Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Koska muidenkin mielestä on tyyristä!! tuolla gym99:llä, ehdotanpa toista salia: Kuopiohallia. Opiskelijalle 2e ja vähän päälle, normaalihinta ~4e. 200m pidempi matka kuin gymiltä. Ei pitäs olla varauksia tänään (katsoin netistä, mutta soitan vielä varmuuden vuoksi.)

Miten muuten meinattiin mennä amarilloon salilta? Gymiltä olisi n. 1400m ja hallilta 1600m

Ja täytyy myös mainita, että nuo jonottamiset ja tunneille varautumiset Lady Linella eivät olisi koskeneet meitä, jotka olisimme sinne olleet tutustumiskupongilla menossa, mutta haastatteluun tms. olisi pitänyt varata aika (olisin tietenkin varannut sen ns. yhteiseksi meidän kanssa), mutta siltikään ei olisi ollut 100 varma olisiko sinne tunnille päässyt sisään, kun ensin otetaan ne LL:a rahoittavat...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Entä uimahallin sali? Ois lähempänä. Minä otan selvää vielä, että lippujen hinnat ovat samaa tasoa kuin kuopiohallissa. Käsipainovalikoima on ainakin laajempi.

E: Kertamaksu 5,20 €/3,50 € (eli tossa ne uimahallin kuntosalin hinnat, aleryhmille tietty toi toinen)

Zone-sarja -42%
Uimahallilla pääsee samaan hintaan myös uimaan. Mää voisin oikeestaan mennä vaan uimaan, jättäsin saleilun väliin. Voisin kuitenki tulla samaan aikaan ku te, mennään sitte yhtä matkaa Amarilloon. Ei tuosta pitkä matka ois kävelläkään, mutta oon varmaan autolla liikenteessä. Mihin aikaan mentäis? Jos varais tunnin urheiluun ja tunnin saunomiseen, meikkaamiseen jne. eli mentäis vaikka 16.30? Onko liian aikaisin?

Uimahallilla pääsee samaan hintaan myös uimaan. Mää voisin oikeestaan mennä vaan uimaan, jättäsin saleilun väliin. Voisin kuitenki tulla samaan aikaan ku te, mennään sitte yhtä matkaa Amarilloon. Ei tuosta pitkä matka ois kävelläkään, mutta oon varmaan autolla liikenteessä. Mihin aikaan mentäis? Jos varais tunnin urheiluun ja tunnin saunomiseen, meikkaamiseen jne. eli mentäis vaikka 16.30? Onko liian aikaisin?

Joo katsoin juuri, että Kuopiohallillakin olis samat hinnat. Mutta Diva... kai sä nyt meidän kaa salille tulet? Ainakin vähäksi aikaa ;) Ja hyvä, että lähdet ehkä autolla. Ei ole todellakaan liian aikaisin, mulla menee urheilussa ehkä 1,5 h...Ja sitten odotamma vielä mizzimin heräämistä, josko hälle uimahalli kävis...

:nolo:
Uimahalli kuulostaa paremmalta.

:zzzz: paljastuit ;) Nähdään siinä uimahallin edessä 16.25? Mä ehkä Diva tunnistankin (mulla huonohko kasvo/ulkonäkö muisti, mutta kyllä mä ehkä Divan muistan) Itse olen 171 cm pitkätukkainen romulainen ;)

Etkö sin-ä Diva juo amarillossa viiniä? Minä olevinaan katsoin, että joku putelli olis siellä 10 e... Mutta kun katsoin tuolta s-kanavan sivuilta, ei sitä ollutkaan siellä (tai luki, että amarillossa ei ajankohtaisia tarjouksia), mutta joku muukiinhan täällä sanoi, että olis asiakasomistajille jotain...

Ainakin siellä on viikkosavon mainoksen mukaan asiakasomistajille puna-ja valkoviinit 12 cl 1,50 eurolla. Se taitaa tulla jo halvemmaksi kuin koko pullo.

Diva: Selailin noita vanhempia topikkeja ja mä luulen että me ollaan istuttu samoilla luennoilla viimeiset pari vuotta... :)

Ehdin vielä nettiin kesken töiden.. :D

Näemme siis ruokapuolen ovilla Amarillon edessä 18.40.

Everything clear with dinner-plans? :)

Apua! Nyt tuli paniikki! Eilen eivät vastanneet Amarillosta ja tänään ku soitin ilmottivat, ettei noin iso porukka mahdu! Niille on menossa kaks isoa porukkaa tuohon aikaan. Mitä tehään? Käydäänkö kattomassa, jos saatais lähekkäiset pöydät vai varaanko muualta? Tavataan joka tapauksessa 18.45 siinä edessä.
E. Mää en tiiä täältä muita hyviä ravintoloita, tulee mieleen vaan kiinalaiset ja Rosso.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mun laskujen mukaan 5 on varmaa, joten jos sille määrälle kysyy, niin varmaankin löytyy.

Diva
Ninde
ihanahelena
mizzim
pikkukirppu

Jonna1983 ei kai alunperinkään ollut lähdössä syömään? eikä sinne treeniinkään enää??

Mä olen varma. Diva soita sinne amarilloon ja jos ei saada paikkaa tms. mennään muualle. Odottakaa mua siellä uimahallin edessä. Köhta pitää jo mennä...Eli siis loppujen lopuksi tapaamme sitten muutkin siellä amarillon edessä :) 18.40

Ok, kysyn viidelle. En vissiin tuukaan autolla ja saatan tulla uimahallille vähän myöhässä, mutta ootelkaa mua jos vaan viittitte. Oon vielä yolla ja pitäis käydä kotona... Kiire!

olisin sinne treenamaan ollu kyl lähössä mut en taida seurata näitä juttuja ihan yhtä tiuhaan kun muut... Mut joku toinen kerta sit!:D eiks joo...?

:wall: mizzim sit meni ja eksyi Kuopioon. Salilla oli kolmevarttia myöhässä. Palloili sielä ehkä viisi minuuttia ja kun ei tunnistanut ketään, ei kehdannut kysyä keneltäkään mitään, vaikka sielä 4 erillistä nuorempaa naista olikin. Siinä vaiheessa sitten :nolo: :curs: ja päätti että painuu maan alle eikä yritä vahingossa löytää Amarilloon. Voi H******i!

Pyydän anteeksi kaikilta. :(

:wall: mizzim sit meni ja eksyi Kuopioon. Salilla oli kolmevarttia myöhässä. Palloili sielä ehkä viisi minuuttia ja kun ei tunnistanut ketään, ei kehdannut kysyä keneltäkään mitään, vaikka sielä 4 erillistä nuorempaa naista olikin. Siinä vaiheessa sitten :nolo: :curs: ja päätti että painuu maan alle eikä yritä vahingossa löytää Amarilloon. Voi H******i!

Pyydän anteeksi kaikilta. :(

voi... eli kävitkö sinä tosiaan uimahallin salilla? Me odotettiin 10 min ulkona. Sitten olin salilla noin 17.50-18.30 (lähdin vähän etukäteen hahuilemaan Divaa, joka oli uimassa... jäi viparit (jos ees teen niitä sinä päivänä ?!?) tekemättä...). Yks vähän kovempi ja lihaksikkaampi nainen oli siinä treenaamassa (varmaan joku pitkään uintia harrastanut) siltä mä uskalsin kysyä... mut se et olla sä :rolleyes:

Oisit vaan kyselly.. En nähny ketään etsiskelemässä tai en kiinnittänyt huomiota, mutta Diva oli olevinaan sinut nähny, että varmaan oli nähnyt oikein.

Minä olin se, jolla oli mustat vartalonmyöntäiset housut (lahkeista tosin levenevät) ja pinkki PUMA-paita (siis luki rinnassa PUMA). Tein penkkiä ja vedin taljaa ja tein vatsalihaksia lattialla.

Niin ja ei siinä tosiaankaan mitään anteeksipyydeltävää ole, jos eksyy. Mistäs asti sä tulit? Harmi vaan, jos tulit kaukaa turhaan...

Ja muut: Miten teillä loppuilta meni? Villiinnyittekö sitten yhtään ;)? Olisin todellakin voinut olla vähän pidempään, mutta kun pienempi ei ollut nukkunut päiväunia ja sen takia oli mennyt ylikierroksille, niin oli ollut todella vaikea tapaus (huutanu ja itkeny jne.). Oli tosin nukkumassa, kun tulin kotiin.

Mä laitan tähän mailiosoitteen, että joku jos on kiinnostunut lähtee vaikka sinne Lady Lineen johonkin jumppaan lähtemään tutustumaan, ihan vaikka viikollakin, niin vois vaikka paremmin sopia. huiskula@netti.fi

Latest posts

Back
Ylös Bottom