Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin näin...hyvä että joku sentään osaa selittää tän asian ymmärrettävästi...No siis Wolfin kortteihin kuuluu mahdollisuus käydä samaan hintaan (ilman lisämaksua) jumpissa, mikä on musta iha hyvä juttu. Eipä nuo hinnat muutenkaa liikoja ole, ottaen salin laadun (ja treeni-ilmapiirin) huomioon. Ja keskeisen sijainnen ja ja... eli joo periaattees "maksat" jumpista vaikket niitä käyttäiskään. Mä kyl näkisin jutun ennemminki et korttilaisille jumpat on kaupan päällisiä mut whatevah . Treen paras sali silti ehdottomasti :5:.
Miinuspuolena Timpan soittama wanha hevirokki
GoGo Expressillä (Lielahdessa) näyttää olevan syystarjous: liittyminen 18€ ja kk-maksu 18€ (normaalisti 27€) Tuossa linkkiä: http://www.gogoexpress.fi/index.php
Itse en ole käynyt tuolla, niin en osaa sanoa millainen sali on. Käyn yleensä Hämeenkadun GoGolla, jossa sitten on niitä jumppia yms. Jäsenmaksu on 55€/kk (päiväjäsenyys maksaisi 40€/kk) ja siihen sisältyy 3 salia (Hämeenpuistossa, Hämeenkadulla ja GoGo Express Lietsussa). Liittyminen on muistaakseni ilmainen opiskelijoille. Tuolta lisää infoo: http://www.gogo.fi/index Itse pidän Gogosta lähinnä siksi, että salit ovat suht myöhään auki, Hämeenpuiston GoGolla saa ilmaisen pysäköinnin parkkihallissa ja GoGolla järjestetään koko ajan jotain salin ulkopuolellakin, esim. tässä kuussa pääsee kokeilemaan laitesukellusta, viime kuussa oli kuntotestejä yms.. Kk-hinta on myös suht edullinen muihin isoihin saleihin verrattuna.
Minkälainen toi Expressi on laitteiltaan? Tai oikeestaan, onko siellä millaset valikoimat vapaita painoja/kässäreitä? Saako mavettaa/kyykätä jos vähän örisee ja kolisee?
Siellä on Parkin entiset laitteet, eli hyvä valikoima Davidin vipuvarsilaitteita. Vapaiden painojen määrästähän Meg4M4n jo tiesikin kertoa.Minkälainen toi Expressi on laitteiltaan? Tai oikeestaan, onko siellä millaset valikoimat vapaita painoja/kässäreitä? Saako mavettaa/kyykätä jos vähän örisee ja kolisee?
Lielahdessa ainakin ihan hyvin laitteita, mutta oikeastaan joka ikinen toimii levypainoilla, joita salilla on kyllä kohtuu niukasti. Taitavat isoimmat olla 25-kiloisia. Kyllä sielä jos yksin reenaa niin menee hermo niiden painojen kanteluun, siksi jätinkin itse liittymättä.
Näin mä vähän epäilinkin, että levypainoja on "normisalin" verran, eli vähän. Harmi, olis vaan melkein naapurissa ja halpakin vielä. No, jatketaan sitten Powerhousella.
Kiitos myös lissulle vastauksesta.
Onkos kukaan käynyt Hatanpään K10:ssä? Mitäs sieltä löytyy? Eniten kiinnostaa vapaat painot. Nettisaitilla kerrotaan hyvin vähän. Eikä pakkiksen saliarvosteluissakaan näy.
Pääsisihän täältä toki bussilla wolffiinkin suhteellisen iisisti, mutta lähempänä on aina lähempänä. Ja aukiolotkin on tuossa pidemmät.
Treenaileekos kukaan kaukajärven vapaa-aikatalolla? Ite käyny siellä nyt muutaman reenin vetäsemässä ja pyhien jälkeen ois tarkoitus alkaa käymään ahkerammin :P. Paska salihan se on. Vapailla joutuu reenaa, kun ei niistä vermeistä oo oikeen mihinkään.
Tulipa hommattua 2kk. jäsenyys Steelbodylle Tullintorille. Tosi asiallisen oloinen mesta,ei mikään nettikahvila.
Hervannasta ajaa polkupyörällä n. puolisen tuntia,saa hyvät lämmötki jo kinttuihin siinä. Ja nyt tosiaan eilen,vuosien tauon jälkeen alotin taas reenaamisen. Tänään vähän sattuurkele.