Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Kaksi eri GoGon esittelijää Hervannan Duossa ei osannut vastata seuraaviin kysymyksiin:
1) Minkä painoiset tulevat olemaan painavimmat käsipainot GoGo Hervannassa?
2) Tuleeko Hervannan GoGolle 50kg:n painolevyjä?
3) Tuleeko Hervannan GoGolle laadukas voimahäkki?

En oikein perusta siitä, että markkinoidaan voimallisesti kaupallista salia, eikä pystytä vastaamaan noin helppoihin peruskysymyksiin. Vaan toisaalta ihan samapa se sille. En menisi kumminkaan GoGon asiakkaaksi. Kotigymi riittää mulle loistavasti ja jos joskus haluan kaupallisen salin asiakkaaksi taas, niin eiköhän valintani ole hyvin todennäköisesti HH edelleen. Tai no, riippuen tarkasta asuinpaikasta, Powerhouse, Classic Gym tai Wolf voisivat myös tulla kyseeseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo. Eipä olllut odotukset kauhean korkealla GoGo:n kanssa, mutta sijainti vaan passaisi niin loistavasti, että voisi jostain tinkiäkin. Koitin kans kysyä Duossa hilluvilta myyjiltä, mikä eipä siitä oikein tullut selvää.

Pitänee käydä kuitenkin tutustumassa, kunhan saavat ovensa auki.

Joku sali olisi Tampereelta haussa ja Steelbody näyttäisi olevan kohtuullisen lähellä mun kämppää ja hintakin näyttäisi olevan kohdillaan. Onko tää paikka (vähäisen) hintansa arvoinen :D? Löytyykö kyykky- penkki ja mavetuspaikkoja riittävästi? Entä muut tarpeelliset laitteet & vehkeet (räkki?)? Entä salin muut käyttäjät, joutuuko jonottelemaan tai onko ruuhkaa? Oon nyt muutaman kertaa nääshallilla käynyt, muuten ihan hyvä sali, mutta on aika kaukana mun kämpästäni ja ajottaiset suuret ruuhkat ottaa välillä kyllä päähän.

En heitä linkkiä jotta ei olisi mainostusta (itse luin juuri uutiskirjeestä), mutta Classic Gymille sais 3kk kuntosalikorttia hintaan 40€... löytyy eräästä päivittäin tarjouksia tarjoavasta nettipalvelusta.

En heitä linkkiä jotta ei olisi mainostusta (itse luin juuri uutiskirjeestä), mutta Classic Gymille sais 3kk kuntosalikorttia hintaan 40€... löytyy eräästä päivittäin tarjouksia tarjoavasta nettipalvelusta.

Kai sen ny voi ihan ääneen mainita ;) c i t y d e a l
Itse ainakin käyttäisin hyödyks, ellen kävis jo muualla.. :D

Kävin tossa yks päivä siinä käyttöauton vieres siinä k10, mut ei siellä näkyny ketää henkilökuntaa, ainoostaan oli 1 reenaaja näky olevan...Onks siellä edes sitä henkilökuntaa vai häh?:D Aion ny ostaa sen salikortin sinne viimein :D

Kävin tossa yks päivä siinä käyttöauton vieres siinä k10, mut ei siellä näkyny ketää henkilökuntaa, ainoostaan oli 1 reenaaja näky olevan...Onks siellä edes sitä henkilökuntaa vai häh?:D Aion ny ostaa sen salikortin sinne viimein :D
Sähköpostilla tai soittamalla. Ei siellä mitään henkiläkuntaa ole.
Ps. Imo toi sali on aika hanurista

Ei oo Hatanpään K10:ssä juoksumattoa. Siellä oli aiemmin, mutta se ilmeisesti hajosi. Kuntopyöriä on pari ja pari cross-traineria.

Minkä hintanen sali kyseessä? Itte ny mietin viimesiä hetkiä, et minkä salin valitsen ennen kun meen tampereelle takas ja ostaan kortin...

No Nekalassa on jo kaksi salia, joissa reenaa voimanostajia, Bullfarm ja HH. Että jos tuonne uudelle ei mahdu sekaan, niin on vaihtoehtojakin.

Tsekkasinpa tämän crosstraining-keskuksen nettisivun. Voi morjes, miten kallis paikka! Ite en suostuisi moisiin hintoihin missään nimessä. Tampereella esim. Herwood, HH, Wolf, Powerhouse ja Classic ovat hemmetin hyviä kaupallisia saleja ja paljon halvempia (ja onhan noita pari muutakin hyvää, kuten esim. Syke ja Steel Body). Jos sitten voimailun lisäksi kaipaisi muuta kuntoilua, niin voihan sitä ihan itse kehitellä juoksu- ja loikkaharjoitteita, tehdä kahvakuulailun ja leuanvedon yhdistelmiä kotona, jolloin käytännössä harjoittelee niimmaanpirkuleen muodikkaasti ilmaistuna crossfittiä. :rolleyes: No oho, meikä on juuuri noin reenaillut jo vuosia. Jopas jotakin ja kylläpä sattuikin.

Pistetääs nyt tänne, pitkä tauko ollut treeneistä itellä mutta nyt huomenna maanantaina tarvisi salikortti taas hommata.
Iidesrantaan muutin tuossa loppukesästä ja katsoin että HH Gym vaikuttaisi pätevältä paikalta ja ihan kohtuu matka autolla tuosta mennä.

Sivuilta en löytänyt mitään aikoja milloin mahdollisesti olisi joku tiski auki että kortin voi lunastaa sieltä, tarvitseeko tuonne soittaa mahdollisesti että ovat paikalla vai miten homma toimii? Kokeillaan nyt jos joku kerkeäisi vastaamaan tänne ennen huomista :)

Pistä Häyriselle mailia tai tekstari, niin asia järjestynee. Tsekkaa HH:n kotisivu, niin löydät yhteystietoja. Vars. aukioloaikojahan HH:lla ei ole, koska sinne pääsee aina magneettikortilla, siis 24/7 vuoden jokaikinen päivä.

Pistä Häyriselle mailia tai tekstari, niin asia järjestynee. Tsekkaa HH:n kotisivu, niin löydät yhteystietoja. Vars. aukioloaikojahan HH:lla ei ole, koska sinne pääsee aina magneettikortilla, siis 24/7 vuoden jokaikinen päivä.

Jees, homma on kondiksessa nyt ja ekat treenitkin vedetty. Tuntu nyt että osu kerralla oikeaan paikkaan missä rupeaa käymään pidemmän päälle :)

Näköjään Fressi oli ostanut Sykkeen... Saas nähdä miten vaikuttaa pitemmän päälle.
Joo... mielenkiinnolla odotan. Syke sanoi että mikään ei muutu, mutta katsotaan nyt. Toivottavasti Syke pysyy entisellään.

Taas kerran tultiin valittamaan Sykkeellä kun tein maastavetoa. Painoja en pudota, mutta kyllähän se kolisee kun enemmän rautaa tangossa.

Nyt pitäisikin harkita salin vaihtoa, kerran jo kävin kuukauden testaamassa Powerhousea, mutta parkkipaikkoja on niin huonosti tarjolla tuolla Tampellan alueella että en sitten sen kauempaa siellä viihtynyt.

Tuo Cross Training-Keskus vaikuttaa myös hyvältä vapaiden painojen osalta.

Toi HH-Gym kiinnostaisi 24/7 aukioloaikojen ja huokean hinnan takia, mutta mites siellä on parkkipaikkoja tarjolla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom