Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Diva sanoi:
Mulle sopii myös.

Voin kyllä syödä "mässyäki" illalla, mutta toisaalta kummarissa tulee varmaan syötyä sen verran hyvin, että esim. vihannessuikaleet ja dippi ei varmaan ois hullumpi vaihtoehto?

Mitä mieltä muut on?

Jotain tuon suuntaista ajattelin itsekin. Voisin myös tehdä jonkin piiraan tms. minkä olen hyväksi havainnut. Tästä ei minulle koidu sen kummempaa vaivaa koska leivon muutenkin mielelläni ja harrastan tätä bodysafkareseptien kokeilua... :) Jos mä tässä päivän aikaan mietiskelen mitä sitä kehittelisi ja laitan sitten alustavan menu-ehdotuksen tänne teidän hyväksyttäväksi?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aikataulu on ok, eli tulossa ollaan. Mä olen kaikkiruokainen (oliiveista en tykkää :D) joten sapuskat on varmasti ok. Merzi saa vapaat kädet mun puolesta mikäli siitä ei ole sulle liikaa vaivaa...

wippe sanoi:
Mä olen kaikkiruokainen (oliiveista en tykkää :D) joten sapuskat on varmasti ok. Merzi saa vapaat kädet mun puolesta mikäli siitä ei ole sulle liikaa vaivaa...

Ei pelkoa ei ole tulossa oliiveja missään muodossa.. En nimittäin tykkää minäkään niistä. :)

Edit: Ja edelleenkään minulle ei koidu siitä ylimääräistä vaivaa jos laittelen meille purtavaa illaksi. Tulee muutenkin keittiössä viihdyttyä sen verta paljon että no problem! :)

Tulossa ollaan. Ruokapuolesta sopii jokin pikkusyötävä, oma ruokavalio koostuu lähes aina jostain 'fitnestyyppisestä' Lienen ensimmäinen, vaan en ainoa joka esittää toivommuksen hyla tuotteista :) .

mizzim sanoi:
Lienen ensimmäinen, vaan en ainoa joka esittää toivommuksen hyla tuotteista :) .
Käytän aina ruuanlaitossa pelkkiä hyla-tuotteita, sillä avo on maidolle allerginen (ei oikeastaan saisi edes käyttää mitään maitotuotteita) joten toiveesi on huomioitu! :)

Minä kannatan myös esim. vihanneksilla dippailua (valkkari- ja tacodippi on hyviä!). Myös MerZin tekemä piirakka varmasti maistuu. Voisihan siihen vielä ostaa pussin sipsiä ja vaikkapa juustosnacksejä. Eiköhän se siinä ala sitten olemaan. ;)

fitnesspimu sanoi:
Minä kannatan myös esim. vihanneksilla dippailua (valkkari- ja tacodippi on hyviä!). Myös MerZin tekemä piirakka varmasti maistuu. Voisihan siihen vielä ostaa pussin sipsiä ja vaikkapa juustosnacksejä. Eiköhän se siinä ala sitten olemaan. ;)

Jees.. Niin eihän meidän tarkoitus olekaan enää seitsemän ruokalajin illallista kummarissa ruokailun päälle järjestää, joten laittelen jotain pientä naposteltavaa jolla voi sitten illan mittaan paikkailla mahdollisesti vielä mahaan jääneitä aukkoja. :lol2:

Pitipäs palata tähän threadiin taas :) Ruokapuoli kuulostaa oikein hyvältä! Ei siinä niin kamalasti tosiaan sapuskaa tarvitse Kummarin jälkeen. Muutenhan olisi kyllä voinut tehdä vaikka jonkun herkullisen kanasalaatin :kuola: Entäpä hedelmäsalaatti vai olisikohan noissa aiemmin mainituissa jo riittämiin?

Voin mielelläni olla jollain tavoin avuksi jos homma käy Merzille ylivoimaiseksi!

Stalwart sanoi:
Entäpä hedelmäsalaatti vai olisikohan noissa aiemmin mainituissa jo riittämiin?

Voin mielelläni olla jollain tavoin avuksi jos homma käy Merzille ylivoimaiseksi!

Hedelmäsalaatti olis kyllä minulle mieleinen eväs. :) Minä Stalwartin hätyyttelen kaveriks kuorimaan vihanneksia ja hedelmiä jos alkaa tökkimään... ;)

Kuulostaa hyvältä! Mää oon ihan hulluna hedelmäsalaattiin... Eli ei varmaan ainakaan jää syömättä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MerZi: kokoa sinä tähän threadiin yhteenveto siitä, mitä sinun luonasi syödään, kun tiedät paljonko ruokaostokset tulevat maksamaan, niin kerro meille kuinka paljon olemme velkaa sinulle. (7hlö). Jokainen osaa varata sitten sopivaa rahaa matkaansa. Keilaus maksaa sen 5,70€.

fitnesspimu sanoi:
MerZi: kokoa sinä tähän threadiin yhteenveto siitä, mitä sinun luonasi syödään, kun tiedät paljonko ruokaostokset tulevat maksamaan, niin kerro meille kuinka paljon olemme velkaa sinulle. (7hlö). Jokainen osaa varata sitten sopivaa rahaa matkaansa. Keilaus maksaa sen 5,70€.

Jees, näin mä ajattelinkin. Lopullista, tarkkaa hintaa en tietenkään voi sanoa ennen kuin olen nämä ostokset ostanut, enkä vielä taida kurkkukauppaan mennä.. Joten tulossa lähiaikoina :)

Mä taidan sittenkin jänistää, mulla on karsee flunssa ja en ole liikkunut yhtään mitenkään kahteen viikkoon ja jotenkin vaan tuntuu että vielä en kuulu joukkoonne tällaisena löllykkänä, rasvaa ainakin 7 kiloa liikaa ja lihaksia ei ollenkaan.

Dina sanoi:
Mä taidan sittenkin jänistää, mulla on karsee flunssa ja en ole liikkunut yhtään mitenkään kahteen viikkoon ja jotenkin vaan tuntuu että vielä en kuulu joukkoonne tällaisena löllykkänä, rasvaa ainakin 7 kiloa liikaa ja lihaksia ei ollenkaan.

Hei, come on Dina! Et voi olla tosissasi?! Kerroppas osoitteesi, niin tulen hakemaan sinut kotoa :evil:

Vitsi vitsinä! Ihan oikeasti, et voi jäädä pois. Ymmärtäisin, jos tulee mahdottomia esteitä osallistumiselle, mutta minusta tuntuu että sinä pohjimmiltasi haluaisit tulla, mutta osa sinusta jänistää. Lueppas uudestaan se minun kertomukseni siitä, kun olin vähällä jäädä pois fitness-koulutuksesta, kun ajattelin juuri noin kuin sinä!

Nyt selkä suoraksi neiti ja leuka pystyyn. Olet sydämellisesti tervetullut miittiin ja voit olla varma ettei sinua ahdista siellä pätkääkään!

Hei mimmit. Ihan tämmöisenä yleisenä huomautuksena kaikille miiteistä innokkaana kirjoitteleville: jos ilmoitatte tulevanne miittiin, tulkaa myös. Älkää alkako vetää hommaa puihin loppumetreillä, mielestäni se on miitin järjestäjiä kohtaan tosi inhottavaa ja epäkunnioittavaa! Aina ekaksi porukka on tosi innoissaan tulossa mukaan ja lopulta miittiä vietetään 1/3 porukan voimin, koska loput eivät uskaltaneet/jaksaneet(/keksivät hyviä tekosyitä miksei tarvitsisi tulla) paikalle. Niitä miittejä ei tule loputtomiin jos joka kerta porukkaa tippuu pois. Järjestäminen vaatii kuitenkin yllättävän monta puhelinsoittoa ja muuta hommaa, että koko miitti pysyy kasassa. Kunnioittakaa siis miitin järjestäjiä sen verran, että ette ota samalle päivälle hommaksenne lähteäkin yhtäkkiä niihin naapurin Liisan hamsterin hautajaisiin.

Miitti kuulostaa älyttömän kivalta, harmi etten pääse paikalle. Monta mimmiä joihin olis mukava tutustua... mutta pitkää hauskaa! JA SAAPUKAA PAIKALLE!

Dina sanoi:
Jokaisessa miitissä olen minäkin viihtynyt loistavasti, vaikka olenkin tällainen vinkuheinä vielä :D Rohkeasti mukaan vain. Punttimimmien miiteistä saa sitäpaitsi kaupan päälle aina hurjan kasan treenimotivaatiota, kun tapaa samanhenkisiä :whip:

Katos kun et ole ainoa taviksen näköinen porukassa! :rolleyes: Mäkään en ole tehnyt viikkoon yhtään mitään, syynä koirani ja sen pennut jotka vaatii huolehtimista..Mitä taas ensiviikkoon tulee, sen näkee sitten. :jahas: En todellakaan lähtisi miittiin mikäli se jonkinlainen kisa olisi.. Eikä me olla menossa SALILLE vaan ihan syömään ja keilaileen, elikkäs vietään rentoa aikaa samanhenkisessä porukassa. Mutta tulossa ollaan, kyllä se siitä sujuu, ihan hauska kokeilla keilata ja alkujännityksestä pääsee eroon! (viimeistään siinä kun nauraa kaksinkerroin mun epäonnistumisille :lol2: )
Ihan tosi, mukaan nyt! :thumbs: Mistäs päin olet, jos tarviit kyytiapua?

Dina sanoi:

Dina, nyt järki käteen! Kun vain rohkenet saapua paikalle, huomaat varmasti, ettei me muutkaan olla missään kisakunnossa! (Kai, en ainakaan minä... :lol2: ) Meitä on moneksi, parempi- ja huonompikuntoista, mutta esimerkiksi minä olen ihan tavallinen kuntosalin kuluttaja -en lähellekään huippukuntoinen, mutta silti elättelen toiveita siitä, että joskus olisin sellainen. :) Miitti ei todellakaan ole mikään kisa, en usko että tytöt tulevat tapaamiseen siksi, että saisivat arvostella toisten osallistujien kuntoa! Sitäpaitsi, minun mielestä ihminen voi olla minkä näköinen ja kokoinen tahansa ja olla siitä huolimatta täysiverinen punttimimmi, fitness tai ihan mitä muuta tahansa, eikö ne ajatukset ja asenteet hommaa kohtaan ole tärkeimpiä!? Tämä pätee nimittäin itseenikin; olen kovasti asennoitunut tätä hommaa kohtaan ja viettänyt enemmän tai vähemmän fitness-elämäntapaa viimeiset vuodet, mutta en ehkä silti näytä siltä.. :lol2:

Ihan totta, hauskaahan meidän on tarkoitus pitää, syödä mahat täyteen ja keilata (jota mä en muuten osaa ollenkaan, siis jättäkää muutamat vatsatreenit välistä ennen miittiä - saatte nauraa vatsanne kipeäksi keilahallilla :D) ja erittäin epäfitnessmäisesti ottaa ehkä illalla vähän alkomahooliakin? ;)

Terkuin,
MerZi jolla on takana melkein treenaamaton kesä ja paljon grilliherkkuja + viimeisen kuukauden kestänyt flunssa, enkä ole liikkunut paljon mitään ja olen lihonut. :) Mut ei se mitään, silti mukana!

Luulenpa, että sinua Dina harmittaa jälkeenpäin jos et lähde mukaan. Huomaat sen sitten, kun näät miitissä kuinka mukavaa meillä on! Elikkä ensi lauantaina nähdään? Ok?

Tässä oon miettiny yhtä kysymystä joka sopis tonne tyhmien kysymysten kerhoon, mut laitan sen nyt sitten tänne. Ehkä se valasee jotakuta muutakin.
Siis et mistä me tunnistetaan toisemme? Laittaako joku rohkee Pakkispaidan päälleen? :D
Oon mä teidän profiilit käyny läpi ja varmaan sekin jo kertoo et siihen sovittuun aikaan ja paikkaan muodostuu sellanen viiden hengen ryhmä ni, eiköhän se auta? :rolleyes:
Ei mut oikeesti. :lol2:

mizzim sanoi:
Tässä oon miettiny yhtä kysymystä joka sopis tonne tyhmien kysymysten kerhoon, mut laitan sen nyt sitten tänne. Ehkä se valasee jotakuta muutakin. Siis et mistä me tunnistetaan toisemme?

Ei tyhmä kysymys ollenkaan.. En minäkään tunne edes ulkonäöltä muita mimmejä kuin Stalwartin ja hätäiseen fitnesspimun. Mut kyllä mä uskon että me toisemme löydetään, mulla ei kyllä ole pakkispaitaa ( :itku: ) mutta jotenkin.. Kummarissa vois kyllä olla pöydällä lappu "varattu punttimimmeille", niin ensimmäinen tietäisi mihin istua. :lol2: Hehhehee...

Edittiä: Ei ole Dina kommentoinut mitään, harmi, toivottavasti hän on kuitenkin tulossa! Ihan totta, minuakin ahistaa se, etten osaa yhtään keilata.. Mut otetaan viihteen kannalta. ;)

Latest posts

Back
Ylös Bottom