Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
mizzim sanoi:
Tässä oon miettiny yhtä kysymystä joka sopis tonne tyhmien kysymysten kerhoon, mut laitan sen nyt sitten tänne. Ehkä se valasee jotakuta muutakin.
Siis et mistä me tunnistetaan toisemme? Laittaako joku rohkee Pakkispaidan päälleen? :D
Oon mä teidän profiilit käyny läpi ja varmaan sekin jo kertoo et siihen sovittuun aikaan ja paikkaan muodostuu sellanen viiden hengen ryhmä ni, eiköhän se auta? :rolleyes:
Ei mut oikeesti. :lol2:

Jos vaikkapa odotellaan siinä eteisessä kaikki paikalle ja sitten suunnistetaan varattuun pöytään. Pöytä on nimittäin varattu minun omalla nimellä, joten mitään Pakkotoisto.com varausta tarjoilijat eivät löydä. Onneksi Kummisetä on sen verran pieni paikka ettei siellä varmastikaan ole siihen aikaan kovin montaa yksinäistä nuorta naista syömässä, luulisin ainakin!

Minä pyrin ainakin tulemaan paikalle jo hyvissä ajoin, joten voin siinä varovasti
hihkaista kaikille sisään tuleville naishenkilöille..."Pss...hei oot sä punttimimmi!":lol2: Heh, no Stalwartin ja MerZin taidan tunnistaa, joten eiköhän se siitä lähde.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Heipä hei jälleen kerran!

Kuinka moni teistä tulee autolla Kummisetään? Aiotaanko kävellä keilahallille ja sieltä takaisin kaupunkiin MerZin luo? Yhteen autoon ehkä juuri ja juuri mahdutaan, kun miittiin osallistujia taitaa olla kuusi henkilöä. Itselläni on mahdollisuus tulla autolla, mutta mielelläni luovun siitä jossain vaiheessa iltaa :kippis1:.

Mulla ei ole autoa joten asia on harvinaisen selvä mun osalta. :) Kuinkas moni on viihteellä lähdössä silloin lauantai-iltana? Mä olen kiikun kaakun mutta luultavimmin baanalla jos muutkin lähtee :D :kippis1:

edit: tuo kävely on mulle ainakin ok

Moikka taas. :)

Tuohon autoasiaan, mulla ei varmaan ole mahdollisuutta tulla autolla, luulen nimittäin että mies kaasuttaa sillä hyvissä ajoin karkuun pois ennen meidän saapumista tähän meidän asunnolle... :lol2:

Joten kävelymiehiksi joudutaan, ellei joku halua kuskin "nakkia"...Pitää vain varata jotkut "kävely-ystävälliset" jalkineet eikä mitään kipskaps-kenkiä. :)

Vielä ruokapuolesta. Nyt huomenna meinasin käydä ostamassa niitä ruokatarpeita, joten viimeistään perjantaina täällä on yhteenveto siitä, mitä syödään ja paljonko on kenenkin osuus kustannuksista. Eipähän tuo kamalan kalliiks voi kuitenkaan tulla, kun tarkoitus oli syödä hedelmäsalaattia, dipattavaa yms. pientä. Palaan asiaan huomenna. :)

Ps. Odotan jo innolla lauantaita!!! :hyper:

No mä voin tunnustautua absolutistiksi. Sitten toinen tunnustus on se et tuun autolla. Senverta laiska oon et jos yhdensuuntaseen matkaan menee tunti (autolla) ni enpä koeta samaa jalan..
Et siltä pohjalta voidaan lähtee ;) :lol2:
Mut ei mulle kävely outoa oo.. et sekin sopii. Mikäli meno on tarpeeks lujaa ni meen varmaan imussa jatkoille :D

Hellou.

Kävin sitten kaupassa. :) Ostin meille ne hedelmäsalaattitarpeet (=banaania, omenaa, appelsiinia, ananasta ja hedelmäcoctailia), dipattavaksi porkkanoita, kukkakaalia, kurkkua ja paprikaa sekä pussin herkkuchipsejä, toisen juustonaksuja. HYLA-kermaviilit ja taco- sekä valkosipulidipit. Noiden ostosten loppusummaksi tuli 15,40€ joten se tekee pekkaa päälle 2,50€ (siis jos meitä nyt on kuusi?!) minun lyhyen matikan mukaan laskettuna. :) Ostoslista on täällä nähtävissä, jos joku haluaa tarkastaa ettei se narraa. ;) :D

Muovikassia en veloita, koska kannoin siinä myös omat siiderini. :nolo: (;))

OT:na mainittakoon, että yllätyin sipsihyllyllä! Huomasin, että siellähän on vaikka sun mitä "kevennettyjä" less fat-sipsejä, noita vois varmaan joskus herkkupäivänä napsia leffan äärellä. Ei kamalasti tule sipsejä syötyä joten tuo oli melko uutta minulle, vaikka onhan noita varmaan ollut iät ajat.

Nyt enää se ongelma, kuinka säilytän nuo eväät lauantaihin saakka, mies tuppaa taas syömään kaiken ruuaksi kelpaavan minkä vain eteensä saa. :lol2: No ei vain, vitsi. :)

Hyvältä kuulostaa illan menyy... Kiitoksia vaan MerZi etukäteen! Tuskin maltan odottaa lauantaita, vähän vaihtelua kaipaan kun flunssa lähti niin vitutus tuli :) No, huomenna uusia silmälaseja shoppaan ja hierojalle, lauantaina miitti eiköhän näillä keinoilla mieli parane :D

wippe sanoi:
Hyvältä kuulostaa illan menyy... Kiitoksia vaan MerZi etukäteen! Tuskin maltan odottaa lauantaita, vähän vaihtelua kaipaan kun flunssa lähti niin vitutus tuli :) No, huomenna uusia silmälaseja shoppaan ja hierojalle, lauantaina miitti eiköhän näillä keinoilla mieli parane :D

Eipä kestä kiitellä, olen itsekin niin innoissani että kuorin ilomielin porkkanan poikineen lauantai-iltaa varten. ;)

Miitti lähestyy... :hyper: Jos meitä on nyt lähössä 6, niin keilaukselle tulee hinnaksi 6,65? Jos oikein laskin... En varmaankaan oo lähössä viihteelle, ku maanantaina on tentti johon en oo vielä juurikaan lukenu. Vähän kyllä tekis mieli, mutta varmaan jätän väliin. Voin kävellä keilahallille, mutta en kieltäydy autokyytistäkään :)

Keilauksen maksoin jo nettipankin kautta, yht. 38 € eli per nenä 6,3 €. Kolme mimmiä aina radalleen!

Jokainen jos varaa sopivan rahan eli yhteensä 8,8 €, niin ei tarvii sählätä vaihtorahojen kanssa. Nim. pankkikortti ihminen, jolla ei ole koskaan käteistä ;)

Täällä yritetään taistella edelleen flunssaa vastaan. Kuumeesta olen jo selvinnyt, joten enköhän ole iskussa lauantaina!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
fitnesspimu sanoi:
Jokainen jos varaa sopivan rahan eli yhteensä 8,8 €, niin ei tarvii sählätä vaihtorahojen kanssa. Nim. pankkikortti ihminen, jolla ei ole koskaan käteistä ;)
Mulla sama vika. Nyt yritän skarpata ja ottaa sitä käteistä mukaan...

fitnesspimu sanoi:
Täällä yritetään taistella edelleen flunssaa vastaan. Kuumeesta olen jo selvinnyt, joten enköhän ole iskussa lauantaina!
Jatka taistelua, mä vaikka meinasin etten ota mitään, niin mieli alkanut kallistua sinne viihteen puolelle.. Niinkun sanoin, ostin muutman siiderin jo "varmuuden varalta" jääkaappiin... :nolo:

Zone-sarja -42%
MerZi sanoi:
Niinkun sanoin, ostin muutman siiderin jo "varmuuden varalta" jääkaappiin... :nolo:

No kun mä olen tässä pohtinut että jos muutaman mukaan ottaisin ihan hätätapauksen varalle :D :D

wippe sanoi:
No kun mä olen tässä pohtinut että jos muutaman mukaan ottaisin ihan hätätapauksen varalle :D :D

Kannattaahan se nyt varautua, ihan jo nestetasapainon nimissä.. :D

Ja osta nytf-pimu ihmeessä se viinipullo kun on jo niin pitkään mietteissä ollut.. ;) Mä käyn varmaan muutaman smirnoff ice:n alkosta niin johan alkaa piisaamaan. Ja jos sitten lauantaina ei jostain syystä huvitakaan ottaa niin sitten ei ota, ei kai ne nyt jääkaappiin märkäne.. :lol2: Baanalle vaan.. :hyper:

Edit: Tuo "muutama" on niin liikkuva käsite, että ainakaan itsellä kun se ei aina tarkoita sitä kahta-kolmea.. Joten ihan huoletta voit f-pimu sitä vinettoa ottaa.. ;)

MerZi sanoi:
Edit: Tuo "muutama" on niin liikkuva käsite, että ainakaan itsellä kun se ei aina tarkoita sitä kahta-kolmea.. Joten ihan huoletta voit f-pimu sitä vinettoa ottaa.. ;)

Juu mun käsitemaailmassa toi muutama pitää sisällään niin yhden siiderin kuin viinipullonkin.... riippuen mielentilasta ja olosuhteista.... :D

wippe sanoi:
Juu mun käsitemaailmassa toi muutama pitää sisällään niin yhden siiderin kuin viinipullonkin.... riippuen mielentilasta ja olosuhteista.... :D

Aivan.. Itsekin kun tosi harvoin yleensäkään käytän alkoholia, niin silloin kuin sitä otetaan niin sitten kunnolla.. :nolo:

Noniin.. Muutaman tunnin päästä koittaa se hetki, jota allekirjoittanut on odottanut innolla viimeiset viikot... :hyper:

Klo. 17 kaikki Kummisetään, siellä tunnistusleikkiä eli yritetään löytää toisemme. :) Mä alan vähän siivoilemaan täällä asunnossa että kehtaan tuoda teidät tänne, ettekä luule tulleenne kaatopaikalle.. :lol2:

Jes! Tänään on tosissaan se päivä, jota on odotettu :) Mulle tulee kunnon syömäpäivä, olen nimittäin tässä just äipän luona jättilounaalla :D , mutta aina vaan parempi. En minä arkena mitään hienouksia ehdi koskaan syömäänkään, niin varmasti maistuu mikä tahansa rahkan, kaurahiutaleiden, proteiinijuomien ja ruisleipien loputtoman puputtamisen jälkeen - niin, ja suurissa määrissä!

Olin pitkään siinä uskossa, että kummarissa tavataan kuudelta ja sitten katsoin onneksi tarkemmin ja havaitsin, että viideltähän se olikin. Hups!

Jep, no kohta jo nähdäänkin :)

Stalwart sanoi:
Olin pitkään siinä uskossa, että kummarissa tavataan kuudelta ja sitten katsoin onneksi tarkemmin ja havaitsin, että viideltähän se olikin. Hups!
Mä taas meinasin tulla 17.30 paikalle, onneksi tarkastin aikataulun. :D

Ajoin just porkkanaa kuoriessa veitsellä palan pois peukalon juuresta, prkl.. :curs: No onneks ei menny tuon isompi lohkare :lol2:

Kävin tuossa aamusella treenaamassa ja ei vissiin ollut hyvä idea...tosi väsy olo tuli, kun tämä nuha ei ole vielä täysin ohi... :itku:

Täällä on jo rullat kuumenemassa ja pakkelia naamaan laitetaan. Viunakaupassakin tuli käytyä! See you soon!

Latest posts

Back
Ylös Bottom