Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
P&T ainakin Tampellassa näyttää kovin tyhjältä kun siitä ohitse taaperran niin tulee vaistomaisesti vilkaistua sisään.
Helkkarin viihtyisän tuntuiselta se näyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tampereelta kuntosali

Moikka
Olen juuri muuttamassa tampereelle ja olis tarkoitus löytää uusi kuntosali
Hakusessa olisi edullista ja ns.äijien salia missä rautaa on paljon.Ja eikai se pahitteeks jos siellä nais kauneuttaki käy.

No jos edullinen äijäsali pitää olla niin sitten Nääshalli. Mutta jos niitä välineitäkin tarvitsee niin eiköhän kaikilla ole se oma suosikki. Laitetaan nyt vaikka Wolf, Powerhouse, Steelbody, HH-gym ja jos vähän erikoisempaa hakee niin Bullfarm

Powerhouse oli kyllä omaan mieleen, fiilikseltään sellainen kunnon luola missä oli kuitenkin kaikki tarpeellinen ja paljon tilaa. Hintansa puolestakin ihan kilpailukykyinen ja avainkortilla auki 6-23.

No jos edullinen äijäsali pitää olla niin sitten Nääshalli. Mutta jos niitä välineitäkin tarvitsee niin eiköhän kaikilla ole se oma suosikki. Laitetaan nyt vaikka Wolf, Powerhouse, Steelbody, HH-gym ja jos vähän erikoisempaa hakee niin Bullfarm
Steelbody on jees. Hinta 39e/kk, avaimella pääsee sisään joka päivä. Sali on auki arkisin muistaakseni 5-22 ja viikonloppuisin 7-21.

Mistäs Tampereelta kannattaisi lähteä metsästämään rannetukia? Interit ja sporttiat joten kuten jo koluttu läpi, ja fastin tuista kuullut vain huonoa. Eli toisin sanoen onko jossakin vielä voimaluliikettä?

^ Oletko BodyActionin myymälässä käynyt? Osoite on Hallituskatu 20.

Reenaako joku Hervannan Gayg... eikun GoGolla?

Muutettiin taas Tampereelle ja aika lähelle herwoodia, Gogo tuntuu olevan lähinnä Kalevan Elixian kanssa.

Kävin toissapäivänä Hervannan Gogolla mutta paljon tuntui olevan väkeä silloin siellä. Onko kellään kokemuksia kommentteja juuri 1.v päiviään viettäneestä salikompleksista?

Muutettiin taas Tampereelle ja aika lähelle herwoodia, Gogo tuntuu olevan lähinnä Kalevan Elixian kanssa.

Kävin toissapäivänä Hervannan Gogolla mutta paljon tuntui olevan väkeä silloin siellä. Onko kellään kokemuksia kommentteja juuri 1.v päiviään viettäneestä salikompleksista?

6kk treenailin siellä. Johonkin topiciin kirjottelinkin kokemuksia ja mielipiteitä kyseisestä mestasta.
Omasta mielestäni ihan jees perustreenailuun. Enemmän ehkä naisille suunnattu laitevalikoiman ja laitetyyppien perusteella.

+Muutamia mielenkiintosia laitteita, joita ei kovin monesta muusta salista löydy
+Siisti ja viihtyisä
+Hyvät venyttely -ja lämmittelytilat
+Hiljainen aamulla ja päivällä
+Henkilökunta (lukuunottamatta tätä yhtä naisia ahdistelevaa karvakäsisankaria, joka käy hermon päälle todella pahasti)
+Ryhmäliikunnat (kuuleman perusteella, en ole käyttänyt)
-Vain yksi kunnollinen kyykky/maastavetopaikka
-Huonot penkit (liian kapeet, lapaluut luiskahtelee penkin reunalta kesken sarjojen. Tankoa ei saa itselle sopivalle korkeudelle)
-Suurin osa laitteista liian monimutkasia teknisesti (hajoilee ja jumittaa usein)
-Todella ahtaat vapaapainotilat yleensäkin
-Todella ruuhkainen klo 17-20

Mutta jos sinne liittyy, niin onhan käytössä kaikki Tampereen GoGot. City ja Park ovat paljon paremmin soveltuvia vapaapainoharjoitteluun.

tuolla ylempänä oliki jtn puhetta P&T:stä, ite oon täs alottelemassa salilla käytiä ja kattelin just Tampellan P&T:tä, onko kellää kokemuksia siitä?

Minä. Uusi ja kiva sali, itse olen viihtynyt. Vapaapainotilat ovat minunkin mielestäni ahtaat, mutta laitepuoli taas on aika tilava.
Ruuhkan takia minä ihmiskammoinen treenaan aamuisin, kerran eksyin sinne klo 17 jälkeen arkena, enkä taatusti eksy toiste.
Ryhmäliikunnat ovat jees, ohjaajat mukavia ja valikoima niissä on hyvä.
Jos on hiljaista niin mikäs siinä treenatessa, mutta vähän treenitavasta kiinni, pelkkään vapaapainoharjoitteluun saattaisin etsiä jonkun toisen salin.
Olen käynyt kerran myös Hämeenpuiston gogolla, mutta ehkä ruuhkaisen ajan takia en oikein pitänyt, laitepuoli oli aikas ahdas.

Mitä nyt olen tutustunut noihin Elixian jäsenehtoihin niin siellä varmaan saisi treenata ihan kohtuu rauhassa.

Tuo hervannan Gogo on siis ensivaikutelman mukainen eli ruuhka-aikaan ahdas.

Mitä nyt olen tutustunut noihin Elixian jäsenehtoihin niin siellä varmaan saisi treenata ihan kohtuu rauhassa.
Itte reenasin reilu pari vuotta Kalevan Elixialla. Kaikennäkösiä laitteita ja härveleitä siellä on ihan kivasti, mutta vapaita painoja yms, on mielestäni nihkeästi. Ruuhka-aikoina kannattaa varautua jonottelemaan. Pelipäivinä Hakamettän parkkikselta / lähimaastosta parkkipaikan löytäminen on haaste.

Nyt viimeisen vuoden olen reenaillut Nekalassa Poltteella (ent. Cross Training Keskus), ei oo ahdasta, eikä tartte jonotella. Jäsenkortilla pääsee viä reenailemaan laajemmin silloin kun vastaanotto ei ole paikalla.

Tuo hervannan Gogo on siis ensivaikutelman mukainen eli ruuhka-aikaan ahdas.

Jos hervannassa meinasit treenata suosittelen Herwood Gymiä. Tilaa riittää erittäin paljon ja välineitä on paljon (löytyy esim alaviistopenkiä , kyykkypaikkoja +5 jne.), ainoa miinus on huonot aukioloajat välillä(menee kiinni 21 aikoihin ja aukeaa 10-12 aikoihin). Täältä löytyy arvostelu, mutta nuo aukioloajat ei pidä paikkaansa enää http://www.pakkotoisto.com/saliarvostelut/103711-herwood-gym-tampere/

Hervanta on paikkana lähellä. Joskus ehkä 10v sitten kävin pari kertaa Herwoodilla, täytyy varmaan käydä päivittämässä tilanne.

Vaikea toisaalta valita salia kun Gogo:t ja Elixiat kiinnostaisi tarjontansa puolesta mutta lieveilmiöt mitä niissä on, saa karvat pystyyn.

joku näistä se varmaan tulee olemaan:

-Albatrossi
-HHgym
-Herwoodi
tai Powerhouse.

Muistelen, että oot lepex kumminkin aika kokenut reenari, että voimaa ja lihasta on jo jonkun verran ja vapailla painoilla harjoittelu on ollut tärkein osa salireenejä. Jos näin, niin kyllä HH, Herwood gym ja Powerhouse ovat noista kaikki hyviä vaihtoehtoja. Senkun valitsee niistä sen, mikä olisi elämäntilanteen kannalta (=työpaikan ja kodin sijainti) kätevin, tuskin menee reenimahkujen puolesta pieleen mikään noista.

No ei reenimahdollisuuksista jää mikään kiinni noissa kolmessa. Elixiasta tarjoavat vaan tuota 52€/kk vanhan asiakkaan sopparin siirtoa joka on n. 12kk voimassa. Tossa saisi ne spinningit ,kahvakuulat yms samaan hintaan joita ei ohjattuna noissa muissa saa.

Tässähän on oikeasti se vaikeinta että yritän muuton jälkeen löytää itelle sen toisen kodin taas joka esim. Wolf oli aikoinaan. Kaippa sitä kierrelläkin voi mutta mielummin asettuis heti aloilleen.

Tajusin justiinsa, että HH-gym on mun melkein naapurissa ja muija sambaa siinä yläkerrassa. Määhän perkele otan sinne jonkun kortin varmaanki!

Itse kävin tänään hakemassa 3kk kortin Wolffille. Porukkaa oli ainakin kun pipoa kolmn jälkeen, mutta tilat näytti toisaalta isoilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom