Kuopion kuntosalit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 2fly
  • Aloitettu Aloitettu
Oon nyt reenaillu ja asunu ympäri suomee viimmsen 8v ja pakko sanoa ettei kotkankallion tai rajalan väestönsuojien tunnelmaa, saatikka aitoa sali meininkiä löydy mistään. Siellä pattikasvaisi kyllä ennätysvauhtia

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei rajalaan yhtään enempää väkeä kiitos. Ruuhka-aikoina jo aivan liian täyttä. Lisäksi tunnelma on latistunut jopa vuoden sisällä, jonka olen siellä käynyt.

Ei rajalaan yhtään enempää väkeä kiitos. Ruuhka-aikoina jo aivan liian täyttä. Lisäksi tunnelma on latistunut jopa vuoden sisällä, jonka olen siellä käynyt.

Jaa, onko liikaa kyniksiä kun tunnelma o pilalla? Pitäskö olla naamaraja tai sit kaikki kel on hauiksen ympärysmitta alle 30 ni vittuu?

Jaa, onko liikaa kyniksiä kun tunnelma o pilalla? Pitäskö olla naamaraja tai sit kaikki kel on hauiksen ympärysmitta alle 30 ni vittuu?

Lähinnä se että musiikki nykyisin soi välillä niin hiljaisella että ei tavallisen treenin äänien yli kuule mitenkään ellei ole mankan lähistöllä. Toki jos treenattais vaan keppijumppaa ja hauiskääntöä hiljaisenkin musiikin kuulisi, mutta itsekin ainakin välillä kolistelen itselleni isojen painojen kanssa, joilla osa vaan lämmittelee.

- - - Updated - - -

Etten kuitenkaan jeesustele enempää niin sanon että tehkäätte miten tykkäätte ketkä maksatte saman hinnan kuin itse kukin kun muutakaan en voi sanoa. Perkele kaikesta pitäis olla hiljaa. Ruuhka-aikoja vältellen.

- - - Updated - - -

Naamarajakin voisi toimia. Pitäisiköhän asiaa ehdottaa jollekin? Ainakin itse katson kenelle juttelen ja kenelle en. Kaikkien kaverina oleminen tulee kalliiksi kaikinpuolin. Riittävästi OT:ta?

Ite oon huomannut että Rajalan musiikin saa kovemmalle kun vääntää radion nupista ;) Asiaan, tietääkö joku miten paljon painoa on noilla Kotkankallion väestösuojasalin farmerswalk-painoilla?

Ite oon huomannut että Rajalan musiikin saa kovemmalle kun vääntää radion nupista ;) Asiaan, tietääkö joku miten paljon painoa on noilla Kotkankallion väestösuojasalin farmerswalk-painoilla?

Terve,

farmarikävelysalkut painavat 84 kg ja 86 kg, eli ovat hieman eripainoiset.

Kunnonsalilla on nyt puoli vuotta treenailtu ja eipä oo ollut pahemmin valittamista.
Henkilökunta on mukavaa ja reipasta, pukkarit tilavat ja hyvät sauna- ja suihkutilat ja vessojakin löytyy tarpeeksi. Salilta löytyy niin vapaita painoja (käsipainoja 44 kg asti) kuin koneitakin moneen makuun; niin levypainoilla ja pakoilla + kaikkee muuta: kahvakuulia, hyppynaruja, venyttely"laitteita, hyvät lämmittelymahdollisuudet,... Iso painonnostolava löytyy myös ja suuri tatamialue (ja nyrkkeilysäkkejä), crossfit-tyyppistä treeniäkin siellä porukka tekee kun on boksit ym. Itselle tärkeät smith ja avustettu leuanveto löytyy!

Ryhmäliikunnasta en sen kummemmin tiedä, muuta kuin että perus spinningien ja lesmillssien ohella löytyy ainakin kuntonyrkkeilyä ja "crossfit"treenejä.
Mukavaa on kun salilla treenailee eri ikästä ja kokosta sakkia sulassa sovussa. Mielestäni Kunnonsalilla pystyy tekemään hyvän reenin niin bodari, voimailija, huippu-urheilija kuin kuntoilijakin. Miinuksena se, että kaipaisin pohjekonetta, jossa tehdään istualtaan sekä mahallaan tehtävää takareisikonetta. Toinen miinus tietty se että viiden kuuden maissa porukkaa on ja joutuu välillä vähän odotteleen, mutta itse tykkäänki käydä salilla vasta kahdeksan jälkeen jolloin ruuhkasta ei kyllä ole tietoakaan :-) Hyvä sali, suosittelen! Mukaan kuuluu myös 2h ilmanen pysäköinti carlsonin katolla, mikä ei-keskustan asukeille plussaa!

Kuopioon muutto itellä ens kuussa. Kiinnostas gym99 ja fb sivujen mukaan vaikuttas pätevältä paikalta. Kyselisin että mihin aikaa on vähiten porukkaa että mahtuu reenailemaan?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Okei :D kysytään ny vielä kun oletan että reenailet siellä? Onko monta penkkiä, vinopenkkiä kyykkypaikkoja, smithiä, prässiä, hackkiä?

Okei :D kysytään ny vielä kun oletan että reenailet siellä? Onko monta penkkiä, vinopenkkiä kyykkypaikkoja, smithiä, prässiä, hackkiä?

Penkki, vinopenkki ja alaviisto penkkilöytyy. 2 smithiä, 2 kyykky häkkiä, 2 prässiä ja hack löytyy myös. On puitteet ja pystyy reenaamaan oikeestaa ihan mitä vaan.

Käy tutustumisreenillä nii selviää.

Joo pittääpi käydä. Gymillä kävin parisen viikkoo sit ja ei oikei iskeny. Ehkä eniten se jäi harmittaan että luulin salia isommaksi. Satut ruuhkaaikaa nii ei kyl mahdu tekee mitään. Keskustan fressiki tuntuu paljo laajemmalta esimerkiksi?

Kait siel jonku tasoset suihkutilat on mut ei siel mitää saunaa oo. Se sali on tehty väestönsuojaan joten ne suihkutilat voi olla niin ja näin.

Joo pittääpi käydä. Gymillä kävin parisen viikkoo sit ja ei oikei iskeny. Ehkä eniten se jäi harmittaan että luulin salia isommaksi. Satut ruuhkaaikaa nii ei kyl mahdu tekee mitään. Keskustan fressiki tuntuu paljo laajemmalta esimerkiksi?

Kyllä jos keskustan kuppasen fressin laitat gymin edelle niin oot kyllä kujalla. :D Kannattaa pyörähtää gymillä uudemman kerran.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom