Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaisia saleja löytyy tesomaan läheltä? Salilla pitäisi olla vapaitapainoja ja mahdollisuus kertakäyntiin.

Raholan liikuntakeskus todella hyvä paikka ja vapaita painoja reilusti, kertamaksu 6€ (10x kortti 47€ ja kuukausi 39€) Todella tilava paikka ja ikinä ei tartte jonottaa laitteisiin. Toinen Tesoman sali on sitten Balanssi ihan keskustassa, mutta on järkyttävän huono fitness sali ja todella ängetty pieni tila täyteen laitteita, kertamaksu 10€. Suosittelen välttämään :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaisia kokemuksia GoGo Express Lielahdesta? Ajattelin aloittaa salilla käymisen juoksuharrastuksen tueksi. 18e/kk hinta ja kävelymatka kotoa houkuttelisi valitsemaan tuon Lielahden GoGo:n.

Tietääkö kukaan onko Tampereella voimanosto-tyyppistä salia? Tarkoittanee voimaräkkejä, GHR(!) ja mahdollisesti erilaisia tankoja? Tiedän kyllä Bullfarmin, mutta sinne ei ole tavallisilla kuolevaisilla mitään asiaa. Kiitoksia!

Minkälaisia kokemuksia GoGo Express Lielahdesta? Ajattelin aloittaa salilla käymisen juoksuharrastuksen tueksi. 18e/kk hinta ja kävelymatka kotoa houkuttelisi valitsemaan tuon Lielahden GoGo:n.

Onhan tuo Lielahden GoGo ihan ok sali, mutta ennemmin pistäisin etusijalle tuon etäisyyden salille. Melkein missä tahansa salilla saa tehtyä kunnon reenit kun vähän soveltaa :)

HHGymillä, Nääshallilla ja Powerhousella reenaa myös voimanostajia ja muita voimailijoita, että testaa niitä.

HHGymille on tässä viime kuukausina tullut camber barin lisäksi peräti kaksi erilaista safety squat baria, että alkaa olemaan jo aika hyvä erikoistankovalikoima. Enää voisi kaivata trap ja fat baria, jos oikein nirso haluaisi olla. Kettingit löytyy toki, mutta vastuskumit ovat HH:lla jo vähän rispaantuneet.

Nykyään HH:lla on myös jopa kaksi jämerää voimahäkkiä, eli on hyvin epätodennäköistä, että suunniteltu ankara kyykkyreeni jäisi häkin puutteen takia tekemättä. Kuulemma piakkoin on tulossa myös toinen kisamitoitettu laadukas penkkipunnerruspenkki. Hyvät penkkausmahkut siellä on ollut jo vuosia, mutta kisapenkki tai penkit ovat uudempaa juttua.

Mutta kyllä jokaisella mainitsemallani kolmella salilla pystyy tekemään kunnon voimanostoreeniä ja moni tekeekin. Nässy on noista tietenkin halvin, mutta laatuun nähden Powerhouse ja HH ovat myös kohtuuhintaisia mielestäni.

Wolffiki on pistäny uutta rackia romupuolelle. Ei sillä, että testattu vielä olisi kun on paljon mukavampi vaan nitkutella ;)

Mielipiteitä Sykkeestä?

On hyvin todennäköistä että vaihdan sinne.

Mielipiteitä Sykkeestä?
Iso, ei helposti ruuhkautuva, paljon levypainoja.
Parkkipaikalla joskus ahdinkoa, yläkerrasta otettu vesi maistuu joskus hassulle. Kerran oli joku jättänyt myös pukkarin vessan huuhtomatta.

Suosittelen kyllä, vaikka true bodarit väittävätkin että vain Wolf kelpaa. Ainoastaan penkeille tarvitsee joskus jonotella, sinnekin harvemmin.

Iso, ei helposti ruuhkautuva, paljon levypainoja.
Parkkipaikalla joskus ahdinkoa, yläkerrasta otettu vesi maistuu joskus hassulle. Kerran oli joku jättänyt myös pukkarin vessan huuhtomatta.

Suosittelen kyllä, vaikka true bodarit väittävätkin että vain Wolf kelpaa. Ainoastaan penkeille tarvitsee joskus jonotella, sinnekin harvemmin.
Sehän kuulostaa hyvältä, ruuhkautuminen tärkeä seikka vaikka itse pääsenkin usein keskellä päivää. Kaippa ne tarjoaa jotain vierailukäyntiä tai ainakin vois luulla?

Yksi syy Sykkeeseen vaihtoon onkin että näen tönön rappukäytävästäni. Sen lisäksi tuo Sykkeen jatkuva kuntosali (perhe) maksaa kohtuulliset 41,50€/kk. Veden olen tavan mukaan täyttänyt kotona.

Pukkari on tuttu, kamppailulajien puolesta kun siellä käyn.

Wolffilla kävin kesän/syksyn 2009, ja kyllähän ne bodarit noin väittää, ja onhan se loisto punttisalikin... ei siinä, vapaat painot itsellänikin the juttu, mutta en nyt näe että Wolf olisi niin ylivoimainen jotta sinne asti tarpoisin/pyöräilisin, ja autolla turha kuvitella käyvänsä.

Kyllä itse pääsin käymään ainakin kahdesti ihan ilmaiseksi, joten sinne vaan :)

Ainoa mihin joskus joutuu jonottamaan on kyykkyteline, joita on valitettavasti vain yksi. Mutta suurin osa väestä ei onneksi noihin koske.

Wolfilla parasta onkin, että satasen bulkkimassoissakin tuntuu aina kynikseltä :D ->motivaatio

Nyt se on done. Ensi vuoden alusta salina Syke.

Vaikutti kyllä tilat todella hyvältä... saa aika paljon possea olla että tarvii jonotella.

Nyt se on done. Ensi vuoden alusta salina Syke.

Vaikutti kyllä tilat todella hyvältä... saa aika paljon possea olla että tarvii jonotella.

Oli kyllä fiksut tilat ja siistin oloinen paikka, kun kävin itsekkin katsastamassa, mutta hintaluokka vähän hirvittää opiskelijaa. Itse ajattelin Powerhousea tammikuun alusta.

Oli kyllä fiksut tilat ja siistin oloinen paikka, kun kävin itsekkin katsastamassa, mutta hintaluokka vähän hirvittää opiskelijaa. Itse ajattelin Powerhousea tammikuun alusta.
Juu, todella mahtavat ja siistit tilat. Ei sillä että mua häiritsee joku body-sali pommisuojassa, mutta eipä tuosta haittaakaan.

Hinta ihan ok, vaikka olenkin opiskelija myös. Siellä kuitenkin erikseen pelkkä kuntosali, ja kun tuo tyttöystävä käy samassa lafkassa (= perhe alennus) niin hinnaksi jää 41,50€. Se ei enää ole paha mun mielestä.

Juu, todella mahtavat ja siistit tilat. Ei sillä että mua häiritsee joku body-sali pommisuojassa, mutta eipä tuosta haittaakaan.

Hinta ihan ok, vaikka olenkin opiskelija myös. Siellä kuitenkin erikseen pelkkä kuntosali, ja kun tuo tyttöystävä käy samassa lafkassa (= perhe alennus) niin hinnaksi jää 41,50€. Se ei enää ole paha mun mielestä.

Joo eihän tuo ole ollenkaan paha, kun ajattelee vielä paikan tasoa. Vähän turhaa euron viilaamista ehkä itselläni, mutta jos sillä parit ruuat koulusta sais :D

Kävin tänään tyyppaamassa Tampereen Tenniskeskuksen puntin, luulen että siirryn sinne. Ei tuo iso paikka ollut, mutta siinä on aika vähän käyttäjiä joten yleensä mahtuu olemaan ihan rauhassa. Tärkeimmät laitteet löytyy (mm ristikkäis-, ala- ja ylätalja, smith, jalkaprässi, vapaita painoja reilusti ja kässärit 45kg asti jne), kuin myös sauna ja ilmaiset parkkitilat. 6kk 70e joten ei ole hinnalla pilattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom