Kuopion kuntosalit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 2fly
  • Aloitettu Aloitettu
Rajala on ollut ihan hyvä valinta treenipaikaksi Kuopiossa. Kortti ei maksanut paljoa, niin hintalaatu kohdillaan. Viikolla aika ruuhkaista alkuillasta, mutta viikonloppuisin on mukava käydä, kun monesti lähes tyhjä sali.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tuolla väestönsuojien kortilla vaan mikään ei muistuta sen umpeutumisesta ennenkuin ovella. Tästä ehkä voisi ehdottaa Kuopion kaupungille jossain semmoista lisäystä että tulisi tekstari vaikka viikkoa aiemmin? Samalla tavoin muissakin sähköisellä avaimella varustetuissa olisi muistutus hyvä niin ei jäisi vahingossa oven taakse treenipäivänä.

Miksi Rajalan kuntosalilla jotkut uuvatit hajottavat kaiken mahdollisen? Sinne on joku/jotkut kanssatreenaajat ihan hyvää hyvyyttään tuoneet mm. 2 mankkaa ja toiseen niistä semmoisen "kasetin", josta tulee ulos piuha ja piuhan päässä on minijakkiliitin. Yhtenä päivänä oli joku kyrpä hajottanut molemmista mankoista sähköjohdot (molemmista puuttui toinen niistä pistorasiaan tulevista piikeistä) ja siitä kasettijutustakin on se minijakkijohto särjetty niin, että se ei enää oikein hyvin toimi. Ei tuollaiset hajoa vahingossa. Ei ole kenenkään kannalta kivaa, että tuollaisia särjetään. Mitä liikkuu särkijällä päässä? Jauhesammuttimestakin puuttuu sokka.

^Älä nyt yleistä... noita lukuunottamatta Rajalalla ei olekaan muuta hajoitettu tai varastettu. Itsekin olen unohtanut vyöni, sheikkerin, magnesiumin sekä vetoremmit eikä mitkään näistä ole liikkuneet parin päivän aikana senttiäkään.

Mä ihmettelen samaa ja epäilen mankkojen tuhoamisesta keski-ikäistä kaljamahaista väestöä. Osa niistä on vaikuttanut nyrpeiltä musiikille. Itsekin kiroillut kun välillä yksin saanut salilla olla ettei voi omia musiikkeja laittaa soimaan. Kyllä kunnon hevipauhu radiokanavat voittais. :puntti:

Mitenkäs tuo rajalan sali, uskaltaako sinne tämmönen 15v naru tulla? Entä onko kävijät edes suht ystävällisiä ja voiko siellä saada neuvoja tekniikkaan?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Entö miten paljon siellä (rajalalla) käy porukka arkisin noin 14.30-16.30?
Ja pahoitteluni, en pystynyt muokkaamaan edellistä viestiä.

Entö miten paljon siellä (rajalalla) käy porukka arkisin noin 14.30-16.30?
Ja pahoitteluni, en pystynyt muokkaamaan edellistä viestiä.
Puol vuotta sitten kuopiossa asuneena kun tuolla reenasin niin ruuhkaisin aika arkena oli juuri klo 16 - 20 välisenä aikana.

Mitenkäs tuo rajalan sali, uskaltaako sinne tämmönen 15v naru tulla? Entä onko kävijät edes suht ystävällisiä ja voiko siellä saada neuvoja tekniikkaan?

Ei siellä pelätä tarvii. Neuvoja kannattaa kysyä niiltä joilla on pitkät palautukset ja ketkä juttelevat muutenkin. Etenkin paikalliset voimanostajat on ystävällistä väkeä.

Kiitoksia! Osaatko sanoa salien nimiä?

Vaikka tuo Fitness 24/7 nimi vähän pahalta kalskahtaakin niin menisin kyllä suosittelemaan sitäkin. Hintaa puljulla kun ei ole tosiaan kun tuo alle 20e/kuussa ja kortilla pääsee sisään koska vaan. Vehkeetkin löytyy ihan kunnon reeniin vaikka tilaa ei ihan mahottomasti oo. Henkilökunta on mukavaa, mutta se paikka onkin sitten aikamoinen ydinvoimalaitos siinä mielessä, että sormenjäljellä pitää ovi leimata auki ja 2kk irtisanomisaika. Mutta varuste/hinta suhde on kyllä vitun hyvä ja käytännössä keskellä keskustaa.

Fressi on kallis, mutta ihan kelpo sali. Kunnonsaliakin voin suositella, mutta avajaistarjouksen jälkeen hinta oli liian kova ja lährin pois.
Gym 99 olen kuullut pelkkää hyvää, vaikkei omakohtaista kokemusta ole. On vaan vissiin vähän rajalliset aukioloajat ja siihen nähden kalliskin.
Huipussa taas on ihan paskat laitteet ja välineet, mutta ei ole hirmu kallis ja samaan hintaan saa käyttää niitä alakerrassa sijaitsevia tatameita ja säkkejä.

Edit: Voi vittu että lainasinkin vanhaa postia vahingossa. Olkoon nyt kuitenkin.

Gym 99 olen kuullut pelkkää hyvää, vaikkei omakohtaista kokemusta ole. On vaan vissiin vähän rajalliset aukioloajat ja siihen nähden kalliskin..

Gymi auki kanta-asiakaskortilla 04.00-24.00, ei minusta kovi rajalliset :)

Vaikka tuo Fitness 24/7 nimi vähän pahalta kalskahtaakin niin menisin kyllä suosittelemaan sitäkin. Hintaa puljulla kun ei ole tosiaan kun tuo alle 20e/kuussa ja kortilla pääsee sisään koska vaan. Vehkeetkin löytyy ihan kunnon reeniin vaikka tilaa ei ihan mahottomasti oo. Henkilökunta on mukavaa, mutta se paikka onkin sitten aikamoinen ydinvoimalaitos siinä mielessä, että sormenjäljellä pitää ovi leimata auki ja 2kk irtisanomisaika. Mutta varuste/hinta suhde on kyllä vitun hyvä ja käytännössä keskellä keskustaa.

Fressi on kallis, mutta ihan kelpo sali. Kunnonsaliakin voin suositella, mutta avajaistarjouksen jälkeen hinta oli liian kova ja lährin pois.
Gym 99 olen kuullut pelkkää hyvää, vaikkei omakohtaista kokemusta ole. On vaan vissiin vähän rajalliset aukioloajat ja siihen nähden kalliskin.
Huipussa taas on ihan paskat laitteet ja välineet, mutta ei ole hirmu kallis ja samaan hintaan saa käyttää niitä alakerrassa sijaitsevia tatameita ja säkkejä.

Edit: Voi vittu että lainasinkin vanhaa postia vahingossa. Olkoon nyt kuitenkin.

No ei ole kyllä sitten. Ei ollu mulla enempää tietoa, kun mitä ulko-ovesta lukenut ohikulkiessa. Kyllä se sitten Fressin ja Kunnonsalin jättää noista "isoista" saleista.

Jos budjetti niin Kuopion Kaupungin luolat ( Hyvät on puitteet jos luolassa treenaminen ei haittaa)

Ite en kehtais tuolla Fitness 24/7 treenailla kun kaikki näkee sisään ja yks vikkaimpia baarikatuja..

Gym 99 on ihan hyvä, ei liian fittness ja puitteet on hyvät. Laitteet kunnossa ja uusia on. Tilaa ja solariumiki löytyy. Hinta mulla 49e kuussa, ei paha töissä käyvälle, rahat voisi huonomminkin käyttää.

Fressi on sit enemmän fittness painotteinen. Kaiken ikäistä ja kaikenlaisia ryhmäliikunta tunteja.

Offtopic: Missä myydään magnesiumpaloja Kuopiossa, eilen ei ainakaan Prismassa tai Päivärannan Citymarketissa näkynyt?
Ontopic: Hyviä budjettisaleja Kotkis ja Rajala. Kalliimmista saleista ainakin Kunnonsali on hyvä. Jos korkeakoululiikuntamaksun (SYKETTÄ) maksanut, niin Opistotien sali voinee kelvata.

No nyt kun oon taas lomalla Kuopijossa varmaan melkein koko heinäkuun niin pitäis keksiä mihin menis reenaamaan. Mieluummin kävis joku edullisempi vaihtoehto kuin nuo kolme isointa salia kaupungissa. Eli millaisia ovat nuo Fatness 24/7 ja Evofitness? Tuonne Evoon pääsis kympillä koko heinäkuuksi reenaamaan mikä houkuttelisi. 24/7 ei paljon kalliimpi ole. Tarviisin kumminkin vapaita painoja reeniin eli penkit, kyykyt ym. perusjutut pitäis löytyä nyt vähintään.

Mille kuntosalille pääsisi ilman mitään korttia/jäsenyyttä näin sunnuntaina? Mielellään vielä ns. kokeilukäynnille. :D

Onko Kuopion keskustassa salia, jonne pääsisi kohtuullisella kertamaksulla? Olen tulossa työmatkalle Kuopioon ja kunnon salilla käyminen voittaisi hotellihuoneessa/kaupungilla nyhjäämisen tai hotellin "saliin" pettymisen.

Myös helposti autolla mentävistä paikoista (riittävä ilmainen pysäköinti) saa vinkata.

Mitä mun joskus tarvis käydä kuopiossa yksittäisesti kuntosalilla niin urheiluhalli oli ihan järkevän hintainen ja aikalailla keskustassa ja parkkitilaa usein vieressä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom