SUPERCARB 1kg -40%

Kuopion kuntosalit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 2fly
  • Aloitettu Aloitettu
haha :D Miten siellä on normaalisti porukkaa joskus 12-14 aikaan tai esim 8-10 aikaan aamulla? Treenit ajottuis lähinnä noille ajoille.

En ole siihen aikaan kyllä koskaan käynyt että en osaa yhtään sanoa :) illalla ainakin yleensä on isoimmat ;)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Rajalassa on pelottavia ihmisiä! Kerran 4v poika huuteli mua tädiks ja alko mun pt:ksi :/ Sekin huomas, että huonossa kunnossa oon :(

haha :D Miten siellä on normaalisti porukkaa joskus 12-14 aikaan tai esim 8-10 aikaan aamulla? Treenit ajottuis lähinnä noille ajoille.
Kasi ja kymppi välillä ei oo kauheesti ruuhkaa. Seiskalta saa olla mukavasti omissa oloissa.

Minkälaiset välineet Kuopio-hallin salilla on, löytyykö hackia, smithia ja GHR-penkkiä/puolapuita? Onko käsipainoja, ja jos on, niin mihin painoihin asti/millasilla väleillä? Ja onko yleensä pahakin tungos?

Kiinnostas kanssa tuo Kuopio-halli treenipaikkana, nyt kun tänne kalakukkojen maahan olen muuttanut. Myös Rajala/Kotkankallio harkinnassa.

Olisi tiedossa reissua Kuopioon. Pääseekö tuonne Rajalaan kertamaksuperiaatteella? Kuopion sivuilta löytyy seuraavaa:

Rajalan väestönsuojaan tarvitaan elektroninen avain. Avaimia voi lunastaa 30,00 € hintaan Kaupunkiympäristön asiakaspalvelusta (Valtuusto-virastotalo). Saadakseen avaimen, asiakkaalla on oltava voimassa olevan kuntosalikortti. Väestönsuojaan pääsee vain avaimella klo 6.00-22.00 JOKA PÄIVÄ.

Olisi tiedossa reissua Kuopioon. Pääseekö tuonne Rajalaan kertamaksuperiaatteella? Kuopion sivuilta löytyy seuraavaa:

Rajalan väestönsuojaan tarvitaan elektroninen avain. Avaimia voi lunastaa 30,00 € hintaan Kaupunkiympäristön asiakaspalvelusta (Valtuusto-virastotalo). Saadakseen avaimen, asiakkaalla on oltava voimassa olevan kuntosalikortti. Väestönsuojaan pääsee vain avaimella klo 6.00-22.00 JOKA PÄIVÄ.
Ei valitettavasti pääse ellei joku avaimen omistava satu päästämään sisälle.

Onkos porukalla nyt kokemuksia siitä uudesta Kunnonsalista? Entäs onko vaikuttanut laskevasti esim Fressin ja/tai Gym99:n kävijämääriin?

Itse kävin kertaalleen tuolla Kunnonsalilla muutama viikko sitten mutta tuntui että oli vielä pahasti kesken ko paikka. Ja jos heidän FB-sivuiltaan oikein ymmärsin niin sinne kyllä aiotaan rakentaa nostolavat ja kaikki. Jos sen muutaman viikon takaisen tilanteen pohjalta täytyisi itse sali keskustan alueelta valita niin olisi se edelleen joko Fressi tai Gym99. Tosin edellisestä Gym99 visiitistäkin on vierähtänyt >5 vuotta.

Onkos porukalla nyt kokemuksia siitä uudesta Kunnonsalista? Entäs onko vaikuttanut laskevasti esim Fressin ja/tai Gym99:n kävijämääriin?

Itse kävin kertaalleen tuolla Kunnonsalilla muutama viikko sitten mutta tuntui että oli vielä pahasti kesken ko paikka. Ja jos heidän FB-sivuiltaan oikein ymmärsin niin sinne kyllä aiotaan rakentaa nostolavat ja kaikki. Jos sen muutaman viikon takaisen tilanteen pohjalta täytyisi itse sali keskustan alueelta valita niin olisi se edelleen joko Fressi tai Gym99. Tosin edellisestä Gym99 visiitistäkin on vierähtänyt >5 vuotta.

Minäkin kävin tuolla Kunnonsalilla tutustumassa joku viikko sitten. Pahasti vaikutti keskeneräiseltä ja esim käsipainoja oli vain muutama ja seinällä lappu, että ovat kyllä tilauksessa mutta eivät vielä saapuneet. Ajatuksena on minulla tehdä tuonne vielä uusi tutustuminen jossain vaiheessa.

Lippumäen uudella Fressillä kävin avajaisviikonloppuna. Se oli kova pettymys. Juoksumattoja ja Crosstrainereita oli pitkät rivit, mutta voimailupuolelta puuttui ihan perusjuttuja. Käsipainoja oli vain yksi sarja ja isoimmat koot 5 kilon välein 20kg, 25kg, 30kg, 35kg ja 40kg.
Seinällä oli lappu, että kyykkyhäkki on tulossa myöhemmin. Hack-kyykkyä ei ollut. Vinopenkkiä ei ollut. Säädettäviä penkkejä oli vaivaiset kaksi kappaletta. Monia muitakin Gym 99:ltä löytyviä tuttuja laitteita joko puuttui tai oli jonain painopakallisina hilavitkutinversioina. Fysiolinen Gym80 Sygnum sarjaa nuo Fressin laitteet. Uutta ja väljää tuolla oli, toivottavasti korjaisivat noita puutteita.

Olen käynyt Gym 99:llä viimeiset pari vuotta ja minun kriteereillä se voittaa tuon Fressin 100-0. Tai ei nyt ihan 100-0. Minun ihannesali olisi tuollainen perinteisen voimailusalin tyyppinen, mutta voisi noissa ohjatuillakin tunneilla, kuten kahvakuulassa joskus käydä.

Gym 99:lle on tulossa vielä 400 neliön laajennus ja uutta laitekantaa. Nykyiselläänkin on varsin mukava paikka ja jos edellisestä käynnistä on 5v, niin suosittelen tutustumaan.

Minäkin kävin tuolla Kunnonsalilla tutustumassa joku viikko sitten. Pahasti vaikutti keskeneräiseltä ja esim käsipainoja oli vain muutama ja seinällä lappu, että ovat kyllä tilauksessa mutta eivät vielä saapuneet. Ajatuksena on minulla tehdä tuonne vielä uusi tutustuminen jossain vaiheessa.
Näin se on itsekkin tehtävä.

Olen käynyt Gym 99:llä viimeiset pari vuotta ja minun kriteereillä se voittaa tuon Fressin 100-0. Tai ei nyt ihan 100-0. Minun ihannesali olisi tuollainen perinteisen voimailusalin tyyppinen, mutta voisi noissa ohjatuillakin tunneilla, kuten kahvakuulassa joskus käydä.

Gym 99:lle on tulossa vielä 400 neliön laajennus ja uutta laitekantaa. Nykyiselläänkin on varsin mukava paikka ja jos edellisestä käynnistä on 5v, niin suosittelen tutustumaan.
Kiitän, hyvää tietoa! Saatan muutaman viikon päästä muuttaa Kuopioon niin täytyy sitten käydä ehkä vielä kertaalleen kaikki nuo kolme testaamassa, alkaen Gym99:stä.

Kukaan käynyt tuossa uudessa evofitness salilla, joka aukesi tuohon ykkösrastille? Hinta houkuttelisi mutta epäilyttää mahtuuko siellä tekemään mitään, ja ei pääse edes tutustumaan ilmatteeks...

Kukaan käynyt tuossa uudessa evofitness salilla, joka aukesi tuohon ykkösrastille? Hinta houkuttelisi mutta epäilyttää mahtuuko siellä tekemään mitään, ja ei pääse edes tutustumaan ilmatteeks...

Ilmeisesti Evo-ketjun normikäytäntö on tuo 15eur hintainen kertakäynti-tutustuminen. Tuo Kuopion Evo sali on kyllä hyvin nähtävissä ilman kertakäyntiäkin. Koko salin puoli näkyy ulkoa käsin kun lasi-ikkunoiden taakse vaan menee tiirailemaan. Vaikuttaa aika pieneltä paikalta. Juoksumattoja ja crosstrainereita tietysti isot rivit ja mitään kyykkyhäkkejä tms turha etsiä. Vapaita painoja näkyy olevan, mutta ei niiden kokoja näe tuolta ulkoa katsoen. Hinta 39,90eur on toki halpa, mutta aika rajoitetusti sillä saa rahoilleen vastinetta.

Kävin myös joku aika sitten uudella tutustumisella Kunnonsalilla. Edellisen käynnin jälkeen tuolla oli vähän muuteltu laitteiden paikkoja, mielestäni parempaan suuntaan ja käsipainot olivat saapuneet. 1kg-10kg olivat kilon välein ja 12kg - 44kg kahden kilon välein. Laitteiden lisäksi Kunnonsalilla on aika iso alue laitettu lavaksi, missä mahtuu ja saa hyvin kolistella mavea ym. Useampi tanko oli tuolla alueella. Suihku ja saunatilat on täällä asialliset. Tällä salilla jäin kaipaamaan kolmea puuttuvaa laitetta: hack-kyykkyä, reisien koukistuslaitetta maaten sekä tämän tyylistä rinta-/takaolkapäälaitetta. Kokonaisuutena kuitenkin melko positiivinen kuva jäi tästä paikasta.

Noiden kokemusten perusteella jatkan Gym 99:llä, etenkin kun tuonne pian aukeavalle laajennusosalle on tulossa oikein asiallista laitekantaa (esim pullover, dippikone, power squat, uusi reisikoukistus maaten, uusi jalkaprässi, alaviistopenkki, uusi räkki ym). Noista on ennakkotietoja ja kuvia Gym 99 Facebook sivulla. Järkevien / järeiden laitteiden valikoimassa Gym 99 on Kuopion saleista vahvoilla. Heikkoutena on "saunaosasto". Oikeaa saunaa ei ole, vain sellaiset yhden hengen kokoiset pikku infrapunasaunat. Kunnonsali ja Fressi ovat tuossa suhteessa edellä.

justiisa varkaudesta kuopioon muuttaneena oli aika shokki mennä tonne kunnonsalille, kun varkaudessa puitteet oli helevetin hyvät. ja ku jäsenyys kunnonsalille on ni luonnollisesti tonne sit menin. harmi sinänsä ku helppo jatkumo ois vetää saman firman alla mut ei tuolla valitettavasti pysty vetää sitä reeniä mitä haluis. kehtoottako kertoo oisko se sit gym99 vai fressi vai mikä sit hyvä sali ku vähä uus tiällä.

justiisa varkaudesta kuopioon muuttaneena oli aika shokki mennä tonne kunnonsalille, kun varkaudessa puitteet oli helevetin hyvät. ja ku jäsenyys kunnonsalille on ni luonnollisesti tonne sit menin. harmi sinänsä ku helppo jatkumo ois vetää saman firman alla mut ei tuolla valitettavasti pysty vetää sitä reeniä mitä haluis. kehtoottako kertoo oisko se sit gym99 vai fressi vai mikä sit hyvä sali ku vähä uus tiällä.

Minkälaiset asiat (vai joku tietty laite?) näet puuttuvat Kuopion Kunnonsalista Varkauteen verrattuna?

Minun kokemusten perusteella Kuopion Fressit ovat aikalailla tavallisia ryhmäliikuntapaikkoja / hilavitkutin-saleja ja Gym 99 monipuolinen voimailupaikka, missä panostettu vapaisiin painoihin ja ei-hilavitkutin-laitteisiin.

Minkälaiset asiat (vai joku tietty laite?) näet puuttuvat Kuopion Kunnonsalista Varkauteen verrattuna?

Minun kokemusten perusteella Kuopion Fressit ovat aikalailla tavallisia ryhmäliikuntapaikkoja / hilavitkutin-saleja ja Gym 99 monipuolinen voimailupaikka, missä panostettu vapaisiin painoihin ja ei-hilavitkutin-laitteisiin.

ainaki smith, hack ja muutama muu....nuista mitkä itellä isoo osaa reeneissä ollu nii puuttuu.. ja sit vapailla painoilla reenailu valitettavasti näyttäs olevan vähä huonolla tasolla tuolla. mielellään tuola kävis mutta jos ei reeneistä mitään tuu ni pakkohan se on vaihtaa salia..

Mites tuo keskustan Pyramidi, käykö siellä kukaan/ootteko käyneet vilkasemassa? Muutin tänne Männistön/Saarijärven tietämille ja ei taida keskustaa lähempänä saleja olla.

Mites tuo keskustan Pyramidi, käykö siellä kukaan/ootteko käyneet vilkasemassa? Muutin tänne Männistön/Saarijärven tietämille ja ei taida keskustaa lähempänä saleja olla.
Keskustan ja Leväsen Pyramidit on mulla vielä kokeilematta. Keskustan Pyramidi ja Kunnonsali voivat olla lähimmät Saarijärveltä katsoen, mutta ei paljoa kauempana ole Niiralakaan.

Gym 99:n 400 neliön laajennus on ollut auki nyt muutaman viikon. Sali on muuttunut aika paljon siitä, mitä oli aikaisemmin. Alakertaan on tullut uusi avara 400 neliön tila, mihin on siirretty parhaat laitteet ylhäältä ja hommattu useita uusiakin. Tuolla on hyvin tilava vapaiden painojen alue ja hommattu entisten lisäksi vielä useita uusia säädettäviä penkkejä. Hyvä lava-alue, missä kelpaa mavetella ja ympärillä useampi kyykkyhäkki. Koko alakerta on lattialtaan sellaista kumimattoa, ei tarvitse liukastella eikä pelätä parketin hajoamista jos kolistelee käsipainojen kanssa.

Yläkerta on nyt väljempi ja juoksumatot ja muut aerobiset laitteet on siirretty eri paikkaan. Yläkerrassa uutena myös HUR-paineilmalaitteetkin niistä tykkääville. Alakertaan on tullut myös naisille uusi pukuhuone. Ja aulassa on kahviautomaatti, mistä saa jäsenet ilmaiset kahvitkin.

Aika luksusta on tuolla salilla nyt treenailla.

"Tule tutustumaan Keskustan Kuntokeskus Pyramidin palveluihin tiistaisin klo 19-20 ja torstaisin klo 17-18. Esittelytunneilla Personal Trainer esittelee sinulle Keskustan Kuntokeskus Pyramidin tiloja. Tervetuloa =)"

Tollasta löyty sivuilta, että sinne vaa kurkkaa millaselta vaikuttaa, jos on innostusta!

"Tule tutustumaan Keskustan Kuntokeskus Pyramidin palveluihin tiistaisin klo 19-20 ja torstaisin klo 17-18. Esittelytunneilla Personal Trainer esittelee sinulle Keskustan Kuntokeskus Pyramidin tiloja. Tervetuloa =)"

Tollasta löyty sivuilta, että sinne vaa kurkkaa millaselta vaikuttaa, jos on innostusta!

Pitänee pyyhältää tonne näyttöön, aattelin kysyä täältä eka josko joku siellä vakituisesti pyörisi niin sais inside informazioonea mimmonen paikka tuo on. Jotenkin tuntuu, että tollasen esittelytuokion aikana ei vielä paikan oikea karva paljastu.

@Paw Kyllähän toi 99:kin kiinnostaisi, mutta näin rahapoliittisesti oon tota keskustan Pyramidia kattellut, kun hintaa sillä on lepposasti vähemmän. Johonki korskealle citysalille vaan pitäs entisen metsien naisen uskaltautua, valinnan varaa on ehken vähän liikaakin, mutta onneksi olen nirso ja pihi.

Back
Ylös Bottom