Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä kissanmaalla asustelen nytten..

Samoin mä, "kesämökillä"...
Ja Nääshallille ei tosiaan ole matka eikä mikään, saa hyvät alkulämmöt kun polkee. Ja takaisin tekee helkkarin hyvää, varsinkin jalkapäivänä.
Samat alkuviikon iltaryysikset siellä on kuin varmaan muillakin saleilla, kun maanantaisin alkaa uus elämä. Loppuviikosta on paremmin tilaa ja viikonloppuaukiolot tasaavat ryysistä. Viime lauantaina sai olla hyvinkin keskenään.

...joskus isot pojat reenas Kissanmaankadulla kellarissa. Onkohan tämä HC-punttis vielä olemassa? Verhot on ainakin samat ikkunassa vielä ja solkku takuulla hengenvaarallinen :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos kissanmaan läheltä salia hakee, nii powerhousegym o aikas lähellä. Ja on parempi ku mikää nääshalli.

Ja on parempi ku mikää nääshalli.
No Nääshallia parempaa salia on kyllä äärimmäisen vaikea mistään löytää. Toki jos tykkää katella telkkaria kun polkee jotain vemputuskonetta, niin sitten tarjolla on varmaan muita parempia vaihtoehtoja...

Nostellaanpa taas threadia ylös.:) Eli onko kellään viimeaikaista kokemusta GoGo:sta?

Itse käyn GoGolla kolmisen kertaa viikossa. Viimeaikoina taas pyrkinyt käymään salin puolella enemmän. Kylmän talven tullessa varmaan taas pumpit ja spinningit alkaa maistumaan.

Itse pidän henkilökohtaisesti siitä että voin käydä kahdella salilla. Jos olen autolla töissä, menen töiden jälkeen parkkiin. Auton saa ilmaiseksi ja näppärästi viereen. Jos olen muulla kulkineella tai jalkaisin, niin käyn cityssä. Siitä menee bussit näppärästi.

Ryhmäliikuntatuntien puolesta city on ehkä enemmän makuuni. Irtopainojen puolesta parkki, koska siellä on enemmän irtopainoja sekä kesällä uudistuneet kaikki laitteet.

Hinnoista en tiedä sen kummemmin. Ne lukee niiden sivuilla. Itselläni on yritysjäsenyys ja maksaa muistaakseni 50e/kk. Nykyhinnoilla kohtuullista. Esimerkiksi elixia olisi maksanut yritysjäsenyyden kanssa enemmän ja se ei olisi ollut edes kotimatkan varrella, vaikka mitenpäin asiaa katseli. Elixian mainostaja s-marketin ulko-ovella yrittikin 15 minuuttia vakuuttaa minua uudesta salistaan ja kuinka heillä on hienot höyrysaunat ja hierovat suihkut ja muut. Hyvä yritys, mutta ei ylimääräisiä koukkauksia talven räntäsateessa, jotta pääsee salille. Sen pitää olla kotimatkan varrella :)

Kaikenkaikkiaan, ei se gogo mikään kuntosali ole. Enemmänkin luokittelisin sen fitness-saliksi, koska se ryhmäliikuntavalikoima on niin suuri. Ja jos haluaa vain rautaa liikutella, niin sitten se gogo park on parempi. Siellä sitä rautaa riittä aika paljon. Tai sitten menee johonkin muualle.

Mutta mitäs mä täs dissaamaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Jos ei halua, ei ole pakko osallistua :)

Kiitos suuntaa antavasta vastauksesta.:) No joo, ei tuo nyt oikein taida sitten olla sitä mitä haen, mutta käyn nyt ainakin tutustumassa siellä. Toivottavasti saapi käydä testimässä sekä Parkkia että Cityä...

Mikähän mahtaa olla tampereen halvin sali? Paskoja saleja ei lasketa.
Niin loistavasti muotoiltu kysymys, että pakko vastata.

Nääshalli on halvin (1€) ja paras (todelliseen kuntoiluun), Kaukajärvi on sitten ilmainen (tästä ei kokemuksia).

Kiitos suuntaa antavasta vastauksesta.:) No joo, ei tuo nyt oikein taida sitten olla sitä mitä haen, mutta käyn nyt ainakin tutustumassa siellä. Toivottavasti saapi käydä testimässä sekä Parkkia että Cityä...
Kävin vuosi sitten marraskuun noilla saleilla. Hyvä jumppavalikoima, meinää koukuttaa liikaakin. Parkissa pystyy salitreeninkin tekemään, mutta cityn puolella aika kehnosti. Paljon koneita.

Niin loistavasti muotoiltu kysymys, että pakko vastata.

Nääshalli on halvin (1€) ja paras (todelliseen kuntoiluun).
Mulle tuli sama mieleen. Tosin kuulopuheiden perusteella vaan, ite en oo käynyt koskaan kokeilemassa.
Parkissa pystyy salitreeninkin tekemään, mutta cityn puolella aika kehnosti. Paljon koneita.
Jep, tulin juuri sieltä treenaamasta ja huomasin saman.:(

Mä en oo nääshallista kuullu muuta kun että sieltä sai suihkusta jalkasilsan.
Onks toi 1€/kerta vai onko jotain vuosikorttia tms?

Wolfilla oon nyt käyny pari kuukautta, mut se on sen verta hinnakas etten tiedä pystyykö opiskelijabudjetilla jatkaa käymistä. Hyvähän se on, siitä ei pääse mihinkään.

Mä en oo nääshallista kuullu muuta kun että sieltä sai suihkusta jalkasilsan.
Onks toi 1€/kerta vai onko jotain vuosikorttia tms?

Wolfilla oon nyt käyny pari kuukautta, mut se on sen verta hinnakas etten tiedä pystyykö opiskelijabudjetilla jatkaa käymistä. Hyvähän se on, siitä ei pääse mihinkään.
http://www.tampere.fi/ekstrat/liikuntatoimi/naashalli/hinnasto_avoinna.htm
Tämä tulee googlella ensimmäisenä, hakusanalla nääshalli.

Henkilömaksu 1 € (=Voimannosto sali)

Kertamaksu 2 € (Tällä pääsee sitten jo hilavitkutin puolellekkin)

Kuntosalikortti 45 € / 4 kk.

# 1/07 voimassa 01.01-30.04

# 2/07 voimassa 01.05-31.08

# 3/07 voimassa 01.09-31.12

Eipätuu ainakaan kovin kalliiksi käydä kurkkaamassa, jos vaikka miellyttäisi.

Suihkuissakin on nyt parhaillaan joku remppa menossa, että kai ne siitä vähän paranee (ovat olleet kyllä kiltämättä melko nuhjuiset, itse käyn aina vasta kotona suihkussa, niin pääsee jälkihikikin vähän laskemaan)

Olen käynyt kohtuullisen aktiivisesti nyt parivuotta ja "vankila ilmapiiri" tuo mielestäni hyvän reeni meiningin (ei "tarvi" kurkkia tyttöjen perseitä, kuten esim wolfilla) =)

Tulipa sitten liityttyä vuodeksi Elixian onkiniemen kuntosaliin. Aiemmin oon lähinnä käynyt työnantajan saleilla ilmaiseksi tai jossain halvoissa paikoissa. Pariin vuoteen ei ole tullut tehtyä tosissaan oikein mitään ja se ikävä kyllä näkyykin. Otin tuon jäsenyyden kun työnantaja maksaa siitä osan. Saahan tuohon niitä kaikkia ohjattuja juttuja, ainakin spinningeissä vois käydä ja varmaan kokeilen vähän kaikkea jos niistä löytyy jotain kiinnostavaa.
En nyt sitten tiedä miten tuonne sulautuu joukkoon kun oon vähän saanut tuosta paikasta sellaisen kuvan että neiti kuvan ja ite on tottunut ehkä enemmän sellaiseen äijä meininkiin :D No täytyy yrittää tutustua paikkaan ja palveluihin sen ekan 10 päivän aikana mahdollisimman paljon, niin tietää pitääkö irtisanoa sopimus vai ei. Onhan tuosta elixiasta nyt sitten jälkikäteen löytänyt huonojakin puolia, vähän tietysti noi pitkät sitouttamiset aina epäilyttää.

Ei tullut muuten kysyttyä tuolta myyjältä että onko elixialle joku perhealennus tai vastaava. Mietin jos puoliso innostuu käymään kanssa tuolla (tuskin), niin meneekö täysi hinta häneltä?

Itse käyn GoGolla kolmisen kertaa viikossa. Viimeaikoina taas pyrkinyt käymään salin puolella enemmän. Kylmän talven tullessa varmaan taas pumpit ja spinningit alkaa maistumaan.

Itse pidän henkilökohtaisesti siitä että voin käydä kahdella salilla. Jos olen autolla töissä, menen töiden jälkeen parkkiin. Auton saa ilmaiseksi ja näppärästi viereen. Jos olen muulla kulkineella tai jalkaisin, niin käyn cityssä. Siitä menee bussit näppärästi.......

:)

Niitä on nykyisillään kolme. Lielahteen avattiin se kolmas. Oli sillo avajaisten aikaan liittyminen ja kk maksu 18e. Nyt taitaapi olla 27e kummatkin. Kaikki parkin vanhat laitteet, ja sieläkin on nyt jotain spinninkiä. Taitaa olla niin, että City ja Park > gogoExpress. Eli Cityn ja Parkin jäsenet pääsee Expressiin, mutta Expressin jäsenet ei pääse Cityyn ja Parkkiin.

Niitä on nykyisillään kolme. Lielahteen avattiin se kolmas. Oli sillo avajaisten aikaan liittyminen ja kk maksu 18e. Nyt taitaapi olla 27e kummatkin. Kaikki parkin vanhat laitteet, ja sieläkin on nyt jotain spinninkiä. Taitaa olla niin, että City ja Park > gogoExpress. Eli Cityn ja Parkin jäsenet pääsee Expressiin, mutta Expressin jäsenet ei pääse Cityyn ja Parkkiin.

Aivan juuri näin. Unohtui vallan tuo gogoExpressin maininta.
Cityn ja Parkin kovahintaiset jäsenet pääsevät expressiin,
mutta expressin jäsenet eivät pääse cityyn eikä parkkiin.
Itsellä ei tuosta kokemusta ollenkaan.

Jos jotain muuten kiinnostaa, on tänään vika päivä kun saa tuolta gogoxpressiltä 18e/kk maksulla. Huomisesta lähtien taas 27e/kk.

Kaveri liitty just :dance:

Onkos ihmisillä kokemuksia Atalpan punttailutiloista? Itse makselin yliopiston maksujen yhteydessä itselleni vuodeksi pääsyn tonne. Onko kovia ruuhka-aikoja jolloin saa jonotella pidempiä aikoja vai riittääkö nosteltavaa kaikille?

EDIT: ohops, näemmä toisessa threadissa olikin juttua.

Eli toi nääshalli on varmaan kohtuu paikka mennä täältä lielahdestakin?
Itseä ei todellakaan kiinnosta ne "höyrysaunat ja MTV:t".
Onhan tuossa vieressä tuo gogo, mutta vaikuttaa jotenkin semmoselta 1000neliön peilisalilta joten ei kiitos.

Olen vasta muuttanut tampereelle joten en tiedä paikkoja.
Entinen sali oli kerrostalon alakerrassa pieni paikka pinkkeine betoni seinineen ilman mitään ylimääräisiä hilavitkuttimia ja ylellisyyksiä.

Eli toi nääshalli on varmaan kohtuu paikka mennä täältä lielahdestakin?
Itseä ei todellakaan kiinnosta ne "höyrysaunat ja MTV:t".
Onhan tuossa vieressä tuo gogo, mutta vaikuttaa jotenkin semmoselta 1000neliön peilisalilta joten ei kiitos.

Olen vasta muuttanut tampereelle joten en tiedä paikkoja.
Entinen sali oli kerrostalon alakerrassa pieni paikka pinkkeine betoni seinineen ilman mitään ylimääräisiä hilavitkuttimia ja ylellisyyksiä.
Itseasiassa se Lielahden GoGo pitäs olla aika pätevä paikka, kun se ei ole noita keskustan muotisaleja. Pitäs olla reilusti halvempi ja (lähes?)ilman henkilökuntaakin.

Nääshalli on myös ihan hyvä vaihtoehto ainakin, jos ei tarvi laitteita treenaukseensa. 16-linjan bussi jättää pois joku 50m päästä nässyä, joten kulkuyhteydet ainakin pelaa.

t:Tampereella 9kk asunut.

No Nääshallia parempaa salia on kyllä äärimmäisen vaikea mistään löytää. Toki jos tykkää katella telkkaria kun polkee jotain vemputuskonetta, niin sitten tarjolla on varmaan muita parempia vaihtoehtoja...
Tän oli varmaan tarkoitus olla jonkinasteinen vitsi...?:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom