Kutsunnat ja inttiin meno

Tbm sanoi:
Eipä muuten pidä paikkaansa. Oletko itse käynyt LapLston?

Tällä hetkellä LapItr ja spollena olen. Turha siitä on vittuilla, ne saa yllätysnakkeja ja edellisestä ei ole kauaa. Ei niitä joka päivä tule vaan harvoin, mutta pointti oli se että niille tulee nakkeja joita maavoimissa tuskin tulee. Hyvät hommat niillä on silti, ehkä paremmat kuin maavoimissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
roa sanoi:
Upinniemeen 2006 Tammikuussa.. Muita pakkislaisia tulossa sinne????

Itse 1/05 Upinniemi

Pääset sinäkin toivon mukaan ah niin ihanaan talviseen kiikalaan.

Hajoileppas sinne :haart:

Pink Spider sanoi:
Kiikalassa asuu kuolema...

Todistettu on :)

Molemmat kädet kyynärpäästä alaspäin paleltu sekä kuolio uhkasi vasenta peukaloa. Puhumattakaan muista traumoista :D

Dodi, eli pitäs tossa tammikuussa lähteä inttiin, mutta on toi solisluu aika kipee ollu jo kuukauden ja enkä usko se siitä mikskään muuttuu.

Ei sillee muute hirveesti haittaa muuta, kuin kaikissa työntö liikkeissä. Eli sellast kyselen et miten siel pärjää, saaks siel jotai liikunta vapautuksia tai jotai?

Lykkyä en suostu ottamaan!

p-w sanoi:
Dodi, eli pitäs tossa tammikuussa lähteä inttiin, mutta on toi solisluu aika kipee ollu jo kuukauden ja enkä usko se siitä mikskään muuttuu.

Ei sillee muute hirveesti haittaa muuta, kuin kaikissa työntö liikkeissä. Eli sellast kyselen et miten siel pärjää, saaks siel jotai liikunta vapautuksia tai jotai?

Juu, menet varuskuntasairaalaan, eli veksiin. Siellä sitten sanot että diagnosoin itselleni klassisen moven, sekä solisluuta särkee.

p-w sanoi:

saat toki vapautuksia, eli teet paskanakkeja koko intin ajan, onnea vaan matkaan!

Haukifile sanoi:
saat toki vapautuksia, eli teet paskanakkeja koko intin ajan, onnea vaan matkaan!
Niin tai sitten sykkii kuten kaikki muut. Kyllä sitä hyviäkin vapautuksia saa, pitää vaan osata valittaa.

Isosaaren linnake I/06.
Oon kuullu hieman ristiriitaista juttua salin olemassaolosta.
Eli oisko kenelläkään varmaa tietoa, että onko sitä kuntosalia siellä vai ei.

1987 sanoi:
Lähtö tammikuussa 2007 Sodankylään.
Onneksi olkoon teiltä poistuu käytöstä sarkapuvut ja saatte m05 maastopuvut käyttöön. :thumbs:

Lycanth sanoi:
Onneksi olkoon teiltä poistuu käytöstä sarkapuvut ja saatte m05 maastopuvut käyttöön. :thumbs:

Jos intistä on kyse niin turha odotella liikoja noiden varuste upgradejen suhteen. Todennäköisesti siellä on morteilla M-62:set ja verikauhat päässä vielä 2050...:D

OHI ON 362... 2/04... kotiutu sittenkin... TJ 0... HAJOTKAA MOSAT :D

PS: tää tuntuu aina yhtä hyvältä, kun pääsee avautumaan tuleville alokkaille

kas-vain sanoi:
Jos intistä on kyse niin turha odotella liikoja noiden varuste upgradejen suhteen. Todennäköisesti siellä on morteilla M-62:set ja verikauhat päässä vielä 2050...:D
Meidän saapumiserä jo sai m91 käyttöön palvelusasuna :rock: . Rättivaraston skappari se mulle kertoi niin kaippa tuota voisi jo uskoa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom