Kuopion mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mizzim sanoi:
No mites olis jos mä tulisin mukaan kun tuo päivä on sopivampi? :lol2:

Ehdottomasti! Oletan tuon olevan sitova ilmoittautuminen ;)

Tuumattiin tuota aikataulua MerZin kans, et jos aikaistettais Kummisedässä syömistä tunnilla. Aloiteltaisiin n. klo 17, jotta ei mene kovin myöhään Merzin asunnolle siirtyminen (hiljaisuus kuitenkin alkaa kerrostaloissa 22 tai 23).

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Saatiinko lisäystä miittiporukkaan, hyvä juttu! :rock:

f-pimu, yritin sulle eilen kahdesti laittaa privaa mutta joku kusi siinä hommassa. Menetin lopulta malttini ja jätin homman sikseen. Yritän (ehkä) vielä uudelleen... :)

MerZi sanoi:
Saatiinko lisäystä miittiporukkaan, hyvä juttu! :rock:

f-pimu, yritin sulle eilen kahdesti laittaa privaa mutta joku kusi siinä hommassa. Menetin lopulta malttini ja jätin homman sikseen. Yritän (ehkä) vielä uudelleen... :)

tsekkaa privasi. laitan sulle puh.numban ja messengerin

Nyt on sellainen ikävä juttu, että mun on pakko perua tuloni - raha ei yksinkertaisesti riitä, kun kaikenlaisia extrakuluja on viime aikoina ollut eläinlääkäristä alkaen :( Parempi onni ensi kerralla, toivon ma!

Gillyanne sanoi:
Nyt on sellainen ikävä juttu, että mun on pakko perua tuloni - raha ei yksinkertaisesti riitä, kun kaikenlaisia extrakuluja on viime aikoina ollut eläinlääkäristä alkaen :( Parempi onni ensi kerralla, toivon ma!

Voi ei.. :itku: Toivottavasti kukaan muu ei enää peru. Kukas tulee Gillyn peruutuspaikalle? :rolleyes:

Zone-sarja -42%
Minäkin asun taas viikon päästä Kuopiossa ja olis kyllä kiva tutustua uusiin ihmisiin, mutta en tällaisena ikuisena (?) wannabefitnesstreenaajana, joka lukuisista "hyvistä" yrityksistä huolimatta ei saa treenattua salilla paria viikkoa pidempään, kehtaa tulla mukaan.

Dina sanoi:
Minäkin asun taas viikon päästä Kuopiossa ja olis kyllä kiva tutustua uusiin ihmisiin, mutta en tällaisena ikuisena (?) wannabefitnesstreenaajana, joka lukuisista "hyvistä" yrityksistä huolimatta ei saa treenattua salilla paria viikkoa pidempään, kehtaa tulla mukaan.

HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ!!! Ilman muuta tulet miittiin. Tämä on käsky! Ei siellä ole tarkoitus kilpailla kenellä on suuri haba tai tiukin vatsa. Kaikki ollaan ihan normaaleja ihmisiä:lol2:, olet ehdottomasti tervetullut! Vahvista osallistumisesi tähän threadiin mahdollisimman pian. Varo vaan, ettei miitissä salikärpänen puraise ihan kunnolla ja saat valtavan annoksen motivaatiota syksyn treeneihin;)

Päivitystä osallistujista: MerZi, Starlwart, Wippe, F-pimu, Diva, Mizzim ja Dina (?)
Jos Dina ilmoittautuu, niin kasassa on jo seitsemän mimmiä :worship:

Dina sanoi:

Miten niin et kehtaa tulla mukaan.. Höpö höpö! Enhän minäkään mitenkään hyvässä kunnossa ole jos sitä tarkoitat, vähäisetkin lihat lähteneet kesän aikana kävelemään... :lol2: Messiin vaan!

Tähän paikkaan voisin kertoa oman rohkaisevan stoorini...

Minun päässäni liikkui täysin samanlaisia ajatuksia ja fiiliksiä, kun osallistuin vuosia vuosia sitten ensimmäiseen fitness-koulutukseen. Olin vähällä jäädä pois siitä, koska ajattelin olevani aivan rääpäle (olin käynyt salilla vasta tosissani reilun ½ vuotta). Onneksi uskaltauduin mukaan koulutukseen, koska sain sieltä hurjan paljon motivaatiota ja ennen kaikkea tietoa lajista. Olisin varmaan ilman tuota koulutusta treenannut pitkään seinäruusuna salin naisten puolella, jos en olisi uskaltautunut mukaan. Paikan päällä huomasin, että hei eihän nää muutkaan ole mitään Pauliina Taluksia tai Marjo Krishejä! Yhteishenki oli upea ja nämä mimmit sieltä koulutuksesta ovat edelleenkin ystäviäni. Koulutus kirjaimellisesti muutti minun elämäni täysin!

Jos mä sitten rohkaistun mukaan :) Ja ehkä treenihenkisestä porukasta saa sitä tarvittavaa lisäpotkua koko hommaan ja pääsen edes alkuun joskus...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dina sanoi:
Jos mä sitten rohkaistun mukaan :) Ja ehkä treenihenkisestä porukasta saa sitä tarvittavaa lisäpotkua koko hommaan ja pääsen edes alkuun joskus...

Tule ihmeessä mukaan! Kunhan näät minut niin ei voit huokaista helpotuksesta, en ole kummoisessa kunnossa tällä hetkellä. Sairastelu verottanut salitreeniä todella paljon. Mutta vielä mä kasvan... Varmasti! :thumbs:

Dina sanoi:

Hyvä päätös! Lasken sut mukaan varauksia tehdessäni.

Otan siis kaksi keilarataa. Toisella on 4 ja toisella 3 henkilöä. Tietty osallistumisia otetaan edelleen vastaan. Tällän hetkellä keilaus maksaa 5,70€/per nenä. Kenkävuokra 1€. Ei siis tule kalliiksi. Kulut vielä pienenevät jos saadaan lisää porukkaa mukaan.

fitnesspimu sanoi:
Kenkävuokra 1€.

Noita kenkiä mä aina keilaamaan mennessä kaikkein eniten odotan.. :D Ne on niin " kamalan ihania"..

Sain just sähköpostia keilahallilta. Jos varaan netistä nuo radat ja maksan ne internet pankkitunnuksilla, niin kaikki pelaajat saavat kengät ilmaiseksi. Jippi jai jee :hyper:, ;) .

fitnesspimu sanoi:
Jos varaan netistä nuo radat ja maksan ne internet pankkitunnuksilla, niin kaikki pelaajat saavat kengät ilmaiseksi. Jippi jai jee :hyper:, ;) .

Hjuva juttu. Jos tuon teet niin maksetaanko me sulle käteen vaiko siirretään oma osuutemme sun tilille?

MerZi sanoi:
Hjuva juttu. Jos tuon teet niin maksetaanko me sulle käteen vaiko siirretään oma osuutemme sun tilille?

Ihan mitenkä haluatte. Ehkä voi olla helpoin, että maksatte sitten paikan päällä mulle.

fitnesspimu sanoi:
Ihan mitenkä haluatte. Ehkä voi olla helpoin, että maksatte sitten paikan päällä mulle.

Siltä minustakin tuntuu, varaa vain jokainen sopivan rahan mukaan.

Miitti lähestyy ja tämä ketju tipahtaa kohta punttimimmien palstan kakkossivulle...

MerZi, Starlwart, Wippe, Diva, Mizzim ja Dina kuittaatteko esim. "OK" tms. vastauksella tähän ketjuun, että seuraava aikataulu sopii teille. Uskallan siis tehdä tarvittavat varaukset ja tiedän etten ole yksin syömässä Kummarissa!:itku:

17.00 tapaaminen Kummisedässä
19.00 keilausta keilahallilla
20.30 siirtyminen keilahallilta MerZille

Pitäisi nyt varmastikin vielä sopia siitä, mitä kukin tuo nyyttäreille vai ostaako esim. MerZi meille syötävät ja muut mimmit maksavat hänelle sitten takaisin. Olisiko tämä kätevin järjestelytapa ja sopiiko tämä MerZille? Jokainen varmastikin huolehtii omasta nestetasapainosta.

Et ole f-pimu yksin, sillä mulle sopii. :)

Käy myös tuo järjestely että ostan ja laittelen eväät, katsellaan siitä sitten suunnilleen tasan nuo kustannukset. Se vaan tietysti, että osaanko ostaa ja laittaa oikeanlaista? Mitä mimmit tykkäätte syödä? Itse teen aina illanistujaisiinkin kevyempää "bodysafkaa", mutta kuinka nyt menetellään? Ehdotuksia otetaan vastaan.. Kyllä mulla ideoita ja reseptejä riittää mut pitäis vähän tietää, uskallatteko antaa meikäläiselle vapaat kädet ja myös se, onko kuka millekkä allerginen yms.

Laitelkaa mimmit listaa mitä ainakin haluaisitte pöydästä löytyvän?

Mulle sopii myös.

Voin kyllä syödä "mässyäki" illalla, mutta toisaalta kummarissa tulee varmaan syötyä sen verran hyvin, että esim. vihannessuikaleet ja dippi ei varmaan ois hullumpi vaihtoehto? Esim. kurkku, porkkana, paprika, kukkakaali... Ja voihan tuohon vaikka sipsejäki ostaa, jos joku haluaa ja jaksaa syödä. Eli mulle käy oikeestaan mikä vaan, millekään en oo allerginen, mutta lihaa en syö. Noissa kasviksissa on tietty aika iso homma kuoria ja pilkkoa, mutta mää voin ainaki avittaa jos tarvii. Ja dipeistä maistuu parhaiten valkosipuli ja taco... :kuola:

Mitä mieltä muut on?

Latest posts

Back
Ylös Bottom