Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Kävikö mikalla mielessä että olisit lyöny sen akan "makealla lintsarilla" tonttiin ja näyttäny munaa sille,haukkunu huoraksi,paskaksi ym? Tän ketjun mukaan olit nyt ÄIJÄ ja hyvä kundi.. ainii sse oli nainen "mutta olihan se komea lyönti,seki!"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No onko joku suoranaisesti puolustellut tuota litsaria, en minä ainakaan mutta hyvä rangaistus olisi 2 vuotta huilia ja erittäin suuri taloudellinen sanktio. Eikös näitä kaiken maailman rikkomuksia ole ammattiurheilussa selvitetty yleensä massilla? Jos olisi pahemmin satuttanut niin sitten voisi sitä elinikäistä harkita. Arvostan kyllä jokaisen fyysistä koskemattomuutta mutta se nyt oli vaan yksi litsari mistä ei muuta seurannut kuin hetkellistä kipua. Ja kenenkään ei tarvi tulla vetämään mua litsarilla, tiedän valitettavasti miltä tuntuu saada kovaa turpaan

No onko joku suoranaisesti puolustellut tuota litsaria, en minä ainakaan mutta hyvä rangaistus olisi 2 vuotta huilia ja erittäin suuri taloudellinen sanktio. Eikös näitä kaiken maailman rikkomuksia ole ammattiurheilussa selvitetty yleensä massilla? Jos olisi pahemmin satuttanut niin sitten voisi sitä elinikäistä harkita. Arvostan kyllä jokaisen fyysistä koskemattomuutta mutta se nyt oli vaan yksi litsari mistä ei muuta seurannut kuin hetkellistä kipua. Ja kenenkään ei tarvi tulla vetämään mua litsarilla, tiedän valitettavasti miltä tuntuu saada kovaa turpaan

Mä tuun vetään sua turpaan ja katotaan sitten mitä mieltä oot!! Soittamassa heti poliisille ja kaikille mahdollisille itku kurkussa vitun 10v nettisankari!! Sietäisit saada turpaan niin pahasti ettet uskaltaisi enää yksin liikkua!! Väkivallanihailija jumalauta!! SAUNAN TAAKSE!

...näitä vastauksia odotellessa. Tommoseen kommentointi on nykyään kuin islamista sanois yhdenkin kritisoivan sanan.

Turpaanvetämisestä ja bodaamisesta. Nyyssölä joku kisadieetti soitti mulle heikkona hetkenä ja sanoi "Mike, jos koskaan sanon enää alkavani kisadieetille, niin vedä turpaan".

Ainoa oikea ratkaisu olisi elinikäinen kilpailukielto Nyyssölälle väkivaltaan yllyttämisestä. Ja veljelleen kans varmuuden vuoks nimittäin jokainen tietää mitä käy kun yks mätä omena korissa... Voisi näin alkuun pistää ees Nyyssölän topicin lukkoon toistaiseksi jos ei IFBB-raati oo samaa mieltä kilpailukiellosta.

Kävikö mikalla mielessä että olisit lyöny sen akan "makealla lintsarilla" tonttiin ja näyttäny munaa sille,haukkunu huoraksi,paskaksi ym? Tän ketjun mukaan olit nyt ÄIJÄ ja hyvä kundi.. ainii sse oli nainen "mutta olihan se komea lyönti,seki!"
Väkivaltaa ei voi puolustella millään tavalla, kohdistui se sitten mieheen tai naiseen. Itsepuolustus on luonnollisesti asia erikseen.

Turpaanvetämisestä ja bodaamisesta. Nyyssölä joku kisadieetti soitti mulle heikkona hetkenä ja sanoi "Mike, jos koskaan sanon enää alkavani kisadieetille, niin vedä turpaan".
Joo muistan hyvin. :D On se vaan niin hassua, että dieetillä miettii, mitä hemmettiä mä taas teen? Ja harjoituskaudella vähän jo on perskutina sellainen, että vois sitä ehkä taas kaivaa posehousut naftasta. Melkein tuoksuu nenässä poseöljy ja protan, eikä mielessäkään ole ne heikot hetket. :D

Joo muistan hyvin. :D On se vaan niin hassua, että dieetillä miettii, mitä hemmettiä mä taas teen? Ja harjoituskaudella vähän jo on perskutina sellainen, että vois sitä ehkä taas kaivaa posehousut naftasta. Melkein tuoksuu nenässä poseöljy ja protan, eikä mielessäkään ole ne heikot hetket. :D
Ehkä loistavin esimerkki toistuu kansan suussa joka sunnuntai krapulassa.

Ei tainnut Mike turpaan lätkiä ja Nyyssöläkin vissiin dieettejä vedellyt jälkeenkin. Ei voi enää mihinkään maailmassa luottaa.
No hienoa, että se motivaatio ja tahto nousee Mikallakin aina uudestaan.

