Kutsunnat ja inttiin meno

No niin tuli sitten viimein kutsunnoissakin käytyä.
Sanoin että haluun johonkin missä on kunnon sissi koulutusta, joten papereihin tuli palveluspaikaksi Immola ja joukko-osastoksi rajakoulu. Vähän naureskeli majuri, että eipä oo tampereelta tänä vuonna muita tonne lähtenyt joten eiköhän sinne yhen voi pistään. :D
Nyt pitää viä miettiä lähteekö valmiusjoukkoihin vai tonne, saapa nähä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kritz mitäs vaikeeta siin o sanot vaan et haluat sinne :p Mullaki o 300km sinne matkaa ja sinne oon menos (ellen siis tietty pääse johonki erikoisjoukko osastoon)

edit: joo tulipas taas luettua hyvin tuo sun viesti... :P No mut joo tuskin sä mitää erityis selittelyä tarviit.. Eiköhän tua koulu homma oo tarpeeksi hyvä selitys....

Viikon päästä kutsunnat.
Utinlaskuvarjojääkärirykmenttiin olisi tarkoitus astua sisään ensi heinäkuussa 2005.

Pitää tosin käydä huomenna lääkärin tarkastus uusimassa, sekä lähettää laput ensiviikon alusta.

Ei kukaan ole ilmavoimien ohjaajakurssille hakemassa? Jos ei, niin hyvä niin... ;)
Aika mahdoton tuonne ilmeisesti päästä, mutta jos sattuisi pääsemään niin siinä saattaisi olla mahdollisesti tulevaisuuden ammatti, joko ilmavoimissa ja/tai siviilipuolella. Ensi vuodesta lähtien ohjaajan alkeis- ja jatkokurssit yhdistetään ja palvelusaika on n.1v, aluksi lennellään potkuri-Vinkalla ja sitten kurssin loppupuolella pääsisi Hawk -suihkuharjoitushävittäjän puikkoihin :kuola:
Kova seulahan tuonne on, mutta viime tarkastuksessa näkö oli 1.6/1,6/2.0, cooperissa menee ~3000, lihaskuntotestissä tulee (pari vuotta sitten viimeksi tein) yleensä ~95%, joten en usko että kunnosta tai näöstä tuo jää kiinni (suurimmat yksittäiset karsivat tekijät). Lisäksi aloitin (2*aerobinen+2*sali)/vko -treenin noita testejä silmälläpitäen (ensi keväänä). Pystyn sukeltamaan yli viiteen metriin ilman varusteita, eikä paineentasaus tuota ongelmia, joten painekammio- ja hengenpidätystestikin pitäisi sujua hyväksyttävästi. En mielestäni kovin hullukaan ole, joten jos sittenkin... ;)

Marraskuussa on vasta kutsunnat. Hyrylään halusin II/05. Kuulemma tuolla on täyttä, mutta mitenkäs mahollista ois sinne silti päästä, jos nostaa vaan kunnon metelin aiheesta ja vetoo sponsoroidun MM-tasonurheilijan statukseen ja opintoihin?

Jos haluatte löysäillä intissä ni näytelkää sairasta heti ku sinne meette. Näin mä tein.
Sen jälkeen kukaan ei enää ihmettele et oot paikat paskana jos oot heti alusta asti.
Mä en edes jaksa ruveta kertomaan listaa mitä mulla on vikana ku joku 16v isän
maan puollustaja rupee valittaa samantien et mun sukupolvi on pullamössöö.

tj 82

ps. -15kg

Kritz sanoi:
Ei ***** kun pitää olla vaikeaa tämä inttiinmeno. Kovasti koitan tunkea I/05 -erään Karjalan Prikaatiin. Eränvaihtohakemusta varten olen jo hankkinut yliopistolta lausunnon jonka mukaan I/05 sopisi opintojen suhteen paljon paremmin kuin II/05.

Vaan kertokaas, viisaat, miten perustelen tuon että haluan juuri Karjalan Prikaatiin?
Eränvaihtohakemus ei mennyt läpi ja nyt pitäisi tehdä valitus kutsunta-asiain keskuslautakunnalle. Olisiko jollain kokemusta asiasta?

"Vähän" jo *****taa tämä säätäminen mutta loppuun asti mennään kun kerran tuli aloitettua!

Taitaa olla aika täysiä nuo I/05 erät. Itellä olis alkanu I/05 ja hain siirtoa II/05, perusteluiksi sanoin, että lukion yo-kirjotukset taitaa venyä kevään puolelle (en laittanut mitään lappuja mukaan) ja takas tuli vastaus, että pistettiin sut I/06 erään II/05 oli täys. :)

I/2006 Vekaranjärvi, Sissi-/tiedustelukomppania, vai mikä panssaritiedustelukomppania se nykyään onkaan. Joukko-osaston-/eränvaihtohakemus lähti, Onttola RJK olis tavotteena. Ja hakemuksiahan lähetetään siihen asti et ne sen hyväksyy... :D

Tugi sanoi:
Ja hakemuksiahan lähetetään siihen asti et ne sen hyväksyy... :D
Oikein! Itse en vaan keksi että mihin valitan kutsunta-asiain keskuslautakunnan jälkeen.. Eduskunnan oikeusasiamiehelle kai? :D
Täytyisi vaan melkeen saada prikaatista jonkinlainen lausunto että siellä on tilaa.. Jospa sen jotain kautta onnistun saamaan. :evil:

Kainuun rajavartiostoon tuli lähtö heinäkuussa 2005, ekä toki käydä kokeilemassa uttiin, armoton reeni nyt päällensä :) lähinnä tuo uinti & hiihto pelottaa..

kohtalotoverita?

Mut ne laitto Keuruulle suojeluskouluun, lähtö tammikuussa 2006 . Millainen paikka tuo on?

hyperflood sanoi:
Kainuun rajavartiostoon tuli lähtö heinäkuussa 2005, ekä toki käydä kokeilemassa uttiin, armoton reeni nyt päällensä :) lähinnä tuo uinti & hiihto pelottaa..

kohtalotoverita?

Sama paikka, sama aika. Mistäs päin Suomee oot?

Sattuukos kenelläkään olemaan tietoa kuinka suurella todennäköisyydella joukko-osastosiirtohakemus menee läpi ja mitä kannattaisi laittaa perusteluiksi, jotta menisi läpi?

tammikuu -06, mikkelin prikaati, sotilaspoliisi.

mikäli en saa töitä kevään -05 kirjoitusten jälkeen niin haen heinakuun erään.

andor sanoi:
Sama paikka, sama aika. Mistäs päin Suomee oot?

ihan täsatä Oulun liepeillä 40 km pohjoiseen eli Iissä. Täältä muutama muutakin heppua sinne menossa.

hyperflood sanoi:
ihan täsatä Oulun liepeillä 40 km pohjoiseen eli Iissä. Täältä muutama muutakin heppua sinne menossa.

Jees. Nyt vaan toivotaan että et pääsis sinne Uttiin, niin ois pakkiksellaki mahdollisimman kova joukko Rajalla ;). Ite oon tästä ihan itärajan läheltä, täältä on noin 10 kaveria tulossa tonne :).

andor sanoi:
Jees. Nyt vaan toivotaan että et pääsis sinne Uttiin, niin ois pakkiksellaki mahdollisimman kova joukko Rajalla ;). Ite oon tästä ihan itärajan läheltä, täältä on noin 10 kaveria tulossa tonne :).

heh, on tässä semmonen kutina että rajalla tavataan :D älköö työ hätäilkö, kajaani ens kesänä sotatilassa, pakkis on turvattu!

11.7.2005 Sodankylä jääkäriprikaati
Täysi valinta muuten, mutta Rovaniemelle oli heinäkuu pistetty ihan täyteen. Mukavat oli tyypit siellä. :)

En lukenut koko threadia läpi, mutta sanompa vain niille jotka jo tietävät hakevansa johtajakoulutukseen.
On paljon mukavampi viettää se alokasaika talvella juosten rastikoulutuksessa rastilta toiselle. Ja taas kesän lämmössä iloisena alikessuna tai kokelaana seisoa paikallaan ja pitää rastikoulutusta alokkaille. Kuin toisinpäin talven pakkasessa seistä jopa 8 tuntia paikallaan useana päivänä pitämässä niitä rasteja ja taas kesähelteellä sykkiä ja rämpiä kun on muutenkin kuuma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom