Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, tai sit mä oon vaan ihan vasemmalla kädellä veistetty kun kerran kaikki tangot tuntuu kieroilta:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katselin tuossa kuntosalien hintoja, niin Steelbody näyttäisi olevan melko halpa ja sopivan matkan päässä, mutta millainen paikka mahtaa olla? Onko hyvä paikka treenata ja löytyykö aerobiseen treeniin laitteita?

Terves!

Nyt kun on muuttanut Tampereelle, pitäisi salia alkaa katselemaan. Juoksurata ois kova sana samassa rakennuksessa, jos jostain löytyisi jotain siihen tapaan, että jos joku paremmin tietävä voisi hieman infoa heittää, kun alkaa jo hieman tuntumaan ikävältä kun ei salille ole vähään aikaan päässyt ^^

Steelbody on tosi hyvä mesta. Sali sijaitsee kellarissa, joten siellä on aikas lämmintä mut onneks siellä on tuulettimia. Kehonrakennukseen juuri oikea paikka. Löytyy käsipainojakin muistaakseni 60kg asti 2,5kg korotuksilla. Pari kyykkypaikkaa, smith-laite, 2 vinopenkkiä, 3 normipenkkiä, taljoja vaikka millä mitalla, juoksumatto, soutulaite, kuntopyöriä yms. yms. Itse olen ollut tyytyväinen, ilmapiiri steelillä on myös todella hyvä.

Tamperelaisia halpoja saleja

Terve, mistäköhän Tampereelta löytyis kohtuu halpa sali?
TAMKin sali suljettu noin kk ja pitäisi löytää korvike.
Atleticot sun muut sen tapaset maksaa varmaan sen 40e/kk mihin ei ole varaa,
ja tuo tampereen Tennishalli, no halpa, mut ei ole kuin smith laite kyykkyyn ja vinopenkkiin, ei ole ollenkaan vapaata tankoa mil kyykätä ja smith on jotenkin ongelmallinen minulla. Muuten hyvä sali kyl se :thumbs:

Pitäis käydä kans tutustumas joskus.... Sivuilta katselin tietoja äsken... mietinpä vain mikä vitun juttu toi on että voimailupuoli ja kuntosali en erikseen....
Esim jalkapäivänä meet kyykkään eka voimailupuolelle sit kävelet kauakskauaks kuntosalille vetään reidenojennuksia, sit taas SJMV voimailupuolelle ja koukistukset kipität tekeen 'kuntosalille'....
??

Kertokaas joku ton voimailupuolen käsipainoista, mihin asti löytyy?

Jaa... onko kenelläkään tarkempaa tietoa tuosta kunto 10 salista?

Ite käyn Linnainmaan K10:ssä kun se on lähin sali. Sali on ihan ok, tosin aika pieni. Ruuhka-aikana ahdistavan paljon porukkaa. Itse käyn siellä päivällä, jolloin saa aika rauhassa olla. Ihan perus hilavitkutinlaitteet löytyy ja sitten on tietty smith ym. Hatanpään salista en osaa sanoa mitää.

Pitäis käydä kans tutustumas joskus.... Sivuilta katselin tietoja äsken... mietinpä vain mikä vitun juttu toi on että voimailupuoli ja kuntosali en erikseen....
Esim jalkapäivänä meet kyykkään eka voimailupuolelle sit kävelet kauakskauaks kuntosalille vetään reidenojennuksia, sit taas SJMV voimailupuolelle ja koukistukset kipität tekeen 'kuntosalille'....
??

50 kg on isoin minkä olen siellä nähnyt ja kaikki 20 kilosta eteenpäin viiden kilon korotuksella

??

Olen käynyt Nääshallilla nyt parin viikon ajan, ja ihan hyvä siellä on treenata, ainakin hintaan nähden. Tuo kuntosali on tosiaan hassusti erikseen voimailupuolelta. Voimailupuolella on kuitenkin reidenkoukistus ja -ojennuslaitteet, ne semmoiset, joihin laitetaan levypainot. Ainakin mulla on jalkatreeni onnistunut ihan hyvin kokonaisuudessaan voimailupuolella. Käsipainot siellä alkaa 10 kg:sta ja niitä on kahden ja puolen kilon välein kahteen kymppiin asti. Siitä eteenpäin taitaa olla harvemmat välit.

Ainoo, mitä tuolla voimailupuolella jään kaipaamaan, on alta kympin käsipainot ja alatalja. Ihan ei vielä onnistu viparit kaksinumeroisilla luvuilla :jahas: Itse oon säätänyt treenini niin, että teen ensin joko voimailupuolella tai kuntosalilla ja sitten siirryn toiselle puolelle, jos tarve vaatii. Tosin ei tuolla kuntosalipuolella tarvitse käydä paljon oleilemassa, ainoastaan juuri tuon alatalja ja pikkupainojen takia. Se on sitäpaitsi päivisin täynnä mummoja, joten ei sinne sekaan kovin hyvin mahdukaan. Kannattaa tsekata netistä noiden kummankin salin varaukset, ettei tule ylläriä jos toinen onkin eläkeläisjumpalle varattu. Täältä voi käydä katsomassa:
http://webtimmi.tampere.fi/login.do?loginName=GUEST&password=GUEST

Ainoo, mikä tuossa voimailupuolessa oikeesti pistää hermostuttamaan, on painojen jättäminen laitteisiin :curs: . Onneksi oli tänään raavaat miehet auttamassa prässistä pois neljä viidenkympin painoa, ei olis yksin irronnut ilman vammoja...

Onpas tuolla voimailupuolella muuten ärsyttävään aikaan iltaisin noi vuorot.... :(

Nooh, taidan muutenkin jättää väliin tuon paikan, kauksulta kuitenkin pitäisi kulkea kahdella bussilla, tai suoraan koulun jälkeen yhdellä, ja sit kahdella takaisin...:rolleyes:

:curs: miksei tampereella voi olla sellasia saleja, joissa olisi kaikki_tarvittava_tällaiselle sunnuntai-potarille, muttei kuitenkaan ammuta yli hinnassa... tällaisia saleja löytyy mm. tampereen ympäriltä, muttei enää tampereelta... hö? :(
Tai siis tuo nääshalli kuulostaa nyt juuri sellaiselta buenolta, mut miksen pitää olla tommoses paikas:D

Onpas tuolla voimailupuolella muuten ärsyttävään aikaan iltaisin noi vuorot.... :(

Nooh, taidan muutenkin jättää väliin tuon paikan, kauksulta kuitenkin pitäisi kulkea kahdella bussilla, tai suoraan koulun jälkeen yhdellä, ja sit kahdella takaisin...:rolleyes:

:curs: miksei tampereella voi olla sellasia saleja, joissa olisi kaikki_tarvittava_tällaiselle sunnuntai-potarille, muttei kuitenkaan ammuta yli hinnassa... tällaisia saleja löytyy mm. tampereen ympäriltä, muttei enää tampereelta... hö? :(
Tai siis tuo nääshalli kuulostaa nyt juuri sellaiselta buenolta, mut miksen pitää olla tommoses paikas:D

Kaukajärven vapaa-aikatalo ?

:nolo: Mä en huomannukkaa että sie tummoinen kuntosali erikseen on.
Voimanosto puolella olen vaan ollut tän viikon.
Mut kyl siekin hyvin on saanu tehtyä, tällä ohjelmalla :)
Tosin sie rautapaukkuu aika kovaa ku ne jätkät tiputtelee sataa kiloa sieltä pään päältä. Korvis soi aina mukavasti :)

täytyy sanoo että halpa on minusta steel body! kannattaa käydä ittellä ollut vakio paikkana sellaisen 2v! ja kaikki todellakin on mitä tarvitsee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom