Kuopion kuntosalit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 2fly
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Kuopion keskustassa salia, jonne pääsisi kohtuullisella kertamaksulla? Olen tulossa työmatkalle Kuopioon ja kunnon salilla käyminen voittaisi hotellihuoneessa/kaupungilla nyhjäämisen tai hotellin "saliin" pettymisen.

Myös helposti autolla mentävistä paikoista (riittävä ilmainen pysäköinti) saa vinkata.

Keskustassa seuraavat Kunnonsalilla päiväpassi 15€, Fressillä 16€, Ladyline kertamaksu 12€ torilta kävelymatkan päässä

Kuopiohallilla salimaksu n.9€

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Olen paluumuuttamassa ensi kesänä Kuopioon ja pitäisi löytää joku kohtuuhintainen sali. Ryhmäliikunnat plussaa, mutta ei pakollisia. Lähinnä sellainen, jossa saisi treenailla ja kehittyä rauhassa ilman että kukaan katsoo vinoon kun kropassa saattaa jotain ylimääräistä olla eikä treenipainot ole ihan jumalattomia :D pikkuhiljaa tässä kehitytään.

Ehdotuksia?

Kokemusta ainoastaan Gym99:stä. Erittäin hyvät ja isot tilat sekä laitteet ja painot. Ei kylläkään ryhmäliikuntajuttuja mutta henkilökunta erittäin asiallinen ja opastavat hyvin laitteisiin. Viime aikoina näkynyt myös harjoittelijoita joilta on voinut erikseen varata lisäksi opastusta.

Salin asiakkaat tosi asiallisia eikä riekkuvia teiniporukoita paljon näy. Gym99 käy myös paljon "panostavampia" treenaajia joten itsekkin oppinut paljon tässä vuosien varrella muilta mutta treenaajia on kaiken ikäisiä kokoisia ja sukupuolisia. Gym99:llä on melkein jatkuvasti jotain tutustumis kampanjoita joten suosittelen käymään katsomassa!

Tuosta hinnasto ja kotisivut:

http://www.gym99.fi/hinnasto

Sen verran tyytyväinen olen ollut ettei ole käynyt mielessäkään vaihtaa salia.

Olen paluumuuttamassa ensi kesänä Kuopioon ja pitäisi löytää joku kohtuuhintainen sali. Ryhmäliikunnat plussaa, mutta ei pakollisia. Lähinnä sellainen, jossa saisi treenailla ja kehittyä rauhassa ilman että kukaan katsoo vinoon kun kropassa saattaa jotain ylimääräistä olla eikä treenipainot ole ihan jumalattomia :D pikkuhiljaa tässä kehitytään.

Ehdotuksia?

Minne päin Kuopiota mahdat muuttaa?

Mikä olisi hyvä ja edullinen kuntosali kuopiossa? Alkeellinenkin sali riittää, kunhan löytyy hyvin vapaita painoja. Kotkankallion väestösuojaa olen miettinyt, mutta olen kuullut että siellä on aika paljon kaiken näkösten seurojen varaamia vuoroja jne näin talvi aikaan. Pitääkö paikkaansa?

Rajalan väestönsuojaa suosittelen ! Pääse samalla läpyskällä ja maksulla myös Kotkankallioon jos haluaa sinne siirtyä. Rajalasta löytyyy reilusti vapaita painoja, ja ei oo seurojen varaamia vuoroja, illalla aika paljon porukkaa, mutta jos pääsee aamusta-aamupäivästä niin ei niin paljon. :)

Oisko Gym99:lle treenikaveria? Ikää reilu 30 vuotta ja gym99:llä käyty nelisen vuotta vähän katkonaisesti. Tässä nyt tervehtynyt pidempi aikaisesta sairastelusta ja olisi salille paluu ensi viikolla edessä. Jos olet semmonen 20-40 vuotias, aloittelija tai kokenut mies/nainen joka kaipaa treenikaveria niin laita YV. Olen tällä hetkellä työtön joten mielellään kävisin salilla ennen klo 16:00 että välttyis ruuhkalta mutta hyvin käy myös muutkin ajat. Ihan aloittelevalle voin varmaan jotain suuntaa antavia vinkkejä antaa mutta mikään PT en ole :)

HOXHOX! Kellään kokemuksia Kunnonsalista? Kävin eilen tutustumassa, tuloksena pohdin sinne vaihtoa syksyllä. Onko millaiset irtisanomisajat? Keskeytys kuulemma mahdollinen, mutta pätevästä syystä. Mitä nekin on? Joku tulkinnanvarainen juttu? Ekat 4 kk olis 40e kk ja sen jälkeen 55e kk.

Näin Kuopioon vasta vakituisesti muuttaneena hommasin salijäsenyyden Fitness24Sevenistä erittäin hyvällä hinnalla, 15e/kk ekan vuoden ajan (F24Sevenin synttäritarjous) jonka jälkeen nousee HUIMAAN 20e kuukausimaksuun, mikä on mielestäni yhä naurettavan halpa. Erittäin tyytyväinen olen kun pääsee ihan milloin vaan treenaamaan hyvälle salille halvalla hinnalla, ainut miinus vaan on kauhea tungos arki-iltoina. Aiemmin kävin Niiralan uimahallin salilla, hyvä paikka myöskin mutta kyrsi niin pahasti maksaa aina tuo kertamaksu kun en pidempää jäsenyyttä halunnut sinne hankkia.

Minä vaihdoin tuossa keväällä Gym99:lle ja olen rakastunut! Paljon tilaa, monipuolisesti laitteita ja jos osaa oikeaan aikaan mennä niin ei juuri ruuhkaakaan ole. En vaihtaisi pois mistään hinnasta.

Onko Kuopiossa salia jossa olisi pro vetotanko?

Veikkaisin, että Rajalassa on. Itse treenaan pinkeillä käsipainoilla, niin en ole aivan varma. :nolo:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo itsehän vaihdoin gym99:ltä pois kun tuo viemäriongelma alkoi olemaan viikottaista..... Lisäksi mm. laitteen rikkoutuessa sen päällä on 6kk lappu "laite rikki" ja korjauksesta ei tietoakaan

Kaveri ajatteli käydä tutustumassa fressiin. Olivat tuputtaneet jotain 200e aloituspakettia. Jäätäviä sitoutumisaikoja ym. Kaveri kertoi, että haluaa vain tutustua mutta vastasivat vain, että pakko ottaa aloituspaketti.

No, enpä ole koskaan mitään hyvää fressistä kuullutkaan.

Joo itsehän vaihdoin gym99:ltä pois kun tuo viemäriongelma alkoi olemaan viikottaista..... Lisäksi mm. laitteen rikkoutuessa sen päällä on 6kk lappu "laite rikki" ja korjauksesta ei tietoakaan

Ei ole viemärit haisseet viime aikoina ja laitteet on korjattu suht nopeasti. Esim. Ala- ja ylätaljojen hihnojen katkeamiset, kun tulivat käyttöikänsä päähän.
Tällä hetkellä uudenvuoden lupauksen tehneet vähän lisää jonottelua. Sitähän se aina tammikuussa on.

Onko Kuopion keskustassa jotain hyvin voimailuleikkihin soveltuvaa jumppapaikkaa. Voimanosto/painonnosto touhuun soveltuvat välineet ois hyvä olla. Jos ei ole, niin mikä sali on lähimpänä hyvää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom