mizzim sanoi:Tässä oon miettiny yhtä kysymystä joka sopis tonne tyhmien kysymysten kerhoon, mut laitan sen nyt sitten tänne. Ehkä se valasee jotakuta muutakin.
Siis et mistä me tunnistetaan toisemme? Laittaako joku rohkee Pakkispaidan päälleen? :D
Oon mä teidän profiilit käyny läpi ja varmaan sekin jo kertoo et siihen sovittuun aikaan ja paikkaan muodostuu sellanen viiden hengen ryhmä ni, eiköhän se auta?
Ei mut oikeesti. :lol2:
Jos vaikkapa odotellaan siinä eteisessä kaikki paikalle ja sitten suunnistetaan varattuun pöytään. Pöytä on nimittäin varattu minun omalla nimellä, joten mitään Pakkotoisto.com varausta tarjoilijat eivät löydä. Onneksi Kummisetä on sen verran pieni paikka ettei siellä varmastikaan ole siihen aikaan kovin montaa yksinäistä nuorta naista syömässä, luulisin ainakin!
Minä pyrin ainakin tulemaan paikalle jo hyvissä ajoin, joten voin siinä varovasti
hihkaista kaikille sisään tuleville naishenkilöille..."Pss...hei oot sä punttimimmi!":lol2: Heh, no Stalwartin ja MerZin taidan tunnistaa, joten eiköhän se siitä lähde.