli aivan hiekkapaperia ja heikotti. Hörppäsin nopsaan ja palasin lineuppiin, niin mimmi tuli heti kuiskaa mulle, et: do that one more time and I will disqualify you from the competition. Olin vaan et sorry ma'am [upsy-daisy] hihii!! :DMiksi?