Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Hei
Oon muuttamas tampereelle aika piakkoin, tod näk hervantaa päi, voitteko ehdottaa mulle saleja joissa voi treenata?
Periaattees nämä vain riittäis mulle
Penkkejä ja vinopenkkejä
Power rack kyykkyrekki ja sellane korkea rekki vielä.
Mavemesta, suojataso penkille ku ei saa spottaajaa, hackyykky, reilusti käsipainoja, smith, taljat, kaapelit ja sit jotai koneita rinnalle ja selälle, treenaan suur osaksi vapail painoil nii ne riittää.
Hyvät aukioloajat ja hinta olis plussaa.
Ja tykkään eniten punttityyppisistä saleista, paljon parempi treenifiilis tulee ku treenaa old school saleis.
Kiitos vastauksista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei
Oon muuttamas tampereelle aika piakkoin, tod näk hervantaa päi, voitteko ehdottaa mulle saleja joissa voi treenata?
Periaattees nämä vain riittäis mulle
Penkkejä ja vinopenkkejä
Power rack kyykkyrekki ja sellane korkea rekki vielä.
Mavemesta, suojataso penkille ku ei saa spottaajaa, hackyykky, reilusti käsipainoja, smith, taljat, kaapelit ja sit jotai koneita rinnalle ja selälle, treenaan suur osaksi vapail painoil nii ne riittää.
Hyvät aukioloajat ja hinta olis plussaa.
Ja tykkään eniten punttityyppisistä saleista, paljon parempi treenifiilis tulee ku treenaa old school saleis.
Kiitos vastauksista!

Herwood gym.

Komppaan, herwood gym on todella tilava kk maksu oli muistaakseni 40 euroa, eli ihan perus. Tai sitten nääshallin kuntosali vaikka ei hervanassa olekaan, vaan ihan keskustan tuntumassa rautatieasemalta vajaa 2 km päässä, hervannasta joku 10-13 kilsaa.

Molemmat kyllä nimenomaan old school tyylisiä punttisaleja, nääshallissa treenaa tietääkseni vieläpä Tampereen pyrinnön painonnostajat.

Hervannassa on myös vapaa-aikakeskus, jossa edullinen ja ihan OK sali. Lähellä Hervantaa on myös Kaukajärven vapaa-aikatalo, jonka remontti valmistuu huhtikuussa ja siellä siis myös sali, joka ainakin ennen remonttia oli ilmainen.

Millainen on ruuhkataso Lielahden GoGo:lla nykyään? En ole siellä ikinään treenannut, mutta huhuja kuullut että ainakin joskus ollut ruuhkainen. Jos vielä on, niin onko siihen normaaliin ruuhka-aikaan eli 16.00-19.00 aikoihin vain?

Siellä oli vielä reipas 8kk sitten kyllä saatanalliset ruuhkat juuri tuohon aikaan, muuten ihan siedettävä kävijämäärä.

Olen nyt loppuvuoden Tampereella töissä, niin pitäisi katella joku ok sali ilman jäsenyyksiä yms. rahastuksia ja sitoutumispakkoja. En tarvitse käytännössä kuin vapaat painot, muut laitteet ja hilavitkuttimet on plussaa, mutta salille pitäisi päästä klo 5 aikaan aamusta, viimeistään klo 6 että ehtii seitsemäksi töihin. Mielellään jostain hervannasta taikka koivistonkylän läheltä ja ilmaisilla parkkipaikoilla.

Olen nyt loppuvuoden Tampereella töissä, niin pitäisi katella joku ok sali ilman jäsenyyksiä yms. rahastuksia ja sitoutumispakkoja. En tarvitse käytännössä kuin vapaat painot, muut laitteet ja hilavitkuttimet on plussaa, mutta salille pitäisi päästä klo 5 aikaan aamusta, viimeistään klo 6 että ehtii seitsemäksi töihin. Mielellään jostain hervannasta taikka koivistonkylän läheltä ja ilmaisilla parkkipaikoilla.
Herwoodista päin en tiedä, mutta jos köröttelet suoraan hervannan valtaväylää Lapinniemeen asti, niin PowerhouseGym on 24/7 auki, kulku omalla magneettikortilla ja ei liittymis sun muita maksuja. Salihan on varustukseltaa ainakin mun mielestä ihan helkkarin hyvä, joten suosittelen jos matka sopii.

Jos unohtaa tuon "ok sali" kohdan, niin lähellä Koivistonkylää, ei jäsenyyksiä, auki 4:ltä, ilmainen pysäköinti: http://www.polku.fi/index.php/k10-kuntosali/

Aloitin taannoin käymään tälläsellä salilla kuin HBCo, sijaitsee Sääksjärven ja Tampereen rajalla. Laitteita on hyvin ja tilaa on hyvin. Hinta on perkeleen halpa, nyt taitaa olla alennuksessa 25 vai 30€/kk, eikä ole mitään sitoomussoppareita. Sisäänpääsy on 0400-2400. Ei ole ruuhkainen sali ja ei joudu jonottelemaan kauaa.

Jos joku asuu esim. Lempäälässä, Peltolammissa tai Vuoreksessa, niin suosittelen ehdottomasti käymään. Ilmanen tutustumiskäyntikin. Ei ole mikään fitness- tai crossfitsali (kahvakuulia löytyy kyllä perkeleesti), vaan ihan perus punttisali.

Health & Body Co .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom