Kuntosalipäiväkirja pc:lle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kertokaas joku hyvä salipäiväkirjaohjelma tietsikalle?

Löysin hyvän ohjelman, my training diary, mutta ohjelma kaatuu kun yrittää lisätä treenimuotoja listaan.

löytyisikö muita toimivia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Crosstrainer by Innovative

ja mistäs tälläset ohjelmat löytääpi? tuli vaan ihan mieleen että ittekki voisin alkaa jotain tällästä käyttään

Zone-sarja -42%
TJJ sanoi:
Excelillä tallessa on viimeisen 4-5 vuoden treenit.. :thumbs:

Kirjotatko ensin salilla tulokset vihkoon tms. ja siitä sitten kotona excelille?

Mulla kun on ongelma edes muistaa mitä salilla tuli tehtyä jos en kirjaa heti kun tulen salilta -> jää kirjaamatta kokonaan. :itku:

Btw, ootko hionu exceliin jotkut yyber hienot kaavat jne., vai miten oot toteuttanu?

Mää kirjaan kotona vihkoon, ja netissä pakkikselle(vip-etu), että rupee vipiks ;)

Mä kirjaa vihkoon ja kirjaisin myös esim. excelille jos jollakulla olisi antaa joku hyvä ja toimiva pohja. :nolo:

Oon niin käsi sen excelin kanssa, että siitä ei tule yhtään mitään jos alan itse sellaista vääntämään, joten jää tekemättä. On nimittäin jo neljäs vihko menossa, olisi ihan hyvä nuo sähköiseenkin muotoon joskus naputella.

Timba79 sanoi:
Mä kirjaa vihkoon ja kirjaisin myös esim. excelille jos jollakulla olisi antaa joku hyvä ja toimiva pohja. :nolo:

Oon niin käsi sen excelin kanssa, että siitä ei tule yhtään mitään jos alan itse sellaista vääntämään, joten jää tekemättä.

Sama vika, olis kyllä hyvä saada noi treenit koneellekin niin vois jotain käyrää ihailla.

Ihan perus Wordia tulee käytettyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mxm sanoi:
Sama vika, olis kyllä hyvä saada noi treenit koneellekin niin vois jotain käyrää ihailla.

Toivotaan että joku ymmärtää tän pienen vihjeen ja pistää meille taulukkopohjat tulemaan. ;)

Onkos tarkotus saada sellanen joka tekee jotain hienoo väkkyrää ja kaavioo kehityksestä? :)

Muutenhan tuo on kuin notepadillä tekis. Vaakataason eri liikket ja toistomäärät ja pystyyn päivät/viikot, esim. Ja vuodet voi eritellä eri sheet:ein vaikkapas..

Jollain miehellä on aina meidän punttisalilla pda, johon se aina painelee kynällä josta se siirtää kotona tietokoneelle ja käsitin että se saa sieltä koneelta käyrät ja kaikki näkyviin jos haluaa.

Excelissä on. Eri shiiteillä eri treenit (sali, laji, aerobinen), etummaisella yhteenveto josta näkee yleissilmäyksen mitä milläkin viikolla on tehty, aamulla vai illalla, ja millä "tehokkuudella". Klikkaamalla linkistä pääsee ko. treenin yksityiskohtiin. Vielä ku keksisi miten saisi helposti (=automaattisesti...) hienoja käppyröitä, tuosta nykyisestä formaatista joutuisi käsin hakemaan jokaisen solun erikseen...hmm.. onnistuisikohan jollain makrolla, täytyy kokeilla.

Timba79 sanoi:
Toivotaan että joku ymmärtää tän pienen vihjeen ja pistää meille taulukkopohjat tulemaan. ;)

Mulla on yks Excell-pohja jonka löysin joskus netistä. Paanko sen sulle mailina, vai mites sen sais tänne imutettavaksi?

mulle voi kanssa pistää mailina sen jos ei muuten onnistu :)

notko sanoi:
Mulla on yks Excell-pohja jonka löysin joskus netistä. Paanko sen sulle mailina, vai mites sen sais tänne imutettavaksi?
Mä olisin myös kiinnostunut tuosta. Eli jos jaksat mailailla niin...

Olisin kanssa kiinnostunut tuollaisesta excel-pohjasta. Oon tässä miettinytkin että löytyiskö tuollaista hyvää pohjaa jostain vai täytyiskö tuollaista alkaa itse vääntämään...

notko sanoi:

Jos suinkin, niin kiitos:)

Back
Ylös Bottom