Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mä luulen kans että parin lispaikan saaminen ei ihan mahdottomuus. Jos tekee varauksen silleen, että henkilömäärää voi parilla muuttaa?

Nyt mua jo rupes jännittämään nähdä teitä muita! Huijui :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Amarillossa näyttäisi olevan joku asiakasomistaja-weekend ja kaikkea extrahäppeningiä, joka saattaa vähän vaikuttaa pöytävarausten määrään..? Sen pöydänhän voi varata vaikka esim. kuudelle, eikä ne ulos heitä vaikka tuliskin vaan 5 syöjää.

Eli Diva, Jonna, Mizzim ja minä tulossa sinne jumppaan? Minä voin soittaa sinne LL:lle ja sanoa, että etukupongeilla ollaan tulossa... Mitenkäs, nähtäiskö siinä lähellä olevan ärrän edessä ennen jumppaan menoa :) . Eli tulliportin kadulla.

Quottaan tämän oman viestini, kun kukaan ei vastannu. Eli ootteko lähdössä jumppaamaan. Mitä olen lukemastani saanut selvää, nämä viestissäni mainitsemani henkilöt pääsisivä tulemaan... Eli, jos vois vähän vastata ?...

Mulla on asiakasomistajakortti tonne amarilloon...

Mizzim on tulossa jumppaamaankin.

Zone-sarja -42%
Jaahas. Soitin sinne Lady lineen. Sanoivat, että tutustumiskäynnille pitäis varata etukäteen aika ja niillä on sellainen käytäntö, että tunnille ensin pääseevät maksavat asiakkaat ja sitten vasta tutustujat, jos mahtuu. No sanoi suoraan, että tämä bodyjam on ollut viimeaikoina niin suosittu, että sinne tuskin... Mites Diva, mizzim käviskö teillle 15.30 RPV body (sinne kuulema ainakin mahtuu) tai 16.30 Body pump? Tästä tämä sanoi, että ei ole niin varma mahtuuko, mutta melko varmasti. Siis enemmän oli sitä mieltä, että mahtuisi.

Tämä on sikäli harmillista, että kun ei voi olla 100 varma, että mahtutaanko me sinne. Vaikka kyllä me varmaan jotain keksitään, jos ei esim. tuohon BP:n mahduta. Mutta, jos mennään tohon pumppiin, pitääkö syömisaikaa aikaistuttaa?... Ja käykö se kaikille? Toisaalta kyllä sitä varmaan malekselemista keksisi.. Siis, että sitä aikaa ei tarvitseisi aikaistuttaa...

Vai pitäskö keksiä aivan joku muu.. tietenkin vois käydä myös salilla yhdessä, mutta LL:llä ei ole penkkipaikkaa ja minulla olis juuri penkki silloin. Sitten yksi vaihtoehto voisi olla tietty gym99, johon opiskelijahinta on 9e(hirvee hinta, mutta kai se olis maksettava yhteisen kivan vuoksi...). No kyllä se keilauskin kävisi..

Mutta eli yhteenvetoa. Luulen, että tuo RPV-body on kaikille jumppaan tuleville liian aikaista? Uskalletaanko riskeerata ja ilmottautua pumppiin (voidaan tehdä jotain muuta, jos ei päästä, mennä gymille tai keilaamaan)?

Toivottavasti luette ja vastaatte, minä soitan sen mukaan sinne lineen.

Mä vähän haaveilin seinäkiipeilystä, mut lyhyen selailun jälkeen totesin et vaatii liikaa järjestelyjä :rolleyes: Kun kerran on tuo puhelinluoettelo, voitais menä Lady Lineen. Se olis mulle ainakin jotain uutta:D . En ole jumpissa halunnut käydä sitten yläasteen, pidin enemmän siitä suunnistuksesta. Niinpä mua kiinnostais tuo Body Compact, mutta toki muutkin käy.

compact on torstaina. oot kattunu aikataulusta varmaan väärän päivän kohdalta.

Jos syömisaikaa aikaistetaan niin kerrottehan sen mahd.pian täällä? Kun vaikuttaa mun suunnitelmiin..

Ihan hyvin voin tulla syömään aiemmin, jos vaan olen asiasta tietoinen ajoissa!

Yritetäänkö tän illan aikana ainakin tuo syömisaika ainakin lyödä lukkoon? Käyn nukkumaan (valitettavasti jo) 21.30, eli siihen mennessä ilmoitelkaa, jookos? :)

No voi harmi! Mää en oikeestaan halua tuonne RPV:hen, ehkä menisin mieluiten spinningiin, joka alkaa 16.45. Käviskö muille se? Sanoko ne tuosta tunnista mitään? Jos mentäis tuonne, niin syömään voitais mennä 18.45.
Edit.Kyllä mää pumppiinki voin lähtä, jos haluatte mieluummin sinne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäs päivä te ootte sinne jumppaan menossa?

mikäs päivä te ootte sinne jumppaan/salille menossa? Ite oon ainaski huomenna menossa jalat vääntämään gymille....

Huomennahan me oltais menossa. Mullaki ois tietty seuraavaksi jalkatreeni, aattelin tehä sen vasta lauantaina, mutta passais kai se huominenki. Eli mun puolesta voidaan mennä gymilleki, jos haluatte.

Tjaaha, kyllä ne mainitsi sen spinningin, mutta minä ajattelin, että ei sitä, kun se on kumminkin aika rankka (?!?)(tosin viimeksi kokelemani spinningi oli joku intervalli tai sellainen ja tuo on ihan perus). Mutta kyl sekin käy, jos ois muita halukkaita.. Mutta Jonna, kumpaanko haluaisit ennemmin sinne gymille vai spinningiin tai jopa pumppiin? Entä diva... Itse no jaa...ehkä body pump kiinnostais eniten...

Toisaalta, jos valitsis salin ei tarvitseisi muuttaa omaa ohjelmaa ;)
Ja kyl mä uskon, että siihen spinniin mahtuu...

E: ei kovia kiihdytyksiä, sopii kaikille... (spin.)

Anteeksi viestin sekavuus...

Ainakin viime talvena LadyLinella oli melkein kaikki spinningit aina ihan täysiä. Silloin siellä oli ainakin vain 18 pyörää. Sinne on kai tullut uudet pyörät, mutta tuskin niitä edelleenkään kovin monta on, kun tila on niin pieni. Puolet paikoista menee nettivarauksilla ja puolet annetaan jonottamalla aikaisintaan puolituntia ennen tuntia. Viime talven kokemuksella sinne pitää mennä jonottamaan vähintään varttia ennen kuin paikkoja aletaan jakaa, jos haluaa mahtua ilman nettivarausta tunnille. Tuo kun on vielä päivän ainoa tunti, niin uskoisin että sinne on tunkua.

Jumppaan en edelleenkään ole tulossa, mutta syömään ehdin tarvittaessa jo 18.45 jos päätetään aikaistaa.

Sovitaan tuo syöminen siis klo 18.45 Amarilloon, varaan pari ylimääräistä paikkaa eli kaikki kynnellekykenevät mukaan!

Jos spinning on poisluettu ja pumppiinki pitäis jonottaa varmasti tuo 45 minuuttia, niin jäljelle taitaa jäädä vain sali. Oisko ihanahelena ja mizzim lähössä sinne? Pitäis mennä varmaan viimestään 16.30, mää oon ainaki tosi hidas. :nolo:

Jes, 18.45 sovittu ruokailuajankohdaksi.

Nähdäänkö kaikki Amarillon edessä 18.40 niin vältytään epämukavalta seurueen etsimiseltä sisätiloissa? Tai siis ainakaan minä kun en teitä kaiketikaan millään tavoin tunne..

Kiva kokoontua :)

Joo hyvä idea että kokoonnutaan siinä ovella. Olishan se vähän hassua mennä jokaisesta naisseurueesta kyselemään että mahdattekohan te ootta vielä mua porukkaan :rolleyes:

Sit jos vielä sovitaan että siellä ruokapuolen ovella vai siinä katoksen alla ovella?

Mä olen sit sellainen pätkä, jolla on lyhyet mustat hiukset.

On hieman tyyris sali, mut josko tän kerran kunniaksi maksais. Mikä olisi sitten se aika. (Paikka lienee parasta vielä katsoa kartasta) :rolleyes:

Hyvä idea tavata siinä jommallakummalla ovella. Ei tarvi käyttää mitään salaista tervehdystä ;)

Latest posts

Back
Ylös Bottom