Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisää syntholia :p

Järkyttävä näky - tekolihakset hankkinut "Hulk" hengenvaarassa, keho vuotaa kuvottavaa öljyä (IL /13.12.2016)
synthjuttu3131216lm_503_bs.jpg

" Rakennustyöntekijä ja kehonrakentaja Valdir Segato on tuorein brasilialainen, joka on astunut rohkeasti esiin synthol-ongelmansa kanssa. Segato esiintyi TLC-kanavan ohjelmassa (oheinen video) ja päästi katsojat seuraamaan kehonrakennusuransa dramaattisimpia hetkiä."
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201612132200040171_bs.shtml

Videon mukaan about 57cm kädet ja 117cm rinta, vähän epäsopusuhtasta kun yhteenlasketut kädet on ympärysmitaltaan melkeen isommat mitä rinnanympärys :D Video tituuleeraa tuota rinnanympärystä sanalla "massive" ni alle 120cm rinnanympäryshän on kyllä aika paska jos itteensä kutsuu kehonrakentajaks. Vaikkakin tuolla jantterilla tulee kaikki sentit rintaan isketystä öljystä, selkä näyttää just sellaselta mimmonen kevytrakenteisella raksaduunarilla on ihan ilman ylimäärästä reenaustakin. Ei voi ku ihmetellä näitä janttereita, ja miks kukaan ei iske tuota paskaa jalkoihin vaan kaikki pitää tunkee käsiin ja rintaan? :D

Myös forkut unohtuu. Kohtuu koomisen näköistä, kun valtavat hauikset ja forkut on harjanvarret.

Joku päivä sitten luin että nää gurut käyttää jo kookosöljyäkin. Näillä jätkillä kyllä proggis skulaa koska onhan toi esteettisyys ihan jumaltasoa.

Joskus aina stadin keskustassa näkee yhtä syntholilla varustettua ukkoa ja on se livenä vielä kauheamman näköistä kuin kuvista.

Joku päivä sitten luin että nää gurut käyttää jo kookosöljyäkin. Näillä jätkillä kyllä proggis skulaa koska onhan toi esteettisyys ihan jumaltasoa.

Joskus aina stadin keskustassa näkee yhtä syntholilla varustettua ukkoa ja on se livenä vielä kauheamman näköistä kuin kuvista.

Oulussa vaikuttaa eräs lähi-idän suunnalta tullut pakolainen. Voi helvetti että oli oksettavan näköinen kun keimaili ilman paitaa kaupungilla.

Btw, se ketä läpsästiin siellä diamond cup:ssa ei ollut edes tuomari siellä vaan MC/kuuluttaja...
Armando on myös tuomari. Näin on monessa paikassa mainittu. Omistaa siis tuomarikortin. Ei vaan tuomaroinut kyseisessä kisassa, kuten ei se blondi tuomarimimmikään joka lavalla kuumotteli mua viime vuonna joka kisassa ku oli mukana.

Armando on myös tuomari. Näin on monessa paikassa mainittu. Omistaa siis tuomarikortin. Ei vaan tuomaroinut kyseisessä kisassa, kuten ei se blondi tuomarimimmikään joka lavalla kuumotteli mua viime vuonna joka kisassa ku oli mukana.

Juuri tätä tarkoitinkin että ei tuomaroinut tuolla.

Miksi mitä? Kuumotteli? Mistä minä tiedän? :D En mä menny kysymään siltä että whats your problem. Varmaan tykkää pomotella äijiä? Kelaa, ovaskainen tuli vippaa hörppyä mulle lavan reunalta, ku suu oli aivan hiekkapaperia ja heikotti. Hörppäsin nopsaan ja palasin lineuppiin, niin mimmi tuli heti kuiskaa mulle, et: do that one more time and I will disqualify you from the competition. Olin vaan et sorry ma'am [upsy-daisy] hihii!! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom