Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä. Zitäpaitsi mistäs sitä tietää, ettei kuoleman jälkeen oo mittää? Epäloogista mun mielestä. Millä perusteella materiaalisten aivojen tuottamat aistimukset ovat ainoita aistimuksia?Kuoleminen on luonnollinen osa elämää. Kaikki jatkuu täällä ihan niin kuin ennenkin, mua ei vaan oo. Kyllä täällä maapallolla ilman muakin pärjätään.
Raportoi kun koet muita aistimuksia.Millä perusteella materiaalisten aivojen tuottamat aistimukset ovat ainoita aistimuksia?
Olen kokenut usein.
Miten voin todistaa?
Ja jos esim. kyky tietää toisen tunteet ilman, että hän on läsnä, on jotain materiaalisten aivojen tuolla puolen olevaa, niin koen iha kaike aikaa
Oman kokemuksen mukaan tuo on hyvin lähellä oikeaa arviota.Joku on joskus väittänyt että ihmiset jotka elää hengellään leikkien ja kuolemalle nauraen on itseasiassa kaikkein vähiten itsetuhoisia.
Kokemuksest voin sanoa et kyl. :DKuolemaa en mielestäni hirveästi pelkää, mutta tosipaikan tullen voi olla eri ääni kellossa.
En viitti sanoa, ettet järkyty :DNo miltä musta nyt tuntuu? Jos sä saakelin stalkkeri vietät päivät pitkät mun tuntemuksia tuntemassa, niin hankin sulle telepaatiokiellon.
Edit. Vai hoituuks tää silleen, et lähetät eka jollekki loukkaavan tekstiviestin ja sit mietit et viestin vastaanottaja on varmaan loukkaantunut?
Ainoa mikä kuolemassa pelottaa että jää jotain hienoo tulevaisuudesta näkemättä. Itse aikakin haluaisin nähdä sen komeuden kun ihmiskunta tuhoaa itse itsensä. Siihen ei onneksi mene enään kuin n. 50v. Ilmaston lämpeneminen kiihtyy nopeampaa kuin kukaan on arvioinut ja nyt on jo LIIAN MYÖHÄISTÄ! Pedofiilit tuhoaa muutaman ihmisen teoillaan mutta nykyinen ilmastopolitiikka tappaa koko planeetan! Vitun siistiä ;)
eihä sua oo olemassakaa, sixen usko myöskää kuolemaan, vaikka joskus kyl haluaisi