Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä on taas Tampereen eri kuntosaleja mietitty läpi, ajatellen ensi syksyä.
Kämppää pitäisi katsella ens lukukaudeks, ja mikä olisikaan sen kivempaa kun kämpän saisi kohtuu läheltä hyvää salia...

Keskustaan kuitenkaan en raaskittis muuttaa... siellä kun tuppaa oleen kämpät aika kalliita.

entäs sitten salit keskustan ympärillä? niistä ei ole paljon ollut keskustelua?
onko sellaisia edes? :)

Hervanta : herwood pirun hyvä, vitun kallis, sit se vapaa-aikatalo täynnä vuoroja. = ei hyvä

Kaukajärvi : tällä hetkellä täällä asun+treenaan, vapaa-aikatalo ilmainen, mut aika paska kyllä kaikin puolin....

Tuskin olen ainoa joka painii samassa tilanteessa!?!?!?

Eli: kuntosalin kk-hinnasta valmis pulittamaan ehkä jopa 20 e.
Salin oltava kohtuu hyvä. tarkoitan laitteita, käsipainoja, en välttämättä ihmisiä, tunnelmaa... :) missä niitä on!?! yrittäisin mennä sit sinne päin vaiks asuun jos vaan tietäisin/pääsisin tutustuun... APUA!

Omia kokemuksia/ratkaisuja? onko niitä kohtuu hyviä saleja muuallakin kuin hervannas ja keskustas(ja siis keskustan välittömäs läheisyydes :))...??

Bullfarm ja H&H gym:
http://www.hhgym.fi/
http://www.bullfarm.fi/

Noi on molemmat Nekalassa, samalla kadulla. Bullfarm on parempi, mutta myös kalliimpi. H&H gym on paljon vähemmän neitimäinen laitesali, mitä vois kuvista ehkä päätellä. :D

Niin juu, sanottakoon tosiaan, etteivät noi kumpikaan ole varsinaisesti halpoja saleja, mutta hyviä kumminkin. Ehkä Tampereen ainoa halpa JA hyvä sali on Nääshalli.

* 3 kuukautta 105 €
* 6 kuukautta 200 €
* 12 kuukautta 380 €

ei mun opintotuellani.

bullfarmin sivuilla ei paljon hintoja ilmoiteltu... tietoa?
nauretaanko sieltä kynikset helvettiin alta aikayksikön? oikeesti? :)

nekala, kaukajärvi, hervanta. tuossa olisi siis kaupunginosia, joissa saleja... pistäkää vaan lisää jos tulee mieleen...
esim tuota kauksun vapaa-aikatalokaan ei taida paljon olla esillä ;)
mut silti siellä oon pystynyt treenaan ihan hyvin puoli vuotta, eli pakkohan noita on olla pitkin poikin? vai?
eli lisää tommosia saleja niin käyn tsekkailemas salin+kämppiä..heh

Missä opiskelet?
Yleensä kouluilla on omat salinsa.
TAMKin sali on iha kohtuu hyvä, pieni ja tunnelmallinen :D
Tosin käsipainot aika pierusta.
Mut sie selviää tangolla ja painoilla.

Muistaakseni Yliopistollakin on oma ja TTY:llä. Muistelisin, että oon lukenu jonku jutun mis haastateltiin jotain TTY punttisalin käyttäjiä.

TTY:n salilla reenaa moni pakkislainenkin, jopa kisaavia tai kisanneita voimanostajia, eli rautaa pitäisi olla riittävästi ja hinta matala. Toki pitää olla sitten tamperelainen teekkari ja mielellään asua Hervannassa, että ko sali käy.

Jatze_Smurf, noi HHGymin kk-hinnathan ovat varsin edulliset, jos kaupallisista saleista puhutaan. Niissä ei yleensä juuri alle 40€/kk hinnat mene, paitsi jollain 12kk tai pitemmillä sopimuksilla/maksukausilla.

every body oli varsin kotoisa ja asiallinen, joskin melko pieni mesta keskustan tuntumassa. Tuli käytyä siellä viime syksyn, kunnes siirryin takas koulun salille... Porukkaakaan ei juuri koskaan ollut liikaa ja kuukausihinnat n. 30 e luokkaa(28e opiskelijoilta?). Esittely löytyy pakkikselta.

BullFarm taitaa olla aika sisäpiirin mesta, kun ei SALIN osoitetta kerrota bullfarm.fi :ssä. Yritin taannoin etsiskellä nekalasta teollisuusalueelta, mutta en löytänyt:D

Niin, TTY:n salilla ei varmaan paljon punttailla ellei opiskele kyseisessä mestassa...?

TAMKin salilla oon kerran käyny, kun siellä kerta opiskelen. Enkä kyllä rupeis ite ihan vakituisesti siellä käymään... mitä nyt muistelen niin ainut mitä siellä monipuolisesti pystyy treenaan, on selkä... tai kaippa jotain muutakin, mut itelläin ainakin tuli tämmönen fiilis omien treeniliikkeiden yms. perusteella...:(

esim. juurikin nuo käsipainot :itku:

joo toi everybody alkaa olemaan jo ihan mukavan kuuloinen hintaan nähden.:)

Yritän kaiketi vain epätoivoisesti etsiä syksyksi vielä parempaa asemaa, johon olen nyt tottunut: Mukava, kohtuu halpa kämppä, jolta lyhyt matka, ehkä jopa kävelymatka kohtuu hyvälle salille... tällä hetkellä vaan kämppä on liian kallis ja sali aika paska.... pitääkö sitten vaan 'luovuttaa' ja asua täällä ensvuosikin...:itku: :itku:

Kyllä sie tisutkin saa hyvin vedettyä, vääntää sen vaan vinopenkin kyykkytelineen alle ja voila. Jalatkin saa hyvin IMO.
Tosin mä oon aina treenannu vapailla painoilla, niin tottunu siihen :)
Ollu aina nii "surkeilla" saleilla, mis ei ole laitteen laitetta, tai jos on, ni on reiden leventäjät ja lähentäjät :D

Every bodya suosittelisin kanssa, kävin siellä myös kun oli rahaa. Muuten on joutunut käyttämään yliopiston salia. Every body on kuitenkin halpa opiskelijalle, 28e muistaakseni kk. Pieni kuin mikä, mutta siellä on se vanha kunnon HC -tunnelma, toimivat vehkeet, tarpeeksi painoja ja mukavaa jengiä. Kaukana nitkutuspaikoista, joissa brassaillaan kivoilla trikoilla. Sijaitsee Puutarhakadun Pyynikin puoleisessa päädyssä.

nonniin, elikkäs muutto on edessä, ja tampereen kuntosaleja taas kerran etsittyäni päädyin kahden vaiheille, albatrossi, ja steel body....

tuo albatrossi olisi reilun sadan metrin päässä, ja steel body kivenheiton kauempana:)

Eli varmaan joku on myös lähistöltä, ja näin ollen käynyt kummassakin paikassa ehkä useammankin kerran;) ?
Eli tiukkaa vertailua odotellessa. ihan potaritreenejä ajatellen siis... 'isoja' käsipainoja, penkkejä, tankoja, kaikkiperus vitkuttimet? joku taisi kirjoittaa jostain mankku-kiellosta steel bodyssa?:eek: (ite kova magnesiumin kylväjä) :D
koska ruuhkaa jnejne?

Eikös koululla ole salia?
Itse jumppailen koulun salilla, ei hääppönen mutta ilmainen kun on niin ei parane purnata.

Nääshallia suosittelen, ilmaisena pääset myös sisälle kun kävelet vaan rohkeasti ohi maksukohdan. Ja sanot jos joku kysyy että oot menossa esim judoon ;) En itse oo käynyt, mutta näin kaverit ainakin tekee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom