Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Toivottavasti saa ikuisen kilpailukiellon, syytä ainakin olisi. Ei riitä mulla ymmärrys että käydään tuomarin päälle hävityn kisan jälkeen.:yäk:

Kuten Mike tuossa sanoi niin onhan noita tuomareiden päälle käymisiä sattunut huomattavasti enemmän muissa lajeissa..esim. jalkapallon puolella. Siellä ei suuremmin kuitenkaan roinat ole kierrossa, ainakaan tietääkseni.:rolleyes:

Olisikohan ollut Lee Priest joka joskus sanoi tähän tapaan "jos olet kusipää niin roinalla olet vain isompi kusipää, jotkut juo viinaa ja ovat ok, jotkut juo ja ovat kusipäitä..aineet on vain tekosyy."

Ootko tosissas, että IKUINEN kilpailukielto olisi sopiva rangaistus yhdestä avarista? Väärin ja törkeästi tehty totta kai, mutta jotain suhteellisuutta nyt tuohon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elinikäinen banni tuli ja ihan oikein.

15202722_1161158637272832_983938892125557287_n.png

"roidrage on vain myytti"
Koska olet nähnyt vastaavaa? Ikinä? Monessa muussa urheililajissa käydään dumareiden päälle tämän tästä. Eiköhän tossa ole kyse vain typerästä kuumapäisestä yksilöstä.
"If you're a jerk and you take steroids, you're a super jerk". Vai miten se sanottiikaan siinä Bigger stronger faster dokumentissa:D.

Ootko tosissas, että IKUINEN kilpailukielto olisi sopiva rangaistus yhdestä avarista? Väärin ja törkeästi tehty totta kai, mutta jotain suhteellisuutta nyt tuohon.

Todellakin olen. Härski temppu josta sietää kärsiä. Tuomarin koskemattomuuteen on vedettävä selkeä linja ja näköjään IFBB olikin tehnyt oikean ratkaisun.:oujee:

Ei toi litsari nyt törkeetä väkivaltaa ollut, vähän sama kuin mimmit repis leteistä toisiaan(hyi)mutta niin huono häviäjä että ehkä on parempi ettei noin nolo ukko kilpaile toviin. Tuosta elinkautisesta vähän ristiriitaiset ajatukset.

Koska olet nähnyt vastaavaa? Ikinä? Monessa muussa urheililajissa käydään dumareiden päälle tämän tästä. Eiköhän tossa ole kyse vain typerästä kuumapäisestä yksilöstä.

Älä nyt viitti, katoin tossa kun 12v sukulaispoikien sählypelissä meni yhden pojan hermot kun maali hylättiin ja käytiin tönimässä tuomaria. Ihan selvää roidragea :D

Toivottavasti saa ikuisen kilpailukiellon, syytä ainakin olisi. Ei riitä mulla ymmärrys että käydään tuomarin päälle hävityn kisan jälkeen.:yäk:

Kuten Mike tuossa sanoi niin onhan noita tuomareiden päälle käymisiä sattunut huomattavasti enemmän muissa lajeissa..esim. jalkapallon puolella. Siellä ei suuremmin kuitenkaan roinat ole kierrossa, ainakaan tietääkseni.:rolleyes:

Olisikohan ollut Lee Priest joka joskus sanoi tähän tapaan "jos olet kusipää niin roinalla olet vain isompi kusipää, jotkut juo viinaa ja ovat ok, jotkut juo ja ovat kusipäitä..aineet on vain tekosyy."

Joo, hyvä verrata marginaalisen pienen pientä lajia maailman suosituimpaan lajiin :david: Veikkaanpa että suhteessa kisoihin/peleihin, sterkka-timpat läpsinyt tuomareita hieman suuremmalla prosentilla.

Todellakin olen. Härski temppu josta sietää kärsiä. Tuomarin koskemattomuuteen on vedettävä selkeä linja ja näköjään IFBB olikin tehnyt oikean ratkaisun.:oujee:
Todellakin. Ainoa oikea tuomio. Tuomareiden pitää pystyä tekemään oikeat päätökset ilman pelkoa siitä, että joku mielenvikainen tulee ja kostaa. Tervemenoa Hubba-Bubbaan.

Itse olen sitä mieltä,että toi kuumakalle pitäisi saattaa rikosoikeudelliseen vastuuseen teostaan ja lisäksi pitkä banni liiton kisoihin.
Toisaalta tällöin voitaisiin joskus olla taas siinä tilanteessa,että tuo siipeensä saanut tuomari olisi tuomaroimassa tätä vanhaa kuumakallea...
Vaikeaksi menee.

Viimeksi muokattu:
Itse olen sitä mieltä,että toi kuumakalle pitäisi saattaa rikosoikeudelliseen vastuuseen teostaan ja lisäksi pitkä banni liiton kisoihin.
Toisaalta tällöin voitaisiin joskus olla taas siinä tilanteessa,että tuo siipeensä saanut tuomari olisi tuomaroimassa tätä vanhaa kuumakallea...
Vaikeaksi menee.

Oon kyllä 100% samaa mieltä. Ne jotka tässä ketjussa ovat sitä mieltä että rangaistus oli ylimioitettu, ovat varmaan niitä joiden mielestä väkivalta on ylipäätään jollakin tavalla hyväksyttävää. Omasta mielestäni väkivalta ei ole koskaan hyväksyttävää, ja kisat on kuitenkin vaan kisoja. Oli laji mikä hyvänsä, niin elinikäinen kilpailukielto olisi ainoa oikea ratkaisu. Sinällään on kyllä kohtuu huvittavaa että esim. lätkässä tuomarin koskemattomuuden loukkaamisesta saisi todnäk luokkaa 10-20 ottelua pelikieltoa.

Joo, hyvä verrata marginaalisen pienen pientä lajia maailman suosituimpaan lajiin :david: Veikkaanpa että suhteessa kisoihin/peleihin, sterkka-timpat läpsinyt tuomareita hieman suuremmalla prosentilla.

Huoh....lue huvikseen ajatuksella uudestaan mun kirjoitus ja kommentoi sen jälkeen.

Ei tuollainen teko mistään aineista johdu vaan kusipäisyydestä ja täydestä piittaamattomuudesta sekä kunnioituksen puutteesta.

Jos miettii tapausta jossa eräs voimailija käyttäytyi uhkaavasti tuomaria kohtaan ja huusi fuck finland etc. täälläkin porukka oli ihan vitun hiilenä siitä ja jos olisi vielä läimässyt tuomaria niin elinikäinen banni olisi liioittelua? Ei mun mielestä.

Hah nyt vasta tuli tää nähtyä :D Kiitos nauruista!
Voihan se tietysti olla,että noihinkin olkapäihin on jollain tökitty,mutta ei se nyt mitenkään huomiotaherättävän selvästi silmille hyppää. En sanoisi vielä tuon kuvan perusteella haistavani ainakaan mitään täyteaineita saatika sitten naurussa kieriväni.

Voihan se tietysti olla,että noihinkin olkapäihin on jollain tökitty,mutta ei se nyt mitenkään huomiotaherättävän selvästi silmille hyppää. En sanoisi vielä tuon kuvan perusteella haistavani ainakaan mitään täyteaineita saatika sitten naurussa kieriväni.
Voin sanoa kuvassa esiintyvänä henkilönä että olkapäihin ei ole mitään tökitty :D

Suositut

Back
Ylös Bottom