Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TJJ sanoi:Excelillä tallessa on viimeisen 4-5 vuoden treenit.. :thumbs:
Timba79 sanoi:Mä kirjaa vihkoon ja kirjaisin myös esim. excelille jos jollakulla olisi antaa joku hyvä ja toimiva pohja.![]()
Oon niin käsi sen excelin kanssa, että siitä ei tule yhtään mitään jos alan itse sellaista vääntämään, joten jää tekemättä.
mxm sanoi:Sama vika, olis kyllä hyvä saada noi treenit koneellekin niin vois jotain käyrää ihailla.
Timba79 sanoi:Toivotaan että joku ymmärtää tän pienen vihjeen ja pistää meille taulukkopohjat tulemaan. ;)
Mä olisin myös kiinnostunut tuosta. Eli jos jaksat mailailla niin...notko sanoi:Mulla on yks Excell-pohja jonka löysin joskus netistä. Paanko sen sulle mailina, vai mites sen sais tänne imutettavaksi?
notko sanoi:Mulla on yks Excell-pohja jonka löysin joskus netistä. Paanko sen sulle mailina, vai mites sen sais tänne imutettavaksi?
.notko sanoi:Mulla on yks Excell-pohja jonka löysin joskus netistä. Paanko sen sulle mailina, vai mites sen sais tänne imutettavaksi?