Jaahas. Soitin sinne Lady lineen. Sanoivat, että tutustumiskäynnille pitäis varata etukäteen aika ja niillä on sellainen käytäntö, että tunnille ensin pääseevät maksavat asiakkaat ja sitten vasta tutustujat, jos mahtuu. No sanoi suoraan, että tämä bodyjam on ollut viimeaikoina niin suosittu, että sinne tuskin... Mites Diva, mizzim käviskö teillle 15.30 RPV body (sinne kuulema ainakin mahtuu) tai 16.30 Body pump? Tästä tämä sanoi, että ei ole niin varma mahtuuko, mutta melko varmasti. Siis enemmän oli sitä mieltä, että mahtuisi.
Tämä on sikäli harmillista, että kun ei voi olla 100 varma, että mahtutaanko me sinne. Vaikka kyllä me varmaan jotain keksitään, jos ei esim. tuohon BP:n mahduta. Mutta, jos mennään tohon pumppiin, pitääkö syömisaikaa aikaistuttaa?... Ja käykö se kaikille? Toisaalta kyllä sitä varmaan malekselemista keksisi.. Siis, että sitä aikaa ei tarvitseisi aikaistuttaa...
Vai pitäskö keksiä aivan joku muu.. tietenkin vois käydä myös salilla yhdessä, mutta LL:llä ei ole penkkipaikkaa ja minulla olis juuri penkki silloin. Sitten yksi vaihtoehto voisi olla tietty gym99, johon opiskelijahinta on 9e(hirvee hinta, mutta kai se olis maksettava yhteisen kivan vuoksi...). No kyllä se keilauskin kävisi..
Mutta eli yhteenvetoa. Luulen, että tuo RPV-body on kaikille jumppaan tuleville liian aikaista? Uskalletaanko riskeerata ja ilmottautua pumppiin (voidaan tehdä jotain muuta, jos ei päästä, mennä gymille tai keilaamaan)?
Toivottavasti luette ja vastaatte, minä soitan sen mukaan sinne lineen.