Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mä olen yhä tulossa:lol2:. Näin pikkusella porukalla voidaan lähteä vaikka liikkeelle, kun se on helpompaa. Urheilu sopii mulle, mennäänkö salille, tai kehitetäänkö jotain luovaa?
Ens viikko on kuitenkin kevyt, ni onnistuu se sosiaalinen puoli samalla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Määki tuun. En malta jättää väliin :) Mutta oisko kivempi tehä jotain muuta, ku perustreenit? Oon kyllä huono ideoimaan tällasia... Tulee mieleen vaan keilaus ja siellähän oltiin viimeksi. Oisko muilla mitään ideoita? Teillä ei vissiin ollu innostusta lähtä syömään? Mulle kävis sekin.

Lähdetään Lidy Lineen tutustumaan johkii jumppaan? Netissä on ihan ne lukkarit... Katsokaas, onko teillä 2007 puh. luettelo? Siellä on etuseteli, ilmainen tutustumiskäynti :)

http://www.ladyline.fi/Default.aspx?id=443329

Tossa on linkki lukkariin. Toi 55 min on vissiin spinnig... Ehkä bodypumppi tulisi kysymykseen tai sitten toi jami. Mutta meneekö joidenkin kohdalla treenit vähän tiukiksi ja ohjelmat sekaisin ;)

No onhan tossa vähän suunnitelmiin itsellänikin muutosta, mutta ottako näitä asioita sitten niin vakavasti?

Salillekin voi tietenkin mennä...

Onko se tapaamispäivä pe? Kiva kun saatiin enemmän porukkaa mukaan.. Ja voishan sitä nauttia myös hyvästä ruuasta. Amarillossa on vinkkupullo 10e (s-etutarjous)

Hei moi kaikki!

Täällä myös yksi ysi ysillä kovaa trenaileva mimmi. Ptkään oon jo lueskellu punttimimmien juttuja mut nyt vasta itse liityin joukkoon mahtavaan. Tapaamiseen voisin kans joskus tulla vaikkapa treenien merkeissä kun on tällä hetkellä dieetti päällä niin en oikein ravintolohoihin ja baareihin mielelläni lähde mut kaikki muu käy!
Olen jo tässä vähän aikaa pienessä päässäni pyöritelly ajatusta kuopiossa järjestettävästä fitnessleiristä mut homma on aika alkutekijöissään eli ajatusasteella vielä tässä vaiheessa....:thumbs:

Onko se päivä 13 vai 14 pv.? muita, jotka haluais jumppaan? mä kyllä saan niitä etuseteleitäkin hommattua... ainakin pari omani lisäksi.

E: eihän kellään ongelmia treenikamppeiden mukana kuljetuksesta...sitten treenin jälkeen...

Lähdetään Lidy Lineen tutustumaan johkii jumppaan? Netissä on ihan ne lukkarit... Katsokaas, onko teillä 2007 puh. luettelo? Siellä on etuseteli, ilmainen tutustumiskäynti :)

Onko se tapaamispäivä pe? Kiva kun saatiin enemmän porukkaa mukaan.. Ja voishan sitä nauttia myös hyvästä ruuasta.

Mä vähän haaveilin seinäkiipeilystä, mut lyhyen selailun jälkeen totesin et vaatii liikaa järjestelyjä :rolleyes: Kun kerran on tuo puhelinluoettelo, voitais menä Lady Lineen. Se olis mulle ainakin jotain uutta:D . En ole jumpissa halunnut käydä sitten yläasteen, pidin enemmän siitä suunnistuksesta. Niinpä mua kiinnostais tuo Body Compact, mutta toki muutkin käy.

Hyvä vaan jos saadaan Jonna1983 mukaan. Voihan sitä syömässä käydä, varsin hyvin sieltä saa ihan ruokavalioon sopiviakin aterioita, viime miitistä mm. nerokas, mutta yksinkertainen idea oli pyytää kastike erilliseen kippoon.:kippis1:

Eikös se perjantai 13 olis aika hyvä?

Varusteiden kuljetus, hmm. Nykyisen naistensalimuodin ollessa niukkaa, en pitäis tota ongelmana, ei tarvita isoa kassia varusteille.:lol2:

Varusteiden kuljetus, hmm. Nykyisen naistensalimuodin ollessa niukkaa, en pitäis tota ongelmana, ei tarvita isoa kassia varusteille.:lol2:

13 päivä mun puolesta. Suihkuvehkeet pitää olla mukana... ainakin luvataan, että hiki lentää. Mutta eihän niille älyttömästi tilaa tarvita... Ja naisillahan saa olla "isot" kassit mukana ;)

Mulle käy Bodyjam pe 13.pvä klo 18.00. Etusetelillä matkaan.

Ja sen jälkeen syömään, vaikka amarilloon, kuulostaa hyvältä :)

Mulla tulee sit olemaan matkalaukullinen kamaa mukana, mutta eihän tuossa, tottunut olen aina treenikassi olalla liikkumaan :D

Pitäiskö varata pöytä Amarillosta? Täällähän on ens viikonloppuna myös startti, eli voi olla aika paljon porukkaa liikkeellä. Syömään ois siis lähdössä minä, mizzim, pikkukirppu ja ihanahelena. Jonna1983 siis ei? Jumppa loppuu 18.55., riittäiskö aika jos varattais pöytä 19.30? Vai pitäiskö olla vaikka 19.45?
Ei osunu silmään ladylinen sivuilla, että miten tunneille pitää ilmoittautua. Tietääkö kukaan? Jonna1983: Gym99:n jäsenethän voi käydä ladylinelläki treenaamassa, tiedätkö koskeeko tuo myös jumppia? Käyn iteki ysiysillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gymillä kyllä tietäävät ^ asiasta. Vois olla ehkä toi 19.45 sopivampi, jos siellä LL:llä käy suihkussakin ja kaikki eivät mahdu yhtäaikaa. Jumppii ilmottaudutaan ennen kuin sinne mennään ( minä en muista mikä oli varoaika, varmaan n. 15 min ennen riittää ). Mietin vaan, että pitäsköhän sinne vähän soittaa, että siihen aikaan on tulossa n. x hlöä niillä etuseteleillä...

Ja varokaa sitä "mainostamisen ja tuputtamisen" määrää. Mutta kyl se siiitä jumppa on varmaan hauskaa :)

pst Diva, kehtaisitko sä soittaa sinne amarilloon? mä voin soittaa l.lineen

Gym99:in jäsenet ei voi käydä treenamassa kortillaan Lady Linellä, vaan just toisinpäin. Lady Linen jäsenet voivat käydä treenaamassa myös 99:llä. :)

Hei, mä en oo ihan varma, ehdinkö jumppaamaan silloin pe töiden takia, mutta voinko liittyä joukkoon Amarillossa jos en ehdi jumppaan? Siis ihan alustavasti kyselen, en ole ihan varma aikatauluistani vielä..

Mutta tulisin siis ainakin Amarilloon mielelläni, siellä voisi varmaan istua pitempäänkin kuin vain ruuan lappamisen ajan niin ehtisi tutustuakin, minä kun ihan uusi näillä main :)

Amarilloon :hyper: Mä rakastan Amarilloa! Saanko ängetä mukaan? Olen perjantaina Kuopiossa ja ilta on vapaa. Joten jos tällainen ihan punttiuran alussa oleva wannabe mahtuu mukaan joukkoon, niin tulen tosi mielelläni tutustumaan punttimimmeihin. Tuonne salille en kyllä ehtisi, mutta ruuan ääressä jutskailuun kyllä.

Minäkin ihan vaan wannabe vielä, eli luulen että mahdut hyvin joukkoon! Nähtäiskä me ei-jumppaajat vaikka jossain ihan vähän ennen Amarilloon menoa, niin ei tarvitsisi yksin harhailla etsien muita mimmejä?

Onko nyt siis niin että Amarilloon mennään 19.45, varaako joku pöytää?

Kiva nähdä kaikkia :)

Eli Diva, Jonna, Mizzim ja minä tulossa sinne jumppaan? Minä voin soittaa sinne LL:lle ja sanoa, että etukupongeilla ollaan tulossa... Mitenkäs, nähtäiskö siinä lähellä olevan ärrän edessä ennen jumppaan menoa :) . Eli tulliportin kadulla.

Jos sopii, niin minä voin varmistaa tuloni myöhemmin tällä viikolla. Voisin tulla Amarilloon syömään noin 20.00. Olen kuitenkin vielä tällä hetkellä epävarma osallistuja ;)

p.s Sweerheart, etkö ole tulossa?

Varaan pöydän varmaanki vasta torstaina eli vielä ehtii hyvin mukaan! Vaikka eiköhän sinne aina lisäpaikkoja saa, vaikka päättäis myöhemminki lähteä mukaan. Fitnesspimu ja Sweetheart tottakai mukaan, eikö? :)

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom