Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onko joku suoranaisesti puolustellut tuota litsaria, en minä ainakaan mutta hyvä rangaistus olisi 2 vuotta huilia ja erittäin suuri taloudellinen sanktio. Eikös näitä kaiken maailman rikkomuksia ole ammattiurheilussa selvitetty yleensä massilla? Jos olisi pahemmin satuttanut niin sitten voisi sitä elinikäistä harkita. Arvostan kyllä jokaisen fyysistä koskemattomuutta mutta se nyt oli vaan yksi litsari mistä ei muuta seurannut kuin hetkellistä kipua. Ja kenenkään ei tarvi tulla vetämään mua litsarilla, tiedän valitettavasti miltä tuntuu saada kovaa turpaan
Turpaanvetämisestä ja bodaamisesta. Nyyssölä joku kisadieetti soitti mulle heikkona hetkenä ja sanoi "Mike, jos koskaan sanon enää alkavani kisadieetille, niin vedä turpaan".
Väkivaltaa ei voi puolustella millään tavalla, kohdistui se sitten mieheen tai naiseen. Itsepuolustus on luonnollisesti asia erikseen.Kävikö mikalla mielessä että olisit lyöny sen akan "makealla lintsarilla" tonttiin ja näyttäny munaa sille,haukkunu huoraksi,paskaksi ym? Tän ketjun mukaan olit nyt ÄIJÄ ja hyvä kundi.. ainii sse oli nainen "mutta olihan se komea lyönti,seki!"
Joo muistan hyvin. :D On se vaan niin hassua, että dieetillä miettii, mitä hemmettiä mä taas teen? Ja harjoituskaudella vähän jo on perskutina sellainen, että vois sitä ehkä taas kaivaa posehousut naftasta. Melkein tuoksuu nenässä poseöljy ja protan, eikä mielessäkään ole ne heikot hetket. :DTurpaanvetämisestä ja bodaamisesta. Nyyssölä joku kisadieetti soitti mulle heikkona hetkenä ja sanoi "Mike, jos koskaan sanon enää alkavani kisadieetille, niin vedä turpaan".
Ehkä loistavin esimerkki toistuu kansan suussa joka sunnuntai krapulassa.Joo muistan hyvin. :D On se vaan niin hassua, että dieetillä miettii, mitä hemmettiä mä taas teen? Ja harjoituskaudella vähän jo on perskutina sellainen, että vois sitä ehkä taas kaivaa posehousut naftasta. Melkein tuoksuu nenässä poseöljy ja protan, eikä mielessäkään ole ne heikot hetket. :D
Mentula ei ole henkilökohtaisesti törmännyt vastaavan toimintaan tai edes kuullut ainetta käytettävän.
- Enempi näkyy internetin välityksellä. Tuolla ei ole mitään tekemistä kilpakehonrakennuksen tai lihasten rakentamisen kanssa, kun jotain paskaa piikitetään lihaksen sisälle, Mentula lataa.
Šarčev twice was Mr. Yugoslavia and in 1989 won a Mr. Universe title. Šarčev nearly died when he struck a vein in one of his triceps while injecting Synthol, a popular site enhancement oil.[2]
Liittyy siis näihin kuukauden idiootti -kategoriaan sopiviin Synthol-miehiin. En kuitenkaan tajua, miksi Bull pesee tästäkin aiheesta kätensä pois tällä tavoin.
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201612172200041667_bs.shtml
Nooh, ehkä ei olisi antanut kovin hyvää kuvaa, jos olisi sanonut olleensa muutaman vuoden syntholia käyttäneen miehen valmennuksessa? -"Hei joo, kyl mä ton tiedän. Mun entinen valmentaja meinasi kuolla siihen"...?
Ei, mitään ei myönnetä! Mitään lääkkeitäkään eivät ammattilaiskehonrakentajat käytä, sillä ovat tehneet antidopingsopimuksen.Olisi siis mielestäni voinut sanoa, että jotkut sitä käyttävät, mutta ei tiedä, että Suomessa käytettäisiin...
Olisi siis mielestäni voinut sanoa, että jotkut sitä käyttävät, mutta ei tiedä, että Suomessa käytettäisiin...
Mielestäni ihan hyvä vastaus Mentulalta. Eihän se synthol kuulu kehonrakennukseen ja jos kisoissa näkyy, että jollain on ni se on heti diskaus. Mun mielestä on helvetin typerää edes verrata näitä brassi synthol yms. ukkoja edes kehonrakentajiksi.
Mitä? nehän ne vasta kehoaan rakentavat
Kyllä tuota jotku bodarit suomessa käyttää, muutaman olen tuntenut. Sitten muut menetelmät saada vaikka käsiin ja olkapäihin vähän turvotusta ennen SM kisaa..Mitskut kaulassa ovat kisoista lähteneet. Maltilla laittavat niin ei sitä edes olisi huomannut, ellei tietäisi.Mielestäni ihan hyvä vastaus Mentulalta. Eihän se synthol kuulu kehonrakennukseen ja jos kisoissa näkyy, että jollain on ni se on heti diskaus. Mun mielestä on helvetin typerää edes verrata näitä brassi synthol yms. ukkoja edes kehonrakentajiksi.