Liittyy siis näihin kuukauden idiootti -kategoriaan sopiviin Synthol-miehiin. En kuitenkaan tajua, miksi Bull pesee tästäkin aiheesta kätensä pois tällä tavoin.

http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201612172200041667_bs.shtml

Mentula ei ole henkilökohtaisesti törmännyt vastaavan toimintaan tai edes kuullut ainetta käytettävän.

- Enempi näkyy internetin välityksellä. Tuolla ei ole mitään tekemistä kilpakehonrakennuksen tai lihasten rakentamisen kanssa, kun jotain paskaa piikitetään lihaksen sisälle, Mentula lataa.

Šarčev twice was Mr. Yugoslavia and in 1989 won a Mr. Universe title. Šarčev nearly died when he struck a vein in one of his triceps while injecting Synthol, a popular site enhancement oil.[2]

rN9KtEc.gif

Nooh, ehkä ei olisi antanut kovin hyvää kuvaa, jos olisi sanonut olleensa muutaman vuoden syntholia käyttäneen miehen valmennuksessa? -"Hei joo, kyl mä ton tiedän. Mun entinen valmentaja meinasi kuolla siihen"...?

Ei tarvi toiseen ääripäähän vetää ja kertoa kaikkea, mutta tommoiset kommentit vaan laskee ihmisten jotka eivät seuraa lajia, luottamusta lajiin. Kun toimittaja puun takaa yhtäkkiä kysäsee aiheesta niin voi olla joo vaikea keksiä aina parasta vastausta.

Olisi siis mielestäni voinut sanoa, että jotkut sitä käyttävät, mutta ei tiedä, että Suomessa käytettäisiin...

No ei ainakaan noin. Kyllä normaalit ihmiset osaa sen verran yhdistää asioita, että kyeenalaistaisi heti tuollaisen lauseen. Jos joku tulisi sulle sanomaan, että jossain reiveissä käytetään huumeita ulkomailla, mut "ei meillä Suomessa" niin uskoisitko sä tosiaan että just Suomi olisi jotenkin poikkeus? Toi "Ei meillä Suomessa..." on ihan vitun kuollut fraasi. Ehkä yksi bodaushistorian typerimpiä lauseita on, kun Boogie julisti televisiossa koko kansalle, että Suomessa voi pärjätä kehonrakennuksessa ilman aineita, mutta maailmalla ei. Sillehän nauro saatana hevosetkin.
(Mutta annettakoon se miehelle anteeksi, koska muuten Boogie on handlannut median kehonrakennuksen näkökulmasta poikkeuksellisen hyvin, joten yksi lipsaus sallittakoon)

-edit. Ja ennen kuin kukaan ehtii ensin, niin teen sen itse. Pode. Noin, nyt se kortti on vedetty hihasta niin kenenkään muun ei tarvitse vaivautua.

Viimeksi muokattu:
Mielestäni ihan hyvä vastaus Mentulalta. Eihän se synthol kuulu kehonrakennukseen ja jos kisoissa näkyy, että jollain on ni se on heti diskaus. Mun mielestä on helvetin typerää edes verrata näitä brassi synthol yms. ukkoja edes kehonrakentajiksi.

Tää voi nyt kuulostaa ihan tosi oudolta, mut musta se on ihan hyväki et tolle "suurelle yleisölle" kerrotaan se mitä ne haluaa kuulla. Tossakin on jo ihmisille ihan tarpeeks paljon sulateltavaa ja kauhisteltavaa, et jos aattelis et kertois sen kaiken touhun mitä siellä kulisseissa tapahtuu ni se saattais olla vähän turhan kova kolaus jo. Noi kauneus ihanteet ja ajatukset eroaa jo niin vahvasti siitä valtavirrasta et turha sinne on selitellä enempiä noistakaan asioista mitä niiden eteen tehdään pahimmillaan että saadaan se kisakunto esiin hetkeksi.

Jännästi noista jutuista kauhistuu aina sekä se maailma joka ei bodaa ja se maailma joka bodaa :D

Käytetäänkö suomessakin syntholia. No käytetään. Ei välttämättä kauheen yleisesti, mut kyllä niitä tuolla on. Samoin ku pro lavoilla jossa se lienee yleisempää. Ton sitten, kun sinne lehtiin kirjottelisit niin se suuri yleisö sais heti mielikuvan noista älyttömistä ylilyönneistä kun se maailma tuntuu olevan niin mustavalkoinen tuossakin asiassa, että minkäänlaista kultaista keskitietä ei voi olla olemassa.

Mielestäni ihan hyvä vastaus Mentulalta. Eihän se synthol kuulu kehonrakennukseen ja jos kisoissa näkyy, että jollain on ni se on heti diskaus. Mun mielestä on helvetin typerää edes verrata näitä brassi synthol yms. ukkoja edes kehonrakentajiksi.
Kyllä tuota jotku bodarit suomessa käyttää, muutaman olen tuntenut. Sitten muut menetelmät saada vaikka käsiin ja olkapäihin vähän turvotusta ennen SM kisaa..Mitskut kaulassa ovat kisoista lähteneet. Maltilla laittavat niin ei sitä edes olisi huomannut, ellei tietäisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom