Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TJJ sanoi:Excelillä tallessa on viimeisen 4-5 vuoden treenit.. :thumbs:
Timba79 sanoi:Mä kirjaa vihkoon ja kirjaisin myös esim. excelille jos jollakulla olisi antaa joku hyvä ja toimiva pohja.
Oon niin käsi sen excelin kanssa, että siitä ei tule yhtään mitään jos alan itse sellaista vääntämään, joten jää tekemättä.
mxm sanoi:Sama vika, olis kyllä hyvä saada noi treenit koneellekin niin vois jotain käyrää ihailla.
Timba79 sanoi:Toivotaan että joku ymmärtää tän pienen vihjeen ja pistää meille taulukkopohjat tulemaan. ;)
Mä olisin myös kiinnostunut tuosta. Eli jos jaksat mailailla niin...notko sanoi:Mulla on yks Excell-pohja jonka löysin joskus netistä. Paanko sen sulle mailina, vai mites sen sais tänne imutettavaksi?
notko sanoi:Mulla on yks Excell-pohja jonka löysin joskus netistä. Paanko sen sulle mailina, vai mites sen sais tänne imutettavaksi?
notko sanoi:Mulla on yks Excell-pohja jonka löysin joskus netistä. Paanko sen sulle mailina, vai mites sen sais tänne imutettavaksi?