Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä on. Jos joku raiskaa lapseni niin olen oikeutettu tappamaan raiskaajan. Istun mielelläni vaikka linnassa aiheesta.
No lain mukaan sulla ei ole oikeutta. Olet syyllistynyt rikokseen.
En kannata kuolemantuomiota missään tapauksessa. En pedofiileille, raiskaajille, sarjamurhaajille tai Thorsseille. Kenelläkään ei pitäisi olla lainmukaista oikeutta riistää toisen ihmisen henkeä. Mikäli se laissa kielletään, ei sille pitäisi olla oikeutta ilman rangaistusta.
Mä en kyllä voi ymmärtää sitten yhtään tällästä raiskaajien, murhaajien yms paskaväen puollustelemista.
:lol2: Mä en kyllä voi ymmärtää joidenkin pakkislaisten typeryyttä joissain asioissaMä en kyllä voi ymmärtää sitten yhtään tällästä raiskaajien, murhaajien yms paskaväen puollustelemista.
Mutta mikä oikeus meillä sitten on tuomita joku ihminen kuolemaan, jos kuitenkaan hänellä ei ole oikeutta murhata ihmisiä?Kyllä toi mun korviin siltä vähän kuullostaa. En vaan ymmärrä mikä pointti siinä on vastustaa vaikka jonkun sarjamurhaajan lopettamista? Uskotaanko täällä johonkin ihmemuutokseen vai mikä siinä on? Jos sille vaan annetaan joku elinkautinen niin sehän on vaan yhteiskunnan rasite ja riesa sielä vankilassa.
No miten meillä on oikeus tuomita se vankilaan niin kauhian pitkäksi aikaa? Sehän saattaa poloinen pahottaa mielensä. Ei helvetti mitä ajattelua.
Kyllä toi mun korviin siltä vähän kuullostaa. En vaan ymmärrä mikä pointti siinä on vastustaa vaikka jonkun sarjamurhaajan lopettamista? Uskotaanko täällä johonkin ihmemuutokseen vai mikä siinä on? Jos sille vaan annetaan joku elinkautinen niin sehän on vaan yhteiskunnan rasite ja riesa sielä vankilassa.
Lakihan se onkin oikea totuuden torvi joka asiassa. Eli jos kuolemantuomio olisi aina ollut laillinen se olis sun mielestä ihan okei?
Ei, vaan mun pointti on se, että mikäli murhanneella ei olisi ollut oikeutta tappaa ihmistä, miten meillä (oikeus) on sitten oikeus tappaa? Ja toinen syy miksi en kannata kuolemantuomiota on se, että tuskin koskaan voidaan olla täysin varmoja, että onko tekijä oikeasti syyllinen/syytön.
Eli jos vaikkapa herra Fritzl asuu itävallassa ja pitää lapsiaan vankina, raiskaa heitä säännöllisesti, kuvaa ja videoi tapahtumia ja tappaa porukkaa niin hän ei ole tuomittavissa kuolemantuomioon?
Eli jos vaikkapa herra Fritzl asuu itävallassa ja pitää lapsiaan vankina, raiskaa heitä säännöllisesti, kuvaa ja videoi tapahtumia ja tappaa porukkaa niin hän ei ole tuomittavissa kuolemantuomioon?
Itse nyt en kannata mitään kuolemantuomiota lasten"raiskaajille" jotka ovat 25 vuotta ja ovat "hyväksikäyttäneet" 17-vuotiasta "lasta" useita kertoja yhteisymmärryksessä.
Jos laki kieltää toisen ihmisen hengen riiston, niin miten oikeuslaitoksella tulisi olla siihen oikeus?
Kuolemantuomio on aika helkkarin hyvä porkkana siihen ettei tapa ja raiskaa porukkaa. Pelote on hyvä keino pitää paskiaiset kurissa.