Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Aika ankee paikka. Oli jäsenyys varmaan 2-vuotta, mutta eipä tullut paljon käytyä kun muistutti lähinnä lastentarhaa koska illan tummuessa, rupesi myös väki tummumaan (päivällä kuulemma ihan jees porukkaa).
Ihan hyvät laitteethan siellä on, ehkä taljoja lukuunottamatta (liian lähellä toisiaan ristitalja käyttöä ajatellen).
Mutta yleis fiilis ei kyllä paljon motivaatioo kehittänyt joten takasin kunto-partolaan, jossa tosin laitteet on aika suppeet mutta ilmapiiri on ihan jees.
Itellä päinvastaset fiilikset. Kävin salilla kolmisen vuotta, eikä oikeastaan muuta pahaa sanottavaa kuin (nykyään) melko pahat ruuhkat iltaisin. Ja musiikki on perseestä, mut siitähän pääsee napeilla korvissa eroon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Painonnostajat siellä treenaa ja lätkäjengit kesällä. Melkein ilmainen sali. Jos vapaat painot riittää niin voi suositella. Vinopenkki ja taljat taitaa löytyä perinteisten lisäksi. Musiikkia tai kauniita kassaneitejä ei löydy mutta itse viihdyin.

Painonnostajat siellä treenaa ja lätkäjengit kesällä . Melkein ilmainen sali. Jos vapaat painot riittää niin voi suositella. Vinopenkki ja taljat taitaa löytyä perinteisten lisäksi. Musiikkia tai kauniita kassaneitejä ei löydy mutta itse viihdyin.

Lätkäjengit siirtyneet muille saleille, muuten kuvaus varmasti aivan osuva.

Onko paljon ruuhkaa ja mihin aikaan? Vapaat painot kyllä riittää mulle, joskin ei ole haittaa jos on myöskin ylä-, ala- ja ristitaljamahdollisuus.

Onko paljon ruuhkaa ja mihin aikaan? Vapaat painot kyllä riittää mulle, joskin ei ole haittaa jos on myöskin ylä-, ala- ja ristitaljamahdollisuus.

Nettisivuilta näkyy jos voimailusalissa tai kuntosalissa on varattu vuoro. Voimailusalissa saa yleensä treenata samaan aikaan vaikka siellä jonkun vuoro olisikin, mutta varaajilla on aina etuoikeus lavoihin, eli sua voidaan pyytää siirtymään johonkin laitaan tai jotain. Ruuhkaa on yleensä puoli viidestä seiskaan (?) mutta aina on sekaan mahtunut - ainakin jos ei pelkää huutoa ja kolistelua. Meteliä tosiaan riittää. Ja pieruverkkareita.

Eräs suuri puutos kuitenkin on: kesällä Nässy ei ole viikonloppuisin auki.

Mitä nuo lieveilmiöt on? Okei joo, ihmiset sanovat ettei saisi hiki haista ja nää on sellaisia näyttäytymissaleja, mutta kuka tuollaisista jaksaa välittää? Piutpaut minä sille annan, että joku tulee sinne näyttäytymään ja keskityn omaan tekemiseen. Itseäni varten minä siellä olen.

Sama täällä, ihmettelin tovin mitä mainitut "lieveilmiöt" tosiaan ovat? Olen nyt muistaakseni 6 tai 7 v Elixiassa käynyt, eikä itseäni ole koskaan mikään lieveilmiö haitannut - en ole edes tajunnut siellä sellaisia olevan. Voi tietysti olla, ettei mun keskittyminen omaan treeniini ole jättänyt aikaa erilaisten ilmiöiden seuraamiselle :) Etenkin nyt, kun saleilu on päätehtäväni, keskityn vain siihen hommaan ja hyvin sujuu. No, tietysti kaikilla on omat juttunsa mitkä salilla ns. häiritsee ja mitä sieltä sitten haluaa. Onneksi varmaan kaikille löytyy Treeltakin omannäköinen sali.

Eräs suuri puutos kuitenkin on: kesällä Nässy ei ole viikonloppuisin auki.

Juu katselin tuota samaa verkkosivuilta.. jäis sitten yks treeni kahen viikon välein pitämättä, mutta ei kai tuo nyt just kesällä sitten niin kauheata olisi.

Sama täällä, ihmettelin tovin mitä mainitut "lieveilmiöt" tosiaan ovat? Olen nyt muistaakseni 6 tai 7 v Elixiassa käynyt, eikä itseäni ole koskaan mikään lieveilmiö haitannut - en ole edes tajunnut siellä sellaisia olevan. Voi tietysti olla, ettei mun keskittyminen omaan treeniini ole jättänyt aikaa erilaisten ilmiöiden seuraamiselle :) Etenkin nyt, kun saleilu on päätehtäväni, keskityn vain siihen hommaan ja hyvin sujuu. No, tietysti kaikilla on omat juttunsa mitkä salilla ns. häiritsee ja mitä sieltä sitten haluaa. Onneksi varmaan kaikille löytyy Treeltakin omannäköinen sali.

Diagnosoisin, että olet luultavasti itse osa näitä "lieveilmiöitä", jos et niitä huomaa ;) Mut hei, eihän niitä kuntokseskuksia olisi, jos niille ei olisi tilausta, eli jokaiselle varmasti löytyy omaan makuun sopiva treenipaikka.

Kyllä Elixialla lieveilmiöitä piisaa. Ei vastaa mun makua, eikä vaatimuksia, mutta käyn koska se on lähin sali. Laiskuudella on hintansa :(

Diagnosoisin, että olet luultavasti itse osa näitä "lieveilmiöitä", jos et niitä huomaa ;) Mut hei, eihän niitä kuntokseskuksia olisi, jos niille ei olisi tilausta, eli jokaiselle varmasti löytyy omaan makuun sopiva treenipaikka.

Olenko?????? MIKÄ tekee musta lieveilmiön, kun treenaan salilla ja keskityn omaan työskentelyyni? Korjaan kamatkin paikoilleen enkä kulje sarjaa tekevän ja pelin väliin :) Perusteluja kaivataan, kiitos!

Olenko?????? MIKÄ tekee musta lieveilmiön, kun treenaan salilla ja keskityn omaan työskentelyyni? Korjaan kamatkin paikoilleen enkä kulje sarjaa tekevän ja pelin väliin :) Perusteluja kaivataan, kiitos!

Sehän on ihan perus päättelyketju vaan tuossa Danilla, jos lieveilmiöitä on, muttet niitä huomaa, niin on olemassa huomattava todennäköisyys, että olet osa niitä.

Tähän threadiin varmaan sopii kyssäri: mistä Tampereelta saa vastuskumit? Haussa siniset. Googlettamalla ei löydy kuin nettikauppoja.

^vastaan itselleni. Koskikeskuksen Intersportissa oli yllättäen kumit punaisesta oranssiin ja siltä väliltä. Hinnat 30€ luokkaa.

Ostin siniset.

Eli siellä oli punaisia, oranssimman punaisia, punertavan oransseja, ja oransseja? :david:

Juu koko setti. Ne oli jotain "Compact Fit" merkkiä. Eli punainen, keltainen, sininen, vihreä ja oranssi - jäykkyys järjestyksessä. Tuo sininen tuntuisi olevan järkevin vaihtoehto penkkiin. Punainen on kevyin ja sillä on hyvä jumppailla kotona olkapäitä yms. Vihreän ostin alunperin, mutta se on tämmöiselle alle 150 penkkaavalle kynäniskalle liian jäykkä. Tanko on hankala ottaa telineistä, kun se lähtee heti voimakkaasti hakemaan eteen ja taakse...

edit: eikun nyt tajusin. Tuon kommentin piti kai olla joku sutkautus? Mutta mönkään meni. :D

Osaakos kukaan sanoa tämänhetkistä tilannetta tenniskeskuksen salista? Halpa kuin mikä mutta onko kuinka rupunen/ruuhkanen muuten?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom