Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Everybody on ihan hauska ja pieni mesta, mutta ei sen tarjoamia mahdollisuuksia voi mitenkään verrata esim Wolffiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No siis Wolfin kortteihin kuuluu mahdollisuus käydä samaan hintaan (ilman lisämaksua) jumpissa, mikä on musta iha hyvä juttu. Eipä nuo hinnat muutenkaa liikoja ole, ottaen salin laadun (ja treeni-ilmapiirin) huomioon. Ja keskeisen sijainnen ja ja... eli joo periaattees "maksat" jumpista vaikket niitä käyttäiskään. Mä kyl näkisin jutun ennemminki et korttilaisille jumpat on kaupan päällisiä mut whatevah :rolleyes:. Treen paras sali silti ehdottomasti :5:.
Juurikin näin...hyvä että joku sentään osaa selittää tän asian ymmärrettävästi...:)

Mutta se on silti hyvin kummallista miksi ei voida myydä eriksee kortteja jolla saa käydä jumpissa ja sitten sellaisia joilla saa vaan salia :wtf: saisi varmasti enemmän asiakaskuntaa vähävaraisista! mutta minun osalta asia on pihvi : )

Powerhouse Gymin oon itse todennu viihtyisimmäksi saliksi. Laitteita ja härpäkkeitä löytyy kaikki tarpeellinen ja vähä tarpeetontakin ja treenimusa on loistavaa. Eikä ole älyttömän kallis, 49 euroa kuukausikortti. :puntti:

GoGo Expressillä (Lielahdessa) näyttää olevan syystarjous: liittyminen 18€ ja kk-maksu 18€ (normaalisti 27€) Tuossa linkkiä: http://www.gogoexpress.fi/index.php
Itse en ole käynyt tuolla, niin en osaa sanoa millainen sali on. Käyn yleensä Hämeenkadun GoGolla, jossa sitten on niitä jumppia yms. Jäsenmaksu on 55€/kk (päiväjäsenyys maksaisi 40€/kk) ja siihen sisältyy 3 salia (Hämeenpuistossa, Hämeenkadulla ja GoGo Express Lietsussa). Liittyminen on muistaakseni ilmainen opiskelijoille. Tuolta lisää infoo: http://www.gogo.fi/index Itse pidän Gogosta lähinnä siksi, että salit ovat suht myöhään auki, Hämeenpuiston GoGolla saa ilmaisen pysäköinnin parkkihallissa ja GoGolla järjestetään koko ajan jotain salin ulkopuolellakin, esim. tässä kuussa pääsee kokeilemaan laitesukellusta, viime kuussa oli kuntotestejä yms.. Kk-hinta on myös suht edullinen muihin isoihin saleihin verrattuna.

GoGo Expressillä (Lielahdessa) näyttää olevan syystarjous: liittyminen 18€ ja kk-maksu 18€ (normaalisti 27€) Tuossa linkkiä: http://www.gogoexpress.fi/index.php
Itse en ole käynyt tuolla, niin en osaa sanoa millainen sali on. Käyn yleensä Hämeenkadun GoGolla, jossa sitten on niitä jumppia yms. Jäsenmaksu on 55€/kk (päiväjäsenyys maksaisi 40€/kk) ja siihen sisältyy 3 salia (Hämeenpuistossa, Hämeenkadulla ja GoGo Express Lietsussa). Liittyminen on muistaakseni ilmainen opiskelijoille. Tuolta lisää infoo: http://www.gogo.fi/index Itse pidän Gogosta lähinnä siksi, että salit ovat suht myöhään auki, Hämeenpuiston GoGolla saa ilmaisen pysäköinnin parkkihallissa ja GoGolla järjestetään koko ajan jotain salin ulkopuolellakin, esim. tässä kuussa pääsee kokeilemaan laitesukellusta, viime kuussa oli kuntotestejä yms.. Kk-hinta on myös suht edullinen muihin isoihin saleihin verrattuna.

Nythän gogo avaa uuden salin partolaan. Eli cityn ja parkin jäsenet pääsee käyttämään kaikkia neljää salia, myäs lielahden express:sin jäsenet pääsee käyttämään tätä uutta salia samaan hintaan..aika halpaa mun mielestä, jos 18e kuussa?

Minkälainen toi Expressi on laitteiltaan? Tai oikeestaan, onko siellä millaset valikoimat vapaita painoja/kässäreitä? Saako mavettaa/kyykätä jos vähän örisee ja kolisee?

Minkälainen toi Expressi on laitteiltaan? Tai oikeestaan, onko siellä millaset valikoimat vapaita painoja/kässäreitä? Saako mavettaa/kyykätä jos vähän örisee ja kolisee?

Lielahdessa ainakin ihan hyvin laitteita, mutta oikeastaan joka ikinen toimii levypainoilla, joita salilla on kyllä kohtuu niukasti. Taitavat isoimmat olla 25-kiloisia. Kyllä sielä jos yksin reenaa niin menee hermo niiden painojen kanteluun, siksi jätinkin itse liittymättä.

Siellä on Parkin entiset laitteet, eli hyvä valikoima Davidin vipuvarsilaitteita. Vapaiden painojen määrästähän Meg4M4n jo tiesikin kertoa.

Lielahdessa ainakin ihan hyvin laitteita, mutta oikeastaan joka ikinen toimii levypainoilla, joita salilla on kyllä kohtuu niukasti. Taitavat isoimmat olla 25-kiloisia. Kyllä sielä jos yksin reenaa niin menee hermo niiden painojen kanteluun, siksi jätinkin itse liittymättä.

Näin mä vähän epäilinkin, että levypainoja on "normisalin" verran, eli vähän. Harmi, olis vaan melkein naapurissa ja halpakin vielä. No, jatketaan sitten Powerhousella. :rock:

Kiitos myös lissulle vastauksesta.

Näin mä vähän epäilinkin, että levypainoja on "normisalin" verran, eli vähän. Harmi, olis vaan melkein naapurissa ja halpakin vielä. No, jatketaan sitten Powerhousella. :rock:

Kiitos myös lissulle vastauksesta.

Missäpäin asustat, Raholan liikuntakeskus on ainakin lähempänä Lielahtea ja on todella monipuolinen sali, 39€/kk.

GoGo Express on avara sali mistä ei puutu juurikaan mitään mun mielestä. Mave ja kyykkypaikka löytyy ja on siellä tähän mennessäkin niitä örisijöitä ollu. Miinuspuolina on levypainojen vähäisyys, mutta ei se haittaa loppujenlopuks, ei pidä olla patalaiska :) Ja.. Tai no ei oikeestaan muuta. Sali on jaettu hyvin 2 osaan, bodaripuoli ja mummopuoli jossa sit kans treenailee niit mummoja ja 65v pappoja pohje ja selkälaitteissaan 100x5kg sarjoillaan..
8/10 imo. (penkkejä 2 kpl, 1 vinopenkki).

Onkos kukaan käynyt Hatanpään K10:ssä? Mitäs sieltä löytyy? Eniten kiinnostaa vapaat painot. Nettisaitilla kerrotaan hyvin vähän. Eikä pakkiksen saliarvosteluissakaan näy.

Pääsisihän täältä toki bussilla wolffiinkin suhteellisen iisisti, mutta lähempänä on aina lähempänä. Ja aukiolotkin on tuossa pidemmät.

Onkos kukaan käynyt Hatanpään K10:ssä? Mitäs sieltä löytyy? Eniten kiinnostaa vapaat painot. Nettisaitilla kerrotaan hyvin vähän. Eikä pakkiksen saliarvosteluissakaan näy.

Pääsisihän täältä toki bussilla wolffiinkin suhteellisen iisisti, mutta lähempänä on aina lähempänä. Ja aukiolotkin on tuossa pidemmät.

Itse tuli käytyä tuolla joskus vuosi sitten. Vapaita painoja nyt löytyy ihan hyvin. Toisaalta isoimmat käsipainot olivat 24 kilon ja "heti perään" 31 kiloset. En nyt oikeestaan sen paremmin osaa sanoa, kyllähän tuolla nyt jumppaili. Kyykkypaikkoja yks ja penkkejä on myös yks. Leuanveto tehtävä smithissä. Toivottavasti näistä tiedoista oli jotain apua.

Treenaileekos kukaan kaukajärven vapaa-aikatalolla? Ite käyny siellä nyt muutaman reenin vetäsemässä ja pyhien jälkeen ois tarkoitus alkaa käymään ahkerammin :P. Paska salihan se on. Vapailla joutuu reenaa, kun ei niistä vermeistä oo oikeen mihinkään.

Treenaileekos kukaan kaukajärven vapaa-aikatalolla? Ite käyny siellä nyt muutaman reenin vetäsemässä ja pyhien jälkeen ois tarkoitus alkaa käymään ahkerammin :P. Paska salihan se on. Vapailla joutuu reenaa, kun ei niistä vermeistä oo oikeen mihinkään.

Kesemmällä kun vielä oli mukavat pyöräilykelit treenailin kaukajärvellä. Nyt kylmällä ei jaksa vaivautua sinne saakka :P
Hervannan amiksen salilla sitten mennään, joka on melko samanlainen; ei oo aikaa treenata rauhassa ja käsipainoja ei ole kuin muutama yksinäinen.

Olen aatellut alkaa viikonloppuisin käydä tuolla Hervannan vapaa-aikakeskuksen salilla. Kellään kokemuksia millainen paikka tämä on ?

Steelbody Tampereella

Tulipa hommattua 2kk. jäsenyys Steelbodylle Tullintorille. Tosi asiallisen oloinen mesta,ei mikään nettikahvila.

Hervannasta ajaa polkupyörällä n. puolisen tuntia,saa hyvät lämmötki jo kinttuihin siinä. Ja nyt tosiaan eilen,vuosien tauon jälkeen alotin taas reenaamisen. Tänään vähän sattuurkele.

Vieläkö Steelbodya pitää Juhani Nyholm kehonrakennuksen EM-mitalisti?
Kuvassa oikealla: http://www.jkkuntofitness.fi/kuvat/sm93/sm9301.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom