Kuntokeskus WOLF

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aloitin tuossa taannoin käymään WOLFfilla, treeni-ilmapiiri erittäin hyvä!
Onko täällä paljon porukkaa ketkä käy siellä treenaan? Ja mitä mieltä muut ovat kyseisestä paikasta?

Nyt viime kuussa vaihtui kotisali Wolffiksi. Kontrasti edelliseen GoGo:hun on aika melkoinen, enää en mene kirveelläkään GoGo:lle treenaamaan! Laatusalihan se ja motivoi aika pirusti se, että tuntee itsensä todella pieneksi...

Itse treenasin Wolf:illa keväällä, kesäksi vaihdoin toiseen työn sijainnin takia, nyt taas pari päivää sitten aloitin taas Wolf:illa treenaa. Siellä on mukava ilmapiiri ja muutenkin laatusali mielestäni.

Wolfilla minäkin... Ehdottomasti Tampereen ykkössaleja :5:

Yksi vannoutunut Wolfilainen ilmoittautuu lisää. :4: kuitenkin vaan, on siäkin pieniä häiritseviä juttuja, mutta ne ovat pieniä. Hieno sali se on! Tulkaa toki morjestamaan jos satutte mut siä bongaamaan, en mä pure.

ZannaZ sanoi:
en mä pure

Puretpas.. Varokaa Sannaa! Sillä saattaa olla vesikauhu... :evil:

No ei vaan.. Huono ja väsynyt läppä eli läpykkä eli niin sanottu läpsytin. :)

Muutaman kerran olen Wolfilla käynyt ja kyseessä on ehdottomasti huippuluokan sali. Valitsen taas parin kuukauden päästä kun nykyinen salikortti loppuu, että jatkanko treenaamista Powerhousella vai siirrynkö Wolfille. Toistaiseksi Powerhouse on vielä vienyt niukan voiton. Tykkään enemmän sen salin ilmapiiristä. Lisäksi siellä ei ole pieniä vesikauhuisia eläimiä jotka saattavat purra varpaaseen kesken kyykkysarjan ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ajattelin käydä Wolfilla treenaamassa seuraavan kerran kun Tampereella vierailen. Todella hyvän näköinen treenipaikka kuvista/clipeistä päätellen mitä olen nähnyt.

Force sanoi:
Ajattelin käydä Wolfilla treenaamassa seuraavan kerran kun Tampereella vierailen. Todella hyvän näköinen treenipaikka kuvista/clipeistä päätellen mitä olen nähnyt.
Jep jep, samma här!
AT sanoi:
Lisäksi siellä ei ole pieniä vesikauhuisia eläimiä jotka saattavat purra varpaaseen kesken kyykkysarjan
No voihan prkl, ja mulla on tietenkin just silloin kyykkypäivä :eek:

;)

Wolffin kannattaja täälläkin. Huippumesta! Nyt vain olosuhteiden pakosta en pääse reenaamaan siellä, mutta joulukuussa kun tulen lomalle Suomeen niin sinnehän se tie vie :) Itseasiassa taitaa olla jo oikein ikävä sinne...

Kaikesta päätellen tuolla pitää tulla käymään kun tässä tulee parin kuukauden mittainen reissu tampereelle.

Motivoivaa teenata hyvässä ilmapiirissä, suurin osa kilpailevista tamperelaisboudaajista löytyy Wulffilta aina alkuillasta.....

Jepulis, juurikin tuon ilmapiirin, toisin sanoen muiden kilpailevien kehonrakentakollegoiden takia tulee Wolfilla treenattua. Olis jotenkin aika vaikeaa kuvitella itseään treenaamassa jollakin salilla, jossa porukka ainoastaan "kuntoilee". (Toki kuntoilijoita Wolfillakin on reilusti suurin osa.)

Itseni ja Coolmanin lisäksi muita bodyssa kilpailleita Wolfilla treenaa ainakin Sauli "Greenman" Aitto-Oja, Vellu "Triple M" Niskanen, Samuli "Ötökkä" Perälä, Rami "Rambo" Aaltonen sekä tietenkin ainoa ammattilaisemme, Maija Lehtonen.

Lisäys listaan: Mika "Latman" Kauppinen (hitto tätä mun muistia, ku pätkii..)

Näin Arsi Harjun etukyykkäämässä (enimmillään oli vissiin 270kg tangossa) Wolfilla erään kerran. Toivotin terveyttä ja pitkiä kaaria. :) Jotta kehonrakentajien lisäksi siellä reenaa muitakin isoja ja vahvoja immeisiä, kuten myös ihan vaan kuntoilijoita. Arsi oli kyllä vaikuttava ilmestys, sen verran kevyeltä rauta näytti. :worship:

MBC78 sanoi:
Itseni ja Coolmanin lisäksi muita bodyssa kilpailleita Wolfilla treenaa ainakin Sauli "Greenman" Aitto-Oja, Vellu "Triple M" Niskanen, Samuli "Ötökkä" Perälä, Rami "Rambo" Aaltonen sekä tietenkin ainoa ammattilaisemme, Maija Lehtonen.

Lisäys listaan: Mika "Latman" Kauppinen (hitto tätä mun muistia, ku pätkii..)

Eikös Markku Ylijoutsijärvi, joka kilpaili alle 87,5 kilosissa, treenaa myöskin wolffilla??? Vai olenko ihan väärin nähnyt...

Jusushi sanoi:
Eikös Markku Ylijoutsijärvi, joka kilpaili alle 87,5 kilosissa, treenaa myöskin wolffilla??? Vai olenko ihan väärin nähnyt...

Aivan oikein olet nähnyt, eli Markku listan jatkoksi! Listat on pirullisia, aina joku jää huonon muistin takia mainitsematta.

No niin, nyt on Wolfilla treenattu, ja on kyllä hyvä sali, ei voi muuta sanoa! Iso, tilava, paljon laitteita ja vapaaharjoittelupaikkoja... