Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
B.O.S.S. sanoi:Kirjotatko ensin salilla tulokset vihkoon tms. ja siitä sitten kotona excelille?
B.O.S.S. sanoi:Btw, ootko hionu exceliin jotkut yyber hienot kaavat jne., vai miten oot toteuttanu?
Jesus, tollanen on saatava. :lol2:ojuni sanoi:Jollain miehellä on aina meidän punttisalilla pda, johon se aina painelee kynällä josta se siirtää kotona tietokoneelle ja käsitin että se saa sieltä koneelta käyrät ja kaikki näkyviin jos haluaa.
en varmaan osaa käyttää tota oikein mut onko näin et siihen saa vain kymmenen liikettä siihen eka sivulle ja treenipäivän kohdalle 4 liikettä? mitenkähän niitä saa lisää? sori tyhmä kysymykseni mut olen todella käsi ton ohjelman kanssa kiitos jos joku jaksaa neuvoaSalomaa sanoi:Onko Notko sama pohja joka on mulla?
Salomaa sanoi:
notko sanoi:Joo just tota samaa olin itsekin tarjoamassa. Alkuun tuli tuota käytettyä, mutta ajanmittaan kyllästyin. Nyt oon siirtynyt takaisin ruutuvihkoon.