Kuntosalipäiväkirja pc:lle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla on käytössä toi sama Worksin voimaharjoitteluloki kun Jasonilla ja oon vähän muutellut sitä. Hyvin toimii ja on tosi selkeä. Käyriä sillä ei taida saada näkyviin mutta näkee sen kehityksen siitä muutenkin (sitten kun kehitystä tapahtuu :) ... oon vasta alottanu treenit). Samassa ohjelmassa mahdollisuus pitää päivittäistä ruokapäiväkirjaa, aterioiden suunnittelu taulukkoa ja kuntoharjoittelulokia... :thumbs:

Suosittelen jos vain jostain käsiinsä Worksin saa...

E: Kyllähän sillä käyriä ja käppyröitä saa vaikka minkälaisia... Ei näköjään pitäis kirjottaa ennenkun tutkii tarkemmin... :nolo:

Mutta otetaan kehityskäyrille :kippis1:

Nostetaanpas vanha topici ylös.
Nyt on tullut pidettyä usemman kuukauden salipäiväkirjaa ja lopulta tuli tehtyä worksiin kunnon systeemit ja on kyllä todella hyvä kehityksen seurannassa.
Asioita jota itse seuraan onko tullut kehitystä edellisestä viikosta, missä sitä kehitystä on tullut (jalat/yläkropan työntävät/vetävät), onko kehitys käyrässä kuinka paljon muutoksia useamman viikon välillä. Kuinka paljon on prosenttuaalisesti rasitus noussut viikolla suhteessa aloitusviikkoon ja mikä parasta tässä on että ei jää junnaamaan samaa ohjelmaan vaan ohjelma heti vaihtoon kun kehityskäyrä menee tasaisesti.

Täytyy kyllä suositella tätä systeemiä, ei mennyt edes kauaa kun näpytteli kaavat worksiin.

Aloittelin vähän koodaamaan eilen illalla tälläistä treenipäivyriä nettiin...
En kylläkään lupaa, että ikinä tulisi aivan niin pitkälle valmiiksi, että muutkin voisivat käyttää...(Mutta jos saan ajan riittämään, niin ei se mahdotonta ole)
Voi käyttää tietokoneella tai puhelimella netin kautta.

Voi lisätä omia liikkeitä tietokantaan...
Treeniä lisätessä valitaan vaan valikosta liike + lisätään toistot + kg.

Tiedot kasataan tietokantaan, mistä onkin sitten kätevä katsella tilastoja vaikka minkälaisilla käppyröillä...

Mitäs olette mieltä, olisiko tarvetta tälläseen projektiin...

^Eipä juurikaan olisi, noita löytyy vaikka millä mitalla.

Minut ja noin 40 muuta pakkislaista löytää esimerksiksi fitocracysta.

Pitäiskö tuon fitocracyn toimiakin? Tein tunnukset ja koitin lisätä treeniä. Yhden kyykkysarjan sain muutaman yrityksen jälkeen lisättyä. Mutta heti kun lisään sarjoja ja toistoja, niin jää vai tuo calculating-robotti tuohon irvistelemään minuuttitolkulla... Sama vika ainakin Firefoxilla ja Chromella koitettuna.

Zone-sarja -42%
Miten nään tuolla fitocracyssä kaikki treenini?

Back
Ylös Bottom