Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Täällä on kans pakkelit jo naamassa... Vielä alkon kautta (varmuuden vuoksi) ja eiku kummariin! :kippis1: Jänskättää kyllä ihan hirveesti :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulle pukkasi ongelman vaatetusvalintojen kanssa.. Mulla kun on noita vaatteita melko paljon, en osannu päättää mitä pukisin ja toisekseen en tiedä, kuinka hienoissa te muut lähdette. No mä lähden ihan tavon mustissa housuissa ja paidassa. Voinhan mä sitten vaihtaa jos edetään jatkojen jatkoille täältä mun luota. :)

Elossa ollaan... :kippis1:

Kiitos kaikille mimmeille! Oli ilo tutustua teihin miitissä. Mukava ilta kaiken kaikkiaan. Ruoka oli hyvää, hohtokeilaus hauskaa, jatkot MerZin luona oikein onnistuneet. Kiitokset tarjoiluista emännälle! Toivottavasti teillä ei ole hirveä siivo! Pitkästä aikaa tuli oikein kunnolla jammattua tanssilattiallakin. Ilta sitten vierähti ainakin minun osaltani valomerkkiin asti...

Morjestetaan kun tavataan ja ei kun huomenna kovasti treenaamaan!

fitnesspimu sanoi:
Elossa ollaan... :kippis1:

Kiitos kaikille mimmeille! Oli ilo tutustua teihin miitissä. Mukava ilta kaiken kaikkiaan. Ruoka oli hyvää, hohtokeilaus hauskaa, jatkot MerZin luona oikein onnistuneet. Kiitokset tarjoiluista emännälle! Toivottavasti teillä ei ole hirveä siivo!

Elossa ollaan täälläkin, eikä edes mikään järkyttävä olokaan. :) Asuntokin on ihan kunnossa, siivouspalvelu oli tainnut käydä keittiössä ennenkuin itse edes heräsin.. :nolo: Tosi kivaa oli, kiitos kaikille mimmeille hyvästä seurasta!

Laitelkaahan niitä kuvia sähköpostin tai messengerin kautta, itse kun en saanut kuin pari kuvaa. :(

Elossa täälläkin suunnalla :) Kaiken kaikkiaan onnistunut ilta ja mukava oli nähdä muita mimmejä! Kiitoksia mukana olleille!

Minäkin pääsin ehjin nahoin kotiin, ei kukaan koittanu hyökkiä kimppuun! :D Keilaus oli kyllä tosi hauskaa, vaikka jotenki keskittyminen herpaantu (tai jotain) eikä loppu ajasta tahtonu oikein onnistua. Kiitokset munki puolesta Merzille tarjoiluista ja jatkopaikasta. Oli oikein kiva kuunnella muiden mimmien juttuja, vaikka ite jotenki hyydyin. Ehkä ens kerralla jaksan bilettää muitten mukana!

Täällä taas! Oli kyllä todella mukava ilta :) Minunkin puolestani suuri kiitos MerZille emännöinnistä ja f-pimulle, kun järjestit keilailun. Oli tosi kiva tavata muitakin mimmejä ja toivottavasti voidaan ottaa pian uusiksi :D Kiitos siis hyvästä seurasta!

Uhosin meneväni treenaamaan tänään sunnnuntaina, mutta eilisen illan riennot verottivat kyllä minunkin voimavarojani sen verran, että taitaa jäädä huomiseen. Ajattelin vain loikoilla ja syödä jotain hyvää :kuola:

Koitan tutkia kuvia tuossa tarkemmin ja laittaa sitten tulemaan mitä pikimiten jos ne on onnistuneita!

Mukavaa syskyn jatkoa kaikille!

Zone-sarja -42%
Ajattelin tässä kysyä, että kun te tykkäätte siitä Gym99:stä Kuopiossa ja siellä minä en käy. niin onko siellä ohjaajina sellaisia, jotka osaisivat oikein voimannosto liikkeet. Etenkin kyykyn.

Ohjaajia on pääasiassa yksi, joka osaa kyllä neuvoa, mutta ei tietääkseni omaa varsinaista voimanostokokemusta. Mutta salilla käy kyllä henkilöitä, jotka ovat perehtyneet lajiin paremmin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Herätelläänpä vanha thread henkiin. Oisko Kuopion seudun mimmeillä innostusta miittiin? Edellisestä on jo aikaa, vois taas suunnitella jotain kivaa.

Herätelläänpä vanha thread henkiin. Oisko Kuopion seudun mimmeillä innostusta miittiin? Edellisestä on jo aikaa, vois taas suunnitella jotain kivaa.

Ehdottomasti tulen, vaikka voimailja olenkin :D .Onko yliopistolla muuten muita pakkislaisia?

Mennäänkö voimailusalille vai tyylin GYM99? Tai ylipäänsä salille...

Uskaltautuisikohan sitä mukaan.. mahdollisesti, vähän jännittää että uskaltaako sitä kohdata muut mimmit kun niin aloittelija olen pakkiksella:nolo:

Uskaltautuisikohan sitä mukaan.. mahdollisesti, vähän jännittää että uskaltaako sitä kohdata muut mimmit kun niin aloittelija olen pakkiksella:nolo:

No niin minuakin, koska olen ujo. Tule sinä minun mukana :). En kyllä mihinkään illanistujaisiin ole lähdössä.. Mutta jos kävisitte treenaamassa. Vai meinasitteko ihan ehtoo puolelle sijoittaa tapaamisen?

Mizzim on mukana! Vaikka sinne Kuopioon onkin tunnin ajomatka :lol2: Koetetaampa saada porukalle sopiva ohjelma sovittua ja ajankohta ;)

Mizzim on mukana! Vaikka sinne Kuopioon onkin tunnin ajomatka :lol2: Koetetaampa saada porukalle sopiva ohjelma sovittua ja ajankohta ;)

Olen myös innolla mukana jos ajankohta vaan passaa! :hyper:

Jos saatais ajankohta lyötyä lukkoon sit mahd. hyvissä ajoin niin voisin järkätä itelleni paremmin vapaata...mä ku oon yleensä viikonloput tiskin virallisemmalla puolella...

Minusta olisi kiva tavata ei-treenimielessä mutta kuitenkin ilman älytöntä illanistujaismeininkiäkään. Eli jonkinlainen kokoontuminen jossain silleen että vois tutustua ja vaihtaa kuulumisia niin treeni- kuin muissakin asioissa, meillä kaikilla varmaan niin erilaiset treenisysteemit ym.että treenin yhdistäminen miittingiin voi olla hankalaa.

Pointtini on siis, että kannatan tapaamista jossain (älkää kysykö missä), missä voi rauhassa olla ja höpistä ja jokainen voi sit halutessaan lähteä viihteelle ja kuka mihinkin :) Kuulostaako pöllöltä ajatuskyhäelmältä, Savon mimmit?

Pikkukirppu puhuu asiaa. Rellestäminen ei ole se idea ja ite en osaa kunnolla seurustella ja treenata yhtäaikaa, vaikka ajatus siitä että mimmiporukalla totaalisesti vallattaisiinkin joku sali, kuulostaa hauskalta. Siispä jos kaikki kertoilisivat ideoita rauhallisemmista illanviettopaikoista, sellaisista joissa keskusteleminen ilman huutamista on mahdollista?

Hmm.. Itse olen vasta Kuopijjoon muuttanut eli tietouteni paikkamahdollisuuksista on erittäin heikko. Eli ei aavistustakaan, mutta intoa tapaamiseen sitäkin enemmän! :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom