Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kyllähän miitinki olis kiva jos vaan ajankohdan saa passaamaan. On tässä ainakin parin seuraavan kuukauden viikonloput aika täysiksi buukattuja, sit kun vielä tuo sulhanen ainakin toistaiseksi asuu eri paikkakunnalla niin tulee siellä reissailtua viikonloppuisin.

Treenit miitin yhteydessä passaisin itse, minusta ei ole seurustelemaan treenatessa ja muutenkin mielelläni treenailen ihan itsekseni. Jotain muuta ohjelmaa suosisin ainakin itse. No kunhan nyt katsoo miten tää etenee. Puhtia ei oikeen oo alkaa itse ainakaan mitään järkkäilemään, viimeksi pitkälti minä ja fitnesspimu järkättiin ja organisoitiin miitti, siinä on oma hommansa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla samanlainen sulhasreissali käynnissä vielä lokakuun ajan, sit helpottaa siltä osin. Minkätyyppistä tapaamista mimmit toivoisi? Minkälainen se edellinen oli? En ole koskaan ollut..

Edellinen miitti oli omasta mielestäni ainakin kiva. Varattiin kabinetti ravintolasta, söimme ja tutustuimme toisiimme. Tästä suuntasimme keilahallille, josta valtaisan menestyksen jälkeen jatkoimme minun luokseni. Istuttiin iltaa, syötiin ja osa joikin. Jatkoimme kaupunkikierroksen merkeissä, osa taisi lähteä tässä vaiheessa kotiin, toiset jatkoivat pubeilun ja baareilun merkeissä.

Varsin perusmeininkiä siis mutta mulla ainakin oli kivaa. Porukka oli niin pieni että mukavasti ehti tutustumaan oikeastaan kaikkiin mimmeihin.

Tällä hetkellä tilanne on se, että vaikka haluaisinkin, en ainakaan voi mahdollisesti toteutuvan miitin puitteissa ottaa mimmejä visiitille kotiini, en asu enää samassa kämpässä vaan puolta pienemmässä (yksiössä) joten ahtaaksi kävisi. Seurailen tässä tämän jutun etenemistä niin katselee sitten miten käy, pystyykö osallistumaan itse. On vaikka mitä ruljanssia tiedossa noiden viikonloppuvisiittien lisäksi...

Oli mainio se edellinen miitti. Mäkään en voi asuntoa käyttöön tarjota, mutta josko pyrin olemaan muutoin apuna, enkä tule aivan valmiiseen pöytään, miltäs kuulostais?

Paljonkohan mimmejä olisi lopulta kokoontumassa?

Minä voisin periaatteessa tarjota kotiani miittingin paikaksi, jos mahdutaan pikkuiseen kotiini ja saadaan aikataulut kohdilleen.. Aikataulua voidaan säätää, vähän tuo reissaaminen ja avokin visiitit kotona vaikuttavat omaan planiin, eli varmaksi ei ihan voi sanoa..

Niin, kotini on 54neliöinen kaksio, emme ole ehtineet/olleet rahoissamme suunnitella sisustusta eli varsin vaatimatonta ja vähätilaista on.:nolo: Mutta ei kai sitä kaikilla designia tarvitse olla heti muuttopäivänä:rolleyes:

Ja asun n.5km keskustasta, eli kyyditysongelmaahan sitä vähän voi olla. Mutta mulla ei siis periaatteessa mitään sitä vastaan että mun luona esim tavattais ensiks nyyttäriajatuksella tai ilman ja siitä sit halutessaan ihmiset vois lähteä kaupungille:kippis1: tai jotain muuta.

Tämä siis nyt alustavaa pohdintaa, ei lyödä mitään vielä lukkoon.. Mitä tuumailette/ uskallanko päästää teitä matalaan majaani:D ?

Zone-sarja -42%
pikkukirppu: varmasti sun kämppä kelpaa meille. Toisaalta jos vaan mahdollista, olisi parempi jos paikka olisi keskustassa. Asun itsekin 5 km keskustasta, mutta meidänkin kämppää voidaan tarvittaessa käyttää. Munki mielestä nyyttärit ois kiva idea, haluaako mimmit muuta toimintaa? Voin kyllä osallistua suunnitteluun ku itse ajatusta herättelinki. Tuo vko 39 on mun mielestä aika pian, enkä taida silloin edes päästä. Sitte seuraavana viikonloppuna on fitness expo, mutta miten ois sitte seuraava? Eli 13. tai 14.10. Passaisko muille paremmin tuo 29.-30.9. vai 13.-14.10.?

Mulle käy 13.-14.10 oikein hyvin myös tai sit lokakuun viimeinen viikonloppu, jos niin pitkälle venytetään.

Keskustasta jos löytyis paikka niin olis kaikkein paras toki. Yritetään vielä etsiä paikkaa siispä..:)

Joo kotioloissa voi ainakin jutella rauhassa. Eiköhän kaikki mahdolliset ajankohdat käy ( minulle ). Linja-autolla on sitten tietenkin kätevä lähteä baariin, jos on haluja. Siistähän jokin kabinetin vuokraus olisi, mutta... ihan miten vaan. Jos äänestämään lähdetään, niin äänestäisin ehkä kotioloja ja nyyttikesti periaatetta.

Nyyttikestit saa mukavasti järjestettyä.Mikäli saadaan hyvästi väkeä niin otetaan vaikkapa lisätuoleja mukaan.;) Itselleni sopisi myös tuo 13/14.10 (Kolmastoistapäivä&perjantai:D ) viikot 43 ja 45 ei sovi,muuten varsin avointa. Onhan se jo paljon että tapaa samanhenkistä väkeä, siis koetammeko keksiä muuta ohjelmaa lisäksi?

Sovitaanko ajaksi 13.10 tai 14.10?

Pistetään (ihan vaan lyhyetkin käy) ilmoittautumiset tänne niin nähdään paljonko mimmejä tulossa. Samalla vois laittaa sitten noista päivämääristä sen mikä käy tai jos molemmat niin sitä parempi!

Varmaan päivä valitaan periaatteella että kumpi käy useammalle paremmin:rolleyes: .

Meille tai Divalle, katotaan kun saadaan aika lyötyä lukkoon. Mustahan tuli varsinainen organisaattori, huh huh:hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pikkukirppu asuu Särkilahdessa :)

Kääk, kohtahan sitä paljastuu jo ennen miittiä;)

Nostetaans tätä hieman! Onkos ilmottautuneilla mimmeillä mitä ruoka-aine allergioita? JA se tärkein: löytyykö muita kiinnostuneita?

Mää en nyt ookaan vielä ihan varma, sopiiko tuo vknloppu mulle. Vaikka ite ehotinki :nolo: Toivottavasti pääsisin mukaan.

Jokos Diva tietää pääsystä? Ja muita tulossa kuin nämä pikkukirpun mainitsemat? Merzi? Haluaako joku muuta toimintaa kuin tämä ap. suunnittelu?

Mullehan se riittää, tuli vaan mieleen, että pikkuporukalla vois kyllä jotain tehdäkin, mutta toisaalta kyydit ees taas voi tuottaa ongelmia...

Mä epäilen että multa jää tämä nyt väliin, ajankohta on vähän kehno omia juttuja ajatellen.

No pitäiskö ajankohtaa vaihtaa vai tavataanko vain kolmisin nyt ja sit myöhemmin isommalla jengillä? Mulle mikä vaan käy :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom