Kuntosalipäiväkirja pc:lle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laittakaas kommenttia sitten tuosta jaossa (?) olevasta excel-pohjasta, jos se on hyvä niin saattasimpa minäkin haluta...!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voisiko joku ystävällinen sielu lauttaa tuon excel-pohjan johonkin nettiin jakoon? Tai yleensäkin jonkun kapineen, jolla saisi aikaan myös niitä hienoja käppyröitä. :) Minuakin kiinnostaisi ja veikkaan, että monia muitakin...

Mitä teidän mielestänne tollaiseen excel-pohjaan pitäisi kuulua? Mitä toimintoja pohjan odotatte tekevän/mitä itse olette valmiita sinne syöttämään?

Voisi tollaista yrittää väsätä, vai oliko toi "jaossa" oleva hyvä...?

B.O.S.S. sanoi:
Kirjotatko ensin salilla tulokset vihkoon tms. ja siitä sitten kotona excelille?

En käytä vihkoa. Otan jonku pienen muistilapun matkaan mihin kirjaan mitä on viimeksi tehty (tai mitä tulen tekemään) ja pistän pikku lapulle muistiin salilla mitä tuli tehtyä ja salin jälkeen suoraan taulukkoon.

B.O.S.S. sanoi:
Btw, ootko hionu exceliin jotkut yyber hienot kaavat jne., vai miten oot toteuttanu?

En. Ekassa sarakkeessa on ohjelman eri päivät, siihen vain viereen sitten pvm, ja kunkin harjoituksen riviin painot ja toistot tyyliin 20(15)/40(8)/40(8), eli 20kg 15 toistoa, 40kg 8 toistoa jne..

Siis näin:
Ekasarake (tähän väliä, että tuo siirtyy) toka sarake
Rinta+hauispäivä (tähän kans vähän välii) 12.9.05
Penkkipunnerrus tangolla (ja tänne) 20(15)/80(8)/90(8)
Vinopenkki tangolla (himpun myös tähän) 70(8)/80(9)

Jne.. Yksinkertaista, mutta toimii ja riittää mulle.
Syksy ja kevät kaudet ja aina joskus aerobiset omilla lehdillään (vai mitä ne onkaan).

Sainkin tuon uuden Worksin. Siinä on taulukkolaskenta ohjelma. Sieltä löytyy kätevästi Voimaharjoitteluloki. Pirun hyvä!! Siinä on kohdat Liike / Toistoja / Kg / päivät yms.. TOdella näppärä!!! Elikkäs sitten uutta Worksiä vaan metsästämään.. ;)

Ite ajattelin tehä kouluprojektina webbiin tollasen treenipäiväkirjan. Tarkoituksena olisi että sitä vois muutkin käyttää jos haluaa.. projektin pitäisi olla valmis jouluun mennessä kun kurssi loppuu sillon. Että jos löytyy ideoita mitä siihen voisi tulla niin otetaan vastaan.. Toki sitten kun on jonkinlainen versio olemassa niin voin laittaa esim tänne testattavaksi.. voisin tutkia onko siitä mahdollista tehdä sellasta et se tallettas ne myös halutessa excel tiedostoksi. Mutta pääasiassa web juttu..

ojuni sanoi:
Jollain miehellä on aina meidän punttisalilla pda, johon se aina painelee kynällä josta se siirtää kotona tietokoneelle ja käsitin että se saa sieltä koneelta käyrät ja kaikki näkyviin jos haluaa.
Jesus, tollanen on saatava. :lol2:

Salilla muistiin mitä on tehnyt ja kotona sitten karvalakkityyliin Wordin avustuksella koneelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mitenkä

Salomaa sanoi:
Onko Notko sama pohja joka on mulla?
en varmaan osaa käyttää tota oikein mut onko näin et siihen saa vain kymmenen liikettä siihen eka sivulle ja treenipäivän kohdalle 4 liikettä? mitenkähän niitä saa lisää? sori tyhmä kysymykseni mut olen todella käsi ton ohjelman kanssa :) kiitos jos joku jaksaa neuvoa

Salomaa sanoi:
Onko Notko sama pohja joka on mulla?

*KLIK*

Joo just tota samaa olin itsekin tarjoamassa. Alkuun tuli tuota käytettyä, mutta ajanmittaan kyllästyin. Nyt oon siirtynyt takaisin ruutuvihkoon.

notko sanoi:
Joo just tota samaa olin itsekin tarjoamassa. Alkuun tuli tuota käytettyä, mutta ajanmittaan kyllästyin. Nyt oon siirtynyt takaisin ruutuvihkoon.

Ahaa, itsekkin olen todennut ruutuvihkon parhaaksi vaihtoehdoksi.

Zone-sarja -42%
Mä oon tehny nettiin itselleni treenipäiväkirjan, mihin oon merkannut treenit ja syömiset. Se on vielä vähän keskeneräinen, mutta kyllä se ainaki mulla on ihan hyvin toiminut.

Mä voin tehdä tunnukset sinne muutamalle, jos joku haluaa sitä kokeilla. Mä en sit tiedä kuinka montaa käyttäjää noiden sivujen kapasiteetti kestää, eli en viitti monelle antaa oikeuksia sinne.

Mä voin laittaa vaikka privaa muutamalle ensimmäiselle, joita kiinnostaa.

tulipas tänne nopeasti hurjan paljon vastauksia...kiitos kaikista. Itse päädyin nyt tuohon crosstraineriin, tuntuu olevan aika lyömätön ohjelma. Toimintoja löytyy jos jonkin näköisiä....

Back
Ylös Bottom