Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Hei, kertokaas millasia saleja nuo gogo expressit on? Lähinnä Partola tulis kyseeseen, Liekkarikin satunnaisesti. Onko siellä kaikille asti vapaita painoja, onko leuanvetotankoa, mave/kyykkylavaa jne? On niin edustavia nuo kuvat kotisivuilla, ettei oikeen käy ilmi että onnistuuko siellä voimanostotyyppinen treeni..

Joo, ei tullu menemene:n asiakasta Maukasta. Jatkanen vanhassa luolassa, siellä treenataan eikä puhuta kännykkään.

(Oikeesti ihan asiallisen olonen paikka, mut ei oo vaan mulle nuo kuntokeskukset)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä käyn ite tossa partolan gogo:lla ja ihan ok mestahan se on. Penkkiä, kyykkyä ja mavee pääsee tekemään oikeestaan aina, kun vaan tarvii. Painoja on riittävästi, eikä lopu kesken. Ja halpahan toi partolan on kun 18e/kk ja nekin maksettu firman liikuntaseteleillä :)

Mä käyn ite tossa partolan gogo:lla ja ihan ok mestahan se on. Penkkiä, kyykkyä ja mavee pääsee tekemään oikeestaan aina, kun vaan tarvii. Painoja on riittävästi, eikä lopu kesken. Ja halpahan toi partolan on kun 18e/kk ja nekin maksettu firman liikuntaseteleillä :)

Joo hinta muakin houkutteli. Pari isoa miinusta, mitkä mun päätökseen vaikutti:
- Susipaskat penkit. Oikea korkeus, mutta tosi lyhyt penkkiosa. Kaaren kun koitti ottaa, meinas tipahtaa lattialle.
- Tangot mallia fitness, varmaan karhennukset tahallaan kiillotettu ettei tule känsiä.
- Räkit muuten ok, mutta lava auttamatta liian pieni.
- Pikkusen kun äännähti, 10 kasvoa käänty kattomaan ilmeellä "mikä toi luulee olevansa"
- En edes uskalla ajatella, mitä olis tapahtunu jos olis magnesiumit kaivanu treenikassista, olis varmaan kirkuen ajettu pihalle sotkemaan.

Käsipainoja oli kyllä hyvin.

Ite tullu käytyä ny enemmän ja vähemmän aktiivisesti kaks vuotta tossa Steelbodylla. Ihan hyvä sali ja hintakaan ei opiskelijalle paha ole. 79€/3kk. Tosin nykyään siellä tuppaa oleen ruuhkaa iltapäivistä mutta aamulla voi rauhassa punttailla.

Missähän tuota kesällä 2011 kyykkäisi kerran viikossa halvalla? Nääshallin www-sivuilla lukee mm. "Kesällä Lauantai - Sunnuntai ???", eli onko tuolla vielä arvonnan alla kesän aukioloajat?

Yliopisto laajenee, taas, ja sen seurauksena nykyinen sali on remontissa ensi viikon jälkeen koko kesän. Toisaalta siirtolapuutarhan ladossa voi tehdä maven ja penkin, ja ajattelin että kesällä riittäisi kerta viikossa "oikeaa" salia. Siksi kuukausimaksu tuntuu vähän tuhlaukselta.
Olen pieni ja heikko, joten painoja ei paljon tarvita, eikä kovin erikoisia laitteitakaan.

Millanen Partola Gym on? Muutetaan joulukuus Pirkkalaan Pereeseen ja tarvis vaihtaa varmaan Wolf johonki... ehkä. Voihan sitä aina töiden jälkee käydä jos työt pysyy Tampereella, mutta kai se olis hyvä ku olis jossain kodin lähellä.

Kai toi gogokin vois vaihtoehto olla, mutta vähän paikan "tyyppi" menee ehkä enemmän kuntoilupuolelle. Pitäs olla joku mesta missä vähä saa kolistaakin.

Partola gym on aika räkänen ja sisäsiittonen mesta. Ite käyn go go:lla ja kolistelen ainakin mitä tarve vaatii. Onhan siellä erikseen tuo "punttipuoli" jossa on aina hyvin tilaa. Ja käy siellä isojakin miehiä kyllä kolistelemassa, ainoa mikä siellä vituttaa on The Voice :) viime viikollakin joku siellä pukkaili n. 250kg mavee tiputtamalla joka kerta melkein polvista alas.

Kaksi eri ns. luotettavaa lähdettä on summannut Partola Gymin kahteen sanaan: kallis ja huono (ei ole kuulemma edes voimahäkkiä). Tuo riittää mulle, en katsonut Härmälässä asuessani tarpeelliseksi edes itse tsekata paikkaa. Jos tuolta päin Pirkanmaata pitäisi sali valita, niin GoGo Express olisi valintani.

Kaksi eri ns. luotettavaa lähdettä on summannut Partola Gymin kahteen sanaan: kallis ja huono (ei ole kuulemma edes voimahäkkiä). Tuo riittää mulle, en katsonut Härmälässä asuessani tarpeelliseksi edes itse tsekata paikkaa. Jos tuolta päin Pirkanmaata pitäisi sali valita, niin GoGo Express olisi valintani.

Jep, kiitosta. Vähän samankaltasia juttuja oon nyt tässä kuullu ku oon kyselly. Pitänee käydä gogo katsomassa... täytynee ostaa trendikkäämmät treenikuteet ja sliipata tukka :D

Onhan siellä jonkun verran niitä 16v labyrinttitukkia, mut pääosin iha perus tallaajaa. Ainakin siinä 15.00 eteenpäin.

Olikos Nightkin tänään go go:lla? ilmesty joku uus kaveri sinne, joka oli aivan järkyttävä mörkö :D Veteli hauiskääntöö vieressä melkein samalla painolla kun lämmittelin mavee. Oli coolia.

Tuun sitte vasta joulukuus sinne tosiaan nitkutteleen ;D Siihen asti saa wolffi kelvata... tosin vähän riippuu siitä missä työt on. Vaikeeta olis jäädä wolffilta pois... joskus tuli vuoden tauko ku olin maakunnassa hommissa. Tosin korvikesali oli paikallinen legendaarinen koppi, jossa Suomen kovin voimanostokaartikin on alotellut tien huipulle... Testo tuoksuu edelleen ja vehkeet samat. Nostalgiaa... mulla tosin vähän pienemmät raudat :D

Pistetään tännekkin. Eli nyt treenaillut 5kk Hatanpäällä K10...muutto ensi kuussa Linnainmaalle eli sinne K10:lle tarkotus mennä. Käykö ihan ok porukkaa? Onko se isompi kuin Hatanpään sali? Onko parempi käsipaino valikoima? Mitä laitteita löytyy?

Sykkeellä on vielä tänään (jahka tää aamu tästä valkenee) tarjouksessa 300€/10kk.
Tää tarjous oli se viiminen niitti, alan viiden vuoden tauon jälkeen taas käymään tosissani.
Vituttaa jo valmiiks, 30kg hoikempana rimpulana lähteä tahkoon....
Noh, toivotaan että lihasmuisti toimii.

Sali kyllä vaikutti tosi hyvältä ja tilavalta!

Sykkeellä on vielä tänään (jahka tää aamu tästä valkenee) tarjouksessa 300€/10kk.
Tää tarjous oli se viiminen niitti, alan viiden vuoden tauon jälkeen taas käymään tosissani.
Vituttaa jo valmiiks, 30kg hoikempana rimpulana lähteä tahkoon....
Noh, toivotaan että lihasmuisti toimii.

Sali kyllä vaikutti tosi hyvältä ja tilavalta!
Joo, oikeasti aika hyvä tarjous... ainakaan itse en mainoksessa näe mitään ihmeellistä. Harmi että just nyt on menoja enemmän kuin tuloja, mutta omalla kohdalla säästö olisi onneksi vain 10€/kk.

Sali on tosiaan hyvä ja tilava, ruuhkaa en oikeastaan vielä kokenut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom