Dina sanoi:
Mä taidan sittenkin jänistää, mulla on karsee flunssa ja en ole liikkunut yhtään mitenkään kahteen viikkoon ja jotenkin vaan tuntuu että vielä en kuulu joukkoonne tällaisena löllykkänä, rasvaa ainakin 7 kiloa liikaa ja lihaksia ei ollenkaan.
Dina, nyt järki käteen! Kun vain rohkenet saapua paikalle, huomaat varmasti, ettei me muutkaan olla missään kisakunnossa! (Kai, en ainakaan minä... :lol2: ) Meitä on moneksi, parempi- ja huonompikuntoista, mutta esimerkiksi minä olen ihan tavallinen kuntosalin kuluttaja -en lähellekään huippukuntoinen, mutta silti elättelen toiveita siitä, että joskus olisin sellainen.
Miitti ei todellakaan ole mikään kisa, en usko että tytöt tulevat tapaamiseen siksi, että saisivat arvostella toisten osallistujien kuntoa! Sitäpaitsi, minun mielestä ihminen voi olla minkä näköinen ja kokoinen tahansa ja olla siitä huolimatta täysiverinen punttimimmi, fitness tai ihan mitä muuta tahansa, eikö ne ajatukset ja asenteet hommaa kohtaan ole tärkeimpiä!? Tämä pätee nimittäin itseenikin; olen kovasti asennoitunut tätä hommaa kohtaan ja viettänyt enemmän tai vähemmän fitness-elämäntapaa viimeiset vuodet, mutta en ehkä silti näytä siltä.. :lol2:
Ihan totta, hauskaahan meidän on tarkoitus pitää, syödä mahat täyteen ja keilata (jota mä en muuten osaa ollenkaan, siis jättäkää muutamat vatsatreenit välistä ennen miittiä - saatte nauraa vatsanne kipeäksi keilahallilla :D) ja erittäin epäfitnessmäisesti ottaa ehkä illalla vähän alkomahooliakin? ;)
Terkuin,
MerZi jolla on takana melkein treenaamaton kesä ja paljon grilliherkkuja + viimeisen kuukauden kestänyt flunssa, enkä ole liikkunut paljon mitään ja olen lihonut.
Mut ei se mitään, silti mukana!
Luulenpa, että sinua Dina harmittaa jälkeenpäin jos et lähde mukaan. Huomaat sen sitten, kun näät miitissä kuinka mukavaa meillä on! Elikkä ensi lauantaina nähdään? Ok?