Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin tänään tyyppaamassa Tampereen Tenniskeskuksen puntin, luulen että siirryn sinne. Ei tuo iso paikka ollut, mutta siinä on aika vähän käyttäjiä joten yleensä mahtuu olemaan ihan rauhassa. Tärkeimmät laitteet löytyy (mm ristikkäis-, ala- ja ylätalja, smith, jalkaprässi, vapaita painoja reilusti ja kässärit 45kg asti jne), kuin myös sauna ja ilmaiset parkkitilat. 6kk 70e joten ei ole hinnalla pilattu.

Missä tää sun punttis sijaitsee?
Ite ostin ny kortin tohon Linnainmaan K10 punttikselle. plussaa siitä että siellä käy aivan sairaan hyvännäköinen blondi treenaamassa joskus samaan aikaan :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin joskus käynyt tuolla ruotulan tenniskeskuksen salilla. Sali oli silloin eri tiloissa (= vieläkin ahtaampi) ja hintaa oli silloin 50e/vuosi.

Yläkerrasta löytyy 2 lisää.
OT:ta vähän, mutta tarkotinkin sitä yläkerrassa olevaa räkkiä. Niitä saisi olla enemmän kun monesti se ainoa on varattu leuanvetoon.. mutta mahtuuhan siinä kyljessä tekemään toki.

Yo! Meitsi muuttaa Tampereen keskustaan torstaina! Tai oikeastaan Tammelaan, mutta kämppäni on ihan noiden junaraiteiden vieressä. Kyselelisinkin, että mikäs mahtais olla hyvä ja ennen kaikkea _halpa_ sali tällaiselle köyhälle opiskelialle? Ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan :)

_nääshalli_

Yo! Meitsi muuttaa Tampereen keskustaan torstaina! Tai oikeastaan Tammelaan, mutta kämppäni on ihan noiden junaraiteiden vieressä. Kyselelisinkin, että mikäs mahtais olla hyvä ja ennen kaikkea _halpa_ sali tällaiselle köyhälle opiskelialle? Ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan :)
_nääshalli_
Ennen kaikkea jos pitää olla halpa niin nääshalli taitaa olla valinta. Tietenkin parempi on vielä koulun ilmainen puntti... ainakin TAMKissa moinen, kai nyt muillakin? Paljon muita halpoja ei taida olla, ainakaan keskustassa... ja kauemmas mentäessä hintaa tulee lisää jo bussista, ellei nyt kymmeniä kilsoja viitsi pyöräillä.

Tosin jos googlella etsii Pakkikselta mainintoja, niin on todettu että suositellaan nääshallia vain jos oikeesti ei halua maksaa yhtää penniä enempää.

Itse ottaisin joko koulun ilmaisen (jos on), tai sitten maksaisin. Onhan Tammela - Nääshalli väli todella rasittava kulkea etenkin talvisin.

Eikös muuten nuo GoGo salit ole kanssa suht edullisia? Jossain siinä Hämeenkadullakin taitaa olla yks? Ja Hämeenpuistossa.
Vaikka on ne kyllä kalliimpia kun nääshalli.

Eikös muuten nuo GoGo salit ole kanssa suht edullisia? Jossain siinä Hämeenkadullakin taitaa olla yks? Ja Hämeenpuistossa.
Vaikka on ne kyllä kalliimpia kun nääshalli.
Ei ne perus-GoGot mitään halpoja ole, siis Park ja City. Jotain 55-65€ luokkaa muistaakseni kuukaudessa ja sitoo myymään sielun yms. Sen lisäksi ainakin Park on todella kämäisen kokoinen ja siellä käydään lähinnä esittäytymyssä täysissä meikeissä ja juoruamassa. Haistaan hyvälle ja semmoista.

Ne GoGo Expressit (Lielahti, Partola) ovat halvempia sitten, kun niissä on vain se kuntosali. En ole varma saako noissa ilmaseksi käydä tutustumassa, joskus sanoin olevani Personal Trainer niin pääsin ilmatteeksi.. hihih.. :)

Juu ei ole ei. Syke on oikeastaan ehkä halvimpia "kunnon saleja" keskustassa... on oikeasti hyvä koska tilaa on hirveesti ja ruuhka-aikoinakin ei ole ruuhkaa reenata. Jos nyt jumpata haluaa lisäks niin Wolf taitaa olla halvin opiskelijalle. Syke siis 46,50€/kk pelkkä puntti (itsellä 41,50€/kk koska emäntä myös jäsen), ja Wolf näköjään opiskelijalle 47€/kk johon kuuluu jumpat myös... noiden väliltä siis vois vaan valita lähemmän.

GoGo Express (Lielahti ja Partola, jotta auto/bussi alle) vain 18€/kk... itse en kyl jaksa keskustasta mennä noin kauas punttaa.

Varmaan keskustassa joku hikisali joka olis halvempi kuin noi. Itse nyt mielellään maksan vähän enemmän että on kunnolla rautaa, laitteita, ja tilaa.

Albatross Tullintori tyypitetty: ihan mukavan tilava ja avara mesta mahtuu kivasti reenaan vaikka olis enempikin väkee. Käsipainoja pitäs olla ehkä vähän enemmän ainakin mun makuun. Eikä ainakaan vaikuttanut miltään hienostelu salilta. Opiskelija maksaa 7-15 43€/ kk ja 7-21 53€/ kk.

Juu no hienostelu sali se ei kyllä ole, se on varma. Mun mielestä tosin ehdottomasti ylihinnoiteltu puitteisiin nähden. Syke vain 46,50€/kk (ei sis. jumppia) ja tilat/laitteet/painot on eri planeetalta.

Syke on "hieno", mutta en mä nyt tiedä mitä hienostelua siinä on. Ihan sama mun mielestä, paljon kaikkea ja tilaa vaikka kuinka ruuhka-aikoinakin.

Koskaan oikein ymmärtänyt näiden HC underground salien pointtia, siis sinänsä... joku SteelBody. Toki jos siellä on joku sisäpiiri niin heillehän se on oiva.

Juu no hienostelu sali se ei kyllä ole, se on varma. Mun mielestä tosin ehdottomasti ylihinnoiteltu puitteisiin nähden. Syke vain 46,50€/kk (ei sis. jumppia) ja tilat/laitteet/painot on eri planeetalta.

Sellainen pikku korjaus tähän väliin, että pelkkä kuntosali on 49,50€/kk. Anyway, suosittelen lämpimästi.

Sellainen pikku korjaus tähän väliin, että pelkkä kuntosali on 49,50€/kk. Anyway, suosittelen lämpimästi.
Jaa-a, mulla 46,50 josta femma pois kun samassa taloudessa kaksi eli 41,50. Tiedä sitten, viime vuoden lopussa otin alkavaks tammikuusta.

Mut joo, niin näyttäis nyt lukevan Sykkeen sivuilla.

Hei, kertokaas millasia saleja nuo gogo expressit on? Lähinnä Partola tulis kyseeseen, Liekkarikin satunnaisesti. Onko siellä kaikille asti vapaita painoja, onko leuanvetotankoa, mave/kyykkylavaa jne? On niin edustavia nuo kuvat kotisivuilla, ettei oikeen käy ilmi että onnistuuko siellä voimanostotyyppinen treeni..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom