Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Sopii milloin vain. Järjestän menoni sen mukaan :)

Fitnesspimun mainitsemat ravintolat ovat kaikki kelpo paikkoja. Minulle käy mikä vain.

Entäs yhteistreeni? Gym99, Kuntostudio vai kenties uimahalli tai Kuopiohalli? Jälkimmäiset kaksi voi varmaan unohtaa, sillä kun kerran miitti järjestetään, on varmasti kivempi treenata "kunnon" salilla. Kannatan Gym99:ia (oma lehmä ojassa :nolo: ), mutta Kuntostudiokin käy hyvin.

Junioreiden puolesta ainakin olisi tosiaan mukavaa jos jatkot järjestettäisiin jonkun kämpillä, kun baarikierrokselle ei ole asiaa. Toki halukkaat menkööt viihtelle jos siltä tuntuu :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Stalwart sanoi:
Entäs yhteistreeni? Gym99, Kuntostudio vai kenties uimahalli tai Kuopiohalli? Jälkimmäiset kaksi voi varmaan unohtaa, sillä kun kerran miitti järjestetään, on varmasti kivempi treenata "kunnon" salilla. Kannatan Gym99:ia (oma lehmä ojassa :nolo: ), mutta Kuntostudiokin käy hyvin.

Mä en valitettavasti välitä tuosta treenaamisesta miittipäivänä, sillä vihaan salilla
meikkaamista/laittautumista. Muutenkin on sitten ihan puhti pois, jos meinaa jaksaa keilata, syöpötellä ja istua iltaa. Olenpas minä turhamainen punttimimmi :D
...mutta jos nyt muu porukka vaatii, niin kai minä sitten.

Hohtokeilaus tuntuisi maksavan tuon 20€/rata, joten eikös 4 hlö:ä yleensä mahdu yhdelle radalle. Keilausmaksu olisi tällöin siis n. 5€/hlö. (edellyttää tietty sitä, että väh. 8 mimmiä on koossa).

Mimmimitti Kuopiossa:

- yhteistreeni 99:llä (?)
- ruokailu ravintolassa
- hohtokeilaus
- nyyttärit Merzin luona (asunto ydinkeskustassa)
- pahimmat bilehileet baariin...

...mutta nyt pitäisi hyvät ihmiset päättää se päivämäärä ja ravintola, sekä tietty sitovat ilmottautumiset! Merzi, Stalwart ja allekirjoittanut ovat siis messissä olipa päivä 3.9 tai 10.9. Kertokaa mielipiteenne!!!

Samoin minä siis pääsen oli päivä noista kumpitahansa. Amarillossa näyttäisi olevan paljon annosvaihtoehtoja, mutta myös Kummisetä vaikuttaa hyvältä. Miten olisi toinen niistä? Kaikissa noissa ravintoloissa vaikuttaisi olevan suunnilleen sama hintataso, että sen puoleen on ihan sama mihin mennään.

Minäkään en kovin innostu yhteistreeneistä, niitten jälkeen on kuitenkin ihan sippi olo, eikä minulle ainakaan ruoka maistu ihan heti. Voin tietty jättää treenit väliin ja liittyä seuraan vasta ravintolassa. Paljonko käynti 99:llä muuten maksaisi? En niitten kotisivuilta löytänyt mitään hintaa.

Onko sitä pakko olla aina väärässä paikassa väärään aikaan? :rolleyes: Siis kun oli Tampereen miitti olin Kuopion seudulla, nyt kun on Kuopion miitti oon Tampereella.
Kiva elää kahella paikkakunnalla. Sit taas vähä jälkeen miitin olen maisemissa..

Mulle käy molemmat päivät ja mukana ollaan! Ravinteleistakaan en ole turhan nirso, että kaikki ehdotetut ok. Amarillo ainakin järkkäilee pöytiä yhteen tarpeen mukaan ja kiva paikka on myös siinä kauppakadun ja vuorikadun kulmassa oleva ravintola jonka nimeä en juuri nyt muista. Olen fitnesspimun kanssa samaa mieltä että salilla laittautuminen olisi hieman hankalaa ja sitten pitäisi raahata koko arsenaali tavaraa mukaan :nolo: , joten ehkä yhteistreeni jäänee pois? Kiva idea, mutta Gymilla ei kyllä taida pukkaritilatkaan/suihkut riittää kovin monelle punttimimmille....

Lauantai on hyvä päivä, ja ohjelma vaikuttaa kivalle...

Zone-sarja -42%
wippe sanoi:
kiva paikka on myös siinä kauppakadun ja vuorikadun kulmassa oleva ravintola jonka nimeä en juuri nyt muista.

Isä Camillo. :) Tai siis kolmella kulmalla siinä on jokin anniskelupaikka. Hassua miten paljon enemmän täällä muuten näyttää olevan kuopiolaisia kuin jyväskyläläisiä... Mä en kyl lauantaiksi enää jää kalakukkocityyn, mutta pitäkää te hauskaa!

Ollaanko nyt yksimielisiä siitä, että miitti järjestetään lauantaina 10.9? Osallituneita tällä hetkellä siis Stalwart, MerZi, f-pimu, Diva ja Wippe. Gillyannen ilmoittautumista odotellessa... :D

Jos kerran ravintelilla ei ole merkitystä, niin varaanko pöydän Kummisedästä? Hyvä ruoka siellä on ja paikkaakin on rempattu viime syksynä. Kummari olisi sellainen rauhallisempi paikka keskustella, kun siellä on sellaisia pieniä huoneita!

Yhteitreeni jää sitten vissiin toiseen kertaan?! Sopii minulle.

Kummisetä sopii. Jätetään vaan reeni väliin niin on mukavampi fiilis istua raflassakin... Ei taitaisi olla montaa reenaajaa mimmeissä tällä kertaa... :)

10.9 sopii miitin ajankohdaksi, ei ainakaan tule mieleen mitään muuta ennalta sovittua. (Jota minulla yleensäkin on todella vähän ja harvoin :nolo: )Treenit jätetään välistä tällä kertaa ja ruokaillaan kummisedässä. Sopii minulle :rock:

Hohtokeilaus alkaa 17.00 ja kestää aina 23.00 saakka. Oisko hyvä aika mennä keilaamaan klo 20.00? Reipas tuntihan siellä vierehtää aikaa, joten Merzin luo siirrytään n.21.30 iltaa istumaan (sovitaan myöhemmin mitä kukin tuo sitten nyyttäreille).

Aikataulu siis menisi jotenkin näin lauantaina 10.9.05:

18.00 tapaaminen Kummisedässä
20.00 Hohtokeilausta (liikutaanko kävellen paikasta toiseen? Tuskin kukaan haluaa autoilla, joten siirtymisiin on varattava aikaa.)
21.30 MerZin kotibileet :D
...toivottavasti ette saa häätöä uudesta kämpästä (vitsi vitsinä ;) )

p.s missä ovat muut mimmit? EMPPULI, SASULI, ELEONOORA,KATIP, GILLYANNE, JADE84 JNE...Kaikki mukaan täältä seudulta olevat!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällä ollaan _o/ Ja ilmoittaudun samoin tein miittiin, kun se kerran siirrettiin syyskuun kymmenenneksi. :)

Onkos tuo hohtokeilaus ihan keilahallilla? Niiralassa siis?

EDIT: Kummisetä sopii loistavasti ruokailupaikaksi, olet kuullut siitä paljonkin kehuvia kommentteja. :)

Gillyanne sanoi:
Onkos tuo hohtokeilaus ihan keilahallilla? Niiralassa siis?

Jeps, siinä uimahallin ja jäähallin lähellä.

Odottelen pari viikkoa ilmoittautumisia ja teen sitten tarvittavat varaukset elokuun lopulla.

Loistavaa! Täällähän on ehditty päivän aikana tehdä hieno suunnitelma. Ruokapaikkana Kummisetä on ok, en ole siellä käynyt syömässä, joten sikälimikäli kiva.

fitnesspimu sanoi:
).
Aikataulu siis menisi jotenkin näin lauantaina 10.9.05:

18.00 tapaaminen Kummisedässä
20.00 Hohtokeilausta (liikutaanko kävellen paikasta toiseen? Tuskin kukaan haluaa autoilla, joten siirtymisiin on varattava aikaa.)
21.30 MerZin kotibileet :D
...toivottavasti ette saa häätöä uudesta kämpästä (vitsi vitsinä ;) )

p.s missä ovat muut mimmit? EMPPULI, SASULI, ELEONOORA,KATIP, GILLYANNE, JADE84 JNE...Kaikki mukaan täältä seudulta olevat!

F-pimuhan on ollut tehokkaana, hyvä juttu! Mieskin jo sanoi että "on varmaan varauduttava ensimmäiseen varoitukseen kun kämppä on naisia täynnä..." ;) Kaipa me sinne mahdutaan... :rolleyes:

Ja ihan totta, lähiseutujen mimmit mukaan ehdottomasti! Enpäs tiennyt että Eleonoorakin on jostain näiltä nurkilta, "kaksoisolento" tule Kuopioon 10.9? :haart:

Mulla taitaa nyt jäädä tämä miitti välistä ihan yksinkertasesti kroonisen rahapulan takia. :( Muuten kyllä kuulosti noi päivän suunnitelmat tosi hauskoilta. Mut ehkä sitte joskus toisen kerran...

nim. tilillä-on-20-euroa-ja-kummilapsen-yksivuotis-syntymäpäivälahjakin-on-ostamatta... :rolleyes:

MerZi sanoi:
Enpäs tiennyt että Eleonoorakin on jostain näiltä nurkilta, "kaksoisolento" tule Kuopioon 10.9? :haart:

No en nyt kyllä varsinaisesti ihan läheltä.. Vaikka ainahan sitä vois sen verran autoilla, että Kuopioon tulis, mut mä olen tuon kyseisenä päivänä jo varattu. Töitä. :jahas:

Eleonoora sanoi:
No en nyt kyllä varsinaisesti ihan läheltä.. Vaikka ainahan sitä vois sen verran autoilla, että Kuopioon tulis, mut mä olen tuon kyseisenä päivänä jo varattu. Töitä. :jahas:

Harmi.. No joskus toisen kerran ehkä? :)

Emppuli, harmi ettet pääse. Osta sinä kummilapselle lahja ja toivottavasti tavataan mekin toisen kerran!

Lisäisin vielä, että tottahan toki Kuopionkin miittiin saa tulla muiltakin paikkakunnilta. Ei me nyt niin sisäänpäin kääntyneitä olla täällä Savossa :D

...eli tervetulemast vaan kaikki, jotka viitsi matkustaa!

p.s itse matkustin 2003 miittiin Helsinkiin ja se kyllä kannatti.

UP UP UP !!!! :thumbs:

Nostetaanpas tämä Kuopion mimmimiitti ylös, niin ei jää unholaan...

Ilmoittautumisia otetaan vielä vastaan. Teen tarvittavat varaukset ensi viikolla, joten vielä ehtii mukaan. Päivä oli siis lauantai 10.9. :kippis1:

Sasuli, KatiP, Jade84 ? Vieläkö löytyy muita kalakukkolandian mimmejä?

No mites olis jos mä tulisin mukaan kun tuo päivä on sopivampi? :lol2:

Latest posts

Back
Ylös Bottom