Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Itseasiassa se Lielahden GoGo pitäs olla aika pätevä paikka, kun se ei ole noita keskustan muotisaleja. Pitäs olla reilusti halvempi ja (lähes?)ilman henkilökuntaakin.

Nääshalli on myös ihan hyvä vaihtoehto ainakin, jos ei tarvi laitteita treenaukseensa. 16-linjan bussi jättää pois joku 50m päästä nässyä, joten kulkuyhteydet ainakin pelaa.

t:Tampereella 9kk asunut.

No tuo gogo olisi sen puolesta parempi koska matkaa olisi noin kilometri.
Niin ei tarvisi kulkea autolla.
En niin hirveästi noista julkisista välitä.Ei ole vaan mun vartalolle.

Häiritsee vaan se kun sinne ei ole mitään tutustumis mahdollisuutta vaan on pakko sitoutua ja liittyä jäseneksi.

Monipuolisen ja vaihtelevan treenin saa myös soveltamalla ja käyttämällä mielikuvitusta.Ei siihen tarvita uusimpia hitti hilavitkuttimia.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Häiritsee vaan se kun sinne ei ole mitään tutustumis mahdollisuutta vaan on pakko sitoutua ja liittyä jäseneksi.
Kyllä itse ainakin kävin Lielahden GoGo:lla tutustumassa ihan ilmaiseksi joskus vuosi sitten. Ja kyllähän sinne kertamaksullakin pääsee.. Itse varmaan siellä kävisin jos niillä nurkilla asuisin.

Kyllä itse ainakin kävin Lielahden GoGo:lla tutustumassa ihan ilmaiseksi joskus vuosi sitten. Ja kyllähän sinne kertamaksullakin pääsee.. Itse varmaan siellä kävisin jos niillä nurkilla asuisin.
Juu löysin tuolta tarkemmalla etsiskelyllä että 7,5€ kertakäynti.
Mutta tuohon ilmaiseen tutustumiseen ovat vastanneet että ei ole mahdollista.
Eli kaipa tuon voisi käydä katsomassa.

Tulipa hommattua 2kk. jäsenyys Steelbodylle Tullintorille. Tosi asiallisen oloinen mesta,ei mikään nettikahvila.

Hervannasta ajaa polkupyörällä n. puolisen tuntia,saa hyvät lämmötki jo kinttuihin siinä. Ja nyt tosiaan eilen,vuosien tauon jälkeen alotin taas reenaamisen. Tänään vähän sattuurkele.

Joku tuossa kehui nääshallia parhaaksi saliksi.

Nääshalli ei ole mikään hyvä sali, eikä pärjää muussa kuin hinnassa näille laadukkaille "maksullisille" saleille.
Nääshallilla on vitusti varattuja vuoroja voimailupuolella ja ruuhkaa. Pukukopit aina ihan täynnä ties mitä lössiä.
Nääshallin varsinainen kuntosalipuoli on ihan onneton,siitä en viitsi edes kertoa.
En suosittele nääshallia muuta kuin ihan viimesessä hädässä persaukisille.

Kaukajärven vapaa-aika talo on sitte ihan oma lukunsa,oon siellä vieraillut.
Ilmainen,mutta aivan vitun pieni ja ihan täynnä kaikenlaista nuoria pikkupoikia ja sunnuntaiharrastajia.
Painot jätetään mihin sattuu,kyttäillään ja kyräillään.Aivan ylikuormitettu.Vastenmielinen paikka ja vastenmielistä porukkaa.

Nääshalli ei ole mikään hyvä sali, eikä pärjää muussa kuin hinnassa näille laadukkaille "maksullisille" saleille.
Nääshallilla on vitusti varattuja vuoroja voimailupuolella ja ruuhkaa. Pukukopit aina ihan täynnä ties mitä lössiä.
Nääshallin varsinainen kuntosalipuoli on ihan onneton,siitä en viitsi edes kertoa.

Ilmainen,mutta aivan vitun pieni ja ihan täynnä kaikenlaista nuoria pikkupoikia ja sunnuntaiharrastajia.
Painot jätetään mihin sattuu,kyttäillään ja kyräillään.Aivan ylikuormitettu.Vastenmielinen paikka ja vastenmielistä porukkaa.
Vuorot, jotka aiheuttavat ruuhkaa, on yleensä varattu aamupäiville. Ruuhkaa on iltapäivisin satunnaisesti, niinkuin muillakin saleilla on. Sali on hyvä sellaiselle, joka ei tarvi laitteita treenatakseen ja ei pidä muotisaleista.

2nd that. Oon täysin samaa mieltä joka kohdasta.

Juu löysin tuolta tarkemmalla etsiskelyllä että 7,5€ kertakäynti.
Mutta tuohon ilmaiseen tutustumiseen ovat vastanneet että ei ole mahdollista.
Eli kaipa tuon voisi käydä katsomassa.

Tossahan on se, että saa sen 7,5e vähennettyä liittymismaksusta, jos liittyy viikon sisään jäseneks.

Millaista treenipaikkaa osaisitte suositella opiskelijalle, jonka kuukausibudjetti pyörisi noin 25-35e/kk tuntumassa ? Asun pyynikintorin lähettyvillä ja kulkuvälineenä munamankeli. Mielellään en haluaisi maksaa salille turhaan jumppaoptioista yms, koska en niitä tule käyttämään. Atalpa on ruvennut ahdistamaan suuren kävijämäärän ja hieman puuttelisten laitteiden takia, mutta kyllä siellä ensialkuun kitkutellaan!

Millaista treenipaikkaa osaisitte suositella opiskelijalle, jonka kuukausibudjetti pyörisi noin 25-35e/kk tuntumassa ? Asun pyynikintorin lähettyvillä ja kulkuvälineenä munamankeli. Mielellään en haluaisi maksaa salille turhaan jumppaoptioista yms, koska en niitä tule käyttämään. Atalpa on ruvennut ahdistamaan suuren kävijämäärän ja hieman puuttelisten laitteiden takia, mutta kyllä siellä ensialkuun kitkutellaan!
Jos pystyt 45 euroa kuussa laittamaan, niin Pyynikiltä löytyy Classic Gym:

http://www.classicgym.fi/index.asp?view=TAMPERE

Peruslaitteet löytyy ja yleinen ilmapiiri on todella hyvä. Pieni sali, mutta yleensä ei ruuhkaa. Miinuspuolena Timpan soittama wanha hevirokki :)

Kuntokeskus Wolf hallituskadulla,ehdottomasti Tampereen paras sali.
kuukausikortti opiskelijalle taitaa olla jotain vähän reilu 40e,mutta muutaman euron lisäsijoitus kyllä kannattaa tässä tapauksessa.

Tuota wolf:a olen ohimennen katsellu, mutta ihan periaatteesta kiukuttaa salit, joissa pitää maksaa myös jumpista ja salsatunneista :curs: Classic Gym vaikutta hyvin mielenkiintoiselta, ainoana miinuksena tuo halvatun harju tuossa välissä, varsinkin talviaikaan! Liikkumista ajatellen esim powerhousen sijainti on paljon miellyttävämpi tai naapurin Gym Everybody :rolleyes: Onkos näistä kokemuksia ?

Tuota wolf:a olen ohimennen katsellu, mutta ihan periaatteesta kiukuttaa salit, joissa pitää maksaa myös jumpista ja salsatunneista :curs: Classic Gym vaikutta hyvin mielenkiintoiselta, ainoana miinuksena tuo halvatun harju tuossa välissä, varsinkin talviaikaan! Liikkumista ajatellen esim powerhousen sijainti on paljon miellyttävämpi tai naapurin Gym Everybody :rolleyes: Onkos näistä kokemuksia ?
Powerhouse on riittävän monipuolinen ja hyvä sali tosissaankin treenaavalle. Miinuksena vähän huonot parkkeerausmahdollisuudet, mutta sua se ei haitanne jos mankelilla rullaat. Tosta Everybodysta en tiedä, joku sano sitä joskus todella pieneksi, en ole koskaan tullut käyneeksi.

Xion, jos asut Pyynikintorin lähellä, kenties Amurissa ja budjetti on tiukka, niin Nääshallille sitten vain. Jos taas se ei käy, niin Classic Gym on ehdoton valinta. Se on lähes/suunnilleen yhtä lähellä, kuin Wolf, mutta eipä tarvitse jumpista maksaa ja reenimahkut ovat varmaan suunnilleen samalla tasolla.

Fakta on myös, ettei 25-35€/kk budjetilla oikein edes opiskelija-alennuksilla pääse kaupalliselle salille, ainakaan rajoittamattomalla ajalla. Joku ns. päiväkortti voi onnistua. Suosittelen siis joko laajentamaan budjettia tai sitten sopeutumaan Nässyn ajoittaisiin ruuhkiin (hyvät reenimahkut sielläkin tosin on, ellei nyt jotain Bull Mentulan tapaisia kilpakehoilijakonkareita lasketa).

Tuo nääshalli vaikuttaa varteenotettavalta vaihtoehdolta, mutta miinuksena tuolla saliarvioineissa mainittu tiettyjen päivien ruuhkaisuus. Pitää vielä harkita, jos sitä saisi haalitua vähän suuremman budjentin ja pääsisi treenaamaan ns "paremmille saleille" :hyvä: Minkäs sille voi, kun tottui entisellä kotipaikkakunnalla (rovaniemi) treenaamaan j.p pulkkisen laadukkaalla salilla nii paluu arkeen on kova :(

Kysytäämpä tähän samaansyssyyn, kun tyttöystävä on kans opiskelija(piramk), niin mitkä ovat tampereen seuduilla halvimmat ns. "naisten salit" ?

Xion, jos asut Pyynikintorin lähellä, kenties Amurissa ja budjetti on tiukka, niin Nääshallille sitten vain. Jos taas se ei käy, niin Classic Gym on ehdoton valinta. Se on lähes/suunnilleen yhtä lähellä, kuin Wolf, mutta eipä tarvitse jumpista maksaa ja reenimahkut ovat varmaan suunnilleen samalla tasolla.

Fakta on myös, ettei 25-35€/kk budjetilla oikein edes opiskelija-alennuksilla pääse kaupalliselle salille, ainakaan rajoittamattomalla ajalla. Joku ns. päiväkortti voi onnistua. Suosittelen siis joko laajentamaan budjettia tai sitten sopeutumaan Nässyn ajoittaisiin ruuhkiin (hyvät reenimahkut sielläkin tosin on, ellei nyt jotain Bull Mentulan tapaisia kilpakehoilijakonkareita lasketa).
No itse käyn wolffilla enkä kyllä maksa mistään jumpista euroakaan,että tota argumenttia en kyllä ymmärrä...
Ja jos nyt pilkkua nussitaan niin kyllä pyynikintorin lähellä asuessa CG on aika reilusti kauempana....
Mutta joo,se siitä...jos budjetti on tuota luokkaa niin sitten nääshalli on melkein ainoa järkevä vaihtoehto.Kyllä sielläkin pystyy perustreenit tekemään.

No siis Wolfin kortteihin kuuluu mahdollisuus käydä samaan hintaan (ilman lisämaksua) jumpissa, mikä on musta iha hyvä juttu. Eipä nuo hinnat muutenkaa liikoja ole, ottaen salin laadun (ja treeni-ilmapiirin) huomioon. Ja keskeisen sijainnen ja ja... eli joo periaattees "maksat" jumpista vaikket niitä käyttäiskään. Mä kyl näkisin jutun ennemminki et korttilaisille jumpat on kaupan päällisiä mut whatevah :rolleyes:. Treen paras sali silti ehdottomasti :5:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom