Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millanen paikka ja minkälaiset hinnat Herwood Gymillä? Kokemuksia?
Loistava sali ja helvetin iso. Kyykky/mavepaikkoja 5 yhteensä, penkkejä olisko jotain 4 + alaviistopenkit yms. Siis laitteita on ihan pirusti. Huono puoli on vain ne aukioloajat. Itse juuri niiden takia nyt kesäksi vaihdoin salia enkä varmaan ole herwood gymille palaamassakaan kun nykysellä salilla paremmat aukioloajat ja magneettikortti tsydeemi. Herwood gymin "kesäaika" alkaa toukokuusta ja loppuu syyskuussa ja silloin esim. perjantaisin auki vain 2 tuntia. Ei toimi ainakaan mulla, että pitäis salin aukiolojen mukaan suunnitella omat reeniajat.
HH Gym aika lähellä: http://www.hhgym.fi/Itse muuttamassa siihen Lahdenperän kadun shellin nurkille ja onko siinä lähellä mitään salia? ja jos jtn hintataso/laitevalikoima yms..
Juups, siinä Hatanpään K10.Okei, vaikuttaa ihan ok salilta.
Aikoinani kun omistin pikkuvolvon niin siinä käyttöauton yläkerrassa oli mielestäni kans joku sali?vai muistanko vääriN?
Tää sali ois mukavan kävelymatkan päässä ja hyvät aukioloajat näyttäisi olevan. Kellään kokemusta tästä salista?Miten laitteita?ja käykö paljon porukkaa yms..?Juups, siinä Hatanpään K10.
Itse muuttamassa siihen Lahdenperän kadun shellin nurkille ja onko siinä lähellä mitään salia? ja jos jtn hintataso/laitevalikoima yms..
Tää sali ois mukavan kävelymatkan päässä ja hyvät aukioloajat näyttäisi olevan. Kellään kokemusta tästä salista?Miten laitteita?ja käykö paljon porukkaa yms..?
Tämä mukava kuulla, itse olen myös tavallinen kadun tallaaja ja voimaakaan ei löydy paljoa normaalia enempää...Eli varmasti käyn ainaki tsekkaamassa salin kun muutan treelle. Jos joku kuka käy tuolla niiin on täälläkin niin vois ilmotella :DItse treenasin siellä 6kk, nyttemmin Linnainmaan K10, kun muutettiin. Ihan ok laitteet on ja vapaita painoja ihan perus jampan tarpeisiin ( ylikin :D ) Ei ikinä ollut mitään tungosta, sillon tällön joutui hetken venaamaan, että pääsi esim. penkille/kyykkytelineille. Yhdet paikat vain. Käsipainoja voisi olla enemmän. Mutta hyvin pystyy treenaamaan, kun itsellekin muutama kilo lihaa tuli :D
Tää sali ois mukavan kävelymatkan päässä ja hyvät aukioloajat näyttäisi olevan. Kellään kokemusta tästä salista?Miten laitteita?ja käykö paljon porukkaa yms..?