Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
KatiP sanoi:
Onkos kellekään tuttu se KPN:nän (Kuopion painonnostajat tms) sali Puijonlaaksossa; kai se sielä vielä on? Kun lähtee siitä "tornitaloilta" jalan KYS:lle niin oikealla puolella tietä siinä puistossa luolassa maan alla.

Onko tämä nyt sitten se väestönsuojassa oleva sali? Sellainen siellä ainakin on. En ole itsekään vielä järin perillä tästä Kuopion salipolitiikasta, mutta kohta oon, sillä muutto lähenee! :rock:

Ja Sasulille kiitokset! :haart:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
KatiP sanoi:
Onkos kellekään tuttu se KPN:nän (Kuopion painonnostajat tms) sali Puijonlaaksossa; kai se sielä vielä on? Kun lähtee siitä "tornitaloilta" jalan KYS:lle niin oikealla puolella tietä siinä puistossa luolassa maan alla.
Aikoinaan siellä viihdyimme siipan kanssa hyvin, sillon (9 v sitten tms?) ei juuri ollut aerobisia laitteita mutta rautaa ja karu suihku; vuosimaksu taisi olla 125 markkaa. Muutto pääkaupunkiin oli salien puolesta kunnon kulttuurishokki kun ei mennyt jakeluun ne kaikki laitteet ja vipstaakit viherkasveineen...

Uskon, että tiedän mistä puhut, mutta kuulostaa vaan oudolta se, että KYS:lle päin mennessä oikealla... Minulla on mielessä vain yksi väestönsuojan sali, joka on oikeastaan ihan gym99:n vieressä. Se on tosin vesemmalla kaupungilta kun lähdetään teatterin ohi KYS:lle päin

Puhummekohan samasta salista? :)

Hups, edittiä! Taisit sanoa, että puijonlaaksossa. No, sitten puhuin eri paikasta... ;)

Stalwart sanoi:
Uskon, että tiedän mistä puhut, mutta kuulostaa vaan oudolta se, että KYS:lle päin mennessä oikealla... Minulla on mielessä vain yksi väestönsuojan sali, joka on oikeastaan ihan gym99:n vieressä. Se on tosin vesemmalla kaupungilta kun lähdetään teatterin ohi KYS:lle päin

Puhummekohan samasta salista? :)

Hups, edittiä! Taisit sanoa, että puijonlaaksossa. No, sitten puhuin eri paikasta... ;)

Siinä kai kun menee yliopistolta kaupunkiin niin oikealla puolella (kaupungista vasemmalla, onko sama, en tiedä gym99:ä) on myös väsestönsuojassa oleva sali ihan tien varressa; en ole käynyt kun tuo edellä mainittu oli 200 metrin päästä kotoa (sen Puijonlaakson "ostarin" kiertävän ison kehän sisäpuolella). Sitten yksi luola on rinteitten lähellä vaan en tiedä onko puntteja siellä vai pelkkää tatamia, judoilin siellä jonkun aikaa ja sitten tuli piilarikielto ja homma jäi. Niitä luolia on kai aika paljon kun on/oli se armeijan varikko, vaan onhan ne tavallaan ankeita; minä tykkäsin niin oli pakko mainita Kuopiossa opiskelleena.

KatiP sanoi:
Siinä kai kun menee yliopistolta kaupunkiin niin oikealla puolella (kaupungista vasemmalla, onko sama, en tiedä gym99:ä) on myös väsestönsuojassa oleva sali ihan tien varressa; en ole käynyt kun tuo edellä mainittu oli 200 metrin päästä kotoa (sen Puijonlaakson "ostarin" kiertävän ison kehän sisäpuolella). Sitten yksi luola on rinteitten lähellä vaan en tiedä onko puntteja siellä vai pelkkää tatamia, judoilin siellä jonkun aikaa ja sitten tuli piilarikielto ja homma jäi. Niitä luolia on kai aika paljon kun on/oli se armeijan varikko, vaan onhan ne tavallaan ankeita; minä tykkäsin niin oli pakko mainita Kuopiossa opiskelleena.

Jep, näin se menee. Minulle ei olekaan tuttu tuo Puijonlaakson luola, mutta selväksi tuli kumminkin :) Ja gym99 taisi sijaita noihin aikoihin ihan muualla, sekin pääsi unohtumaan...

Tarkoitatte varmaan "Puijonlaakson luolalla" sitä Rajalan väestönsuojassa olevaa kuntosalia? Voimailijat treenaavat Rajalassa ja vuosimaksu opiskelijalle on muistaakseni 40 euroa, eli tosi halpa! Rajala on aika karu treenipaikka ja naisia siellä näkee harvemmin... mutta jos polla kestää, niin sekaan vaan :evil: :D
Niiralassa sijaitsee Kotkankallion väestönsuoja (Gym99 vastapäätä, tien toisella puolella), jossa pitäisi ymmärtääkseni olla myös jonkun näköinen kuntosali... salin laadusta tosin en osaa sanoa mitään.
Yliopistolta löytyy myös kuntalaisten käytettävissä oleva Studentian kuntosali. Tosin Studentia on mielestäni aika huono sali, jos haluaa kunnolla treenata. Itse suosittelisin Gym99:iä !

Tervetuloa Kuopioon Merzi :)!

Oppilaitosten saleista tekun sali on ihan toista luokkaa kun studentia. Joskus tekulainen sai sinne yhdelle kaverilleen "vieraspassin" jolla kai olisi päässyt yksinkin reenaamaan.

jade84 sanoi:
Tarkoitatte varmaan "Puijonlaakson luolalla" sitä Rajalan väestönsuojassa olevaa kuntosalia? Voimailijat treenaavat Rajalassa ja vuosimaksu opiskelijalle on muistaakseni 40 euroa, eli tosi halpa! Rajala on aika karu treenipaikka ja naisia siellä näkee harvemmin... mutta jos polla kestää, niin sekaan vaan :evil: :D
Niiralassa sijaitsee Kotkankallion väestönsuoja (Gym99 vastapäätä, tien toisella puolella), jossa pitäisi ymmärtääkseni olla myös jonkun näköinen kuntosali... salin laadusta tosin en osaa sanoa mitään.
Yliopistolta löytyy myös kuntalaisten käytettävissä oleva Studentian kuntosali. Tosin Studentia on mielestäni aika huono sali, jos haluaa kunnolla treenata. Itse suosittelisin Gym99:iä !

Tervetuloa Kuopioon Merzi :)!

Oon kerran käyny treenamassa tuolla Rajalassa. Melkoisen karu paikkahan se oli, mutta toisaalta siinä oli kyllä oma fiiliksensä. :) Hyvää tuossa paikassa on nimenomaan juuri hyvät mahdollisuudet vapailla painoilla treenamiseen. Ja muistaakseni siellä oli aika hyvä ilmanvaihtokin (?) Saatan kyllä muistaa väärinkin.. :D

Hu huu!!! :) Eikös meidän pitäisi lyödä lukkoon joku tietty päivä, jos meinataan ihan oikeasti jonkunlaista miittiä järjestää! Kuka alkaa projektin johtajaksi?

Kuinka moni olisi nyt tulossa Kuopion miittiin, jos sellainen järjestetään elokuun lopulla?!

fitnesspimu sanoi:
Hu huu!!! :) Eikös meidän pitäisi lyödä lukkoon joku tietty päivä, jos meinataan ihan oikeasti jonkunlaista miittiä järjestää! Kuka alkaa projektin johtajaksi?

Kuinka moni olisi nyt tulossa Kuopion miittiin, jos sellainen järjestetään elokuun lopulla?!

HOI Kuopion mimmit! Kuinkas miitin laita, varmaan kannattaisi aika lyödä lukkoon, jotta ihmiset tietää varautua. Elokuun loppuun ei ole enää kuin hujahdus.. Miltä syyskuun ensimmäinen viikonloppu kuulostaisi? Syksyn aloitusmiitti? Mitä siellä tehtäisiin, ideoita?

Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia :D Herätetääs ketju henkiin ja ruvetaan suunnittelemaan, jotta jotain saadaan aikaiseksi...

fitnesspimu sanoi:

Jees, tosiaan nyt on aika alkaa puuhaamaan tätä hommaa etiäpäin ihan urakalla. Itsellä se tilanne, että käyn vielä kaksi seuraavaa viikkoa töissä entisellä kotipaikkakunnalla joten Kuopiossa olen vain viikonloput. 20.8 launtai itsellä mahdollisesti kiinni, mutta jos tämä on juuri se päivä mikä käy muille paitsi minulle, luistan tuosta sovitusta hommasta ja tulen miittiin...

Elikkä: ideoita nyt kehiin mitä tehdään ja milloin miitti pidetään? Yleisellä puolella jo jätkätkin intoilee miitistä joten jos järkkäiltäs tämä nyt eka niin pääsee puuhaamaan seuraavaa yhteismiitinkiä myöhemmälle syksylle. :)

Fitnesspimu laittoi minulle privaa ja ehdotti esimerkiksi keilaamista ja ruokailua (tietenkin :kuola: ), joten kertokaa te, arvon neidit/rouvat omia mielipiteitänne? Entäs kuinka on yhteistreenien laita? Mikä ruokapaikka? Jne...

Mites teille kävisi lauantai 27.8? Rohkeasti ideoita kehiin, itseltäni ei nyt mitään sen persoonallisempaa irtoa kuin perinteiset yhteistreenit/&keilaus (jompikumpi tai molemmat/ joku muu hyvä idis), ruokailu ja seurustelu jossakin mukavassa raflassa, mistä saisi muutakin ruokaa kuin rasvaista pizzaa/pihvejä. Rosso on toki yksi hyvä vaihtoehto ja aivan keskustassa. Muita? Entä päättyykö ilta miittikänneihin/tanssitaidonnäytteisiin jossakin paikallisessa baarissa? Taitaapa joku juniorikin olla mukana, joten mitenkä tehdään - salakuljetetaan se mukaan tai lahjotaan poke! :D Ei vain...

Nyt siis mimmit hereille! Priva Alustavat ilmoittautumiset tähän trediin ja privaa/mailia minulle jos jokin askarruttaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällä taisi olla ilmottautuneena muutama opiskelija, joten olisiko se syyskuun alku parempi vaihtoehto? Mitkäs on Gillyannen suunnitelmat Kuopioon tulosta?

Ravintoloista ehdottaisin Amarilloa tai Introa. Amarillon tortillat :kuola:

Miten ois esim. keilaus ja ruokailu. Jos vain jotenkin järjestyisi, niin miten olisi esim. jatkot jonkun asunnolla, missä varmasti keskustelukin voisi vapaantua?! Onko kukaan innokas järkkäämään nyyttäreitä kotiinsa? Onko idea ihan :david: ?

p.s 20.8. ei käy

Mulle kävisi syyskuun alku paremmin, saattaa toi merzin ehdottama lauantai sujua muuton merkeissä...

Ruokailu on aina jees ja keilailu myös...

Zone-sarja -42%
Ajankohdasta voidaan toki joustaa! Tuo mainitsemani päivämäärä vain oli itselle ensimmäinen sopiva ajankohta. Keilaus + ruokailu, jatkot minun asunnolla? ;) Siitä jatkot baariin jos kenellä siltä tuntuu...

Olen kyllä tulossa elokuun lopussa Savoon, mutta mimmimiitin ajankohdaksi sopisi itsellenikin joku muu vkl paremmin. Tämä siksi, että vietän tuon elokuun viimeisen vkl:n Riistavedellä mökillä, ja sieltä (=korvesta) voipi olla "hieman" hankalaa miittiin tulla...

Mutta jos ajankohta siirtyy syyskuulle, olen ainakin tässä vaiheessa mukana suunnitelmissa! :)

Keilaus kuulostaa kivalta, ja ruokahan maistuu aina :kuola: Minkäslainen paikka tuo fitnesspimun mainitsema Intro on?

Minulle sopii joko tuo elokuun viimeinen viikonloppu tai siitä eteenpäin mikä tahansa viikonloppu. Keilaus kuulostaa hyvältä, onkin tehnyt aina mieli sitä koittaa, muilla ainakin on hauskaa kun ekaa kertaa palloa viskon... Ravintoloista en tiedä mitään, kun ei ole tullut testattua yhtäkään. Mieluiten joku josta saa myös kasvis/kalaruokaa, mutta eiköhän sitä lähes joka paikasta saa. Kuopion baaritarjonta on kyllä aika köyhä, varsinkin jos/kun mukana on alle 20-vuotiaita (joka itsekin olen), taitaa hurjat kaksi (tanssi)paikkaa löytyä joihin pääsee sisälle. Hyvä porukkahan sen fiiliksen tietty tekee, eikä pelkästään paikka. Paljonkohan keilaukselle tulisi hintaa?

Introssa on ikäraja 22 viikonloppuisin, koska siinä on baari samassa. En tosin ole varma koskeeko myös ravintolaa, ilmeisesti. Ruuasta en osaa sanoa, ilmeisesti vähän sitä sun tätä.

Saattaisin minäkin ilmestyä paikalle ex-paikkakuntalaisena, mutta mulle ainoa käypä viikonloppu on syyskuun ensimmäinen. Voisin sumplia duunimatkan siihen loppuviikolle, joten kävisikö tapaamisillaksi perjantai? Suurin osa porukasta kuitenkin jo valmiiksi kaupungissa?

Ravintolaksi ehdotan Kummisetää tai Camilloa, molemmat aika peruspaikkoja mutta paikallisia kuitenkin. Mä tosin olen pihvi-ihmisiä, mutta Camillossa ainakin on hullun hyvää kanasalaattia... Jos meitä on paljon, suosittelen pöytävarausta molempiin paikkoihin.

Nyt käsi pystyyn kenelle kaikille käy syyskuun ensimmäinen viikonloppu? Perjantaita on ehdotettu, mutta olisiko lauantai päivä kuitenkin parempi. Perjantaina ainakin itsellä menee töissä 17.00 ja sen jälkeen pitäisi vielä käydä kotona mutka, joten lähtö venähtää melko myöhäiseksi.

Tässä keilailusta infoa: http://www.kuopionkeilahalli.fi/

fitnesspimu sanoi:
Nyt käsi pystyyn kenelle kaikille käy syyskuun ensimmäinen viikonloppu?

Mulla ei ainakaan ole tiedossa mitään menoja joten passaa hyvin!

Eijeijei, ei syyskuun ekaa viikonloppua - Oulussa on silloin penkkikisat, ja jos en nostamaan uskalla mennä, niin katsomaan ja "tuulia haistelemaan" ainakin...

Lauantai sopii ylipäätään täälläkin paremmin, voisin tulla aamujunalla Oulusta Kuopioon.

Latest posts

Back
Ylös Bottom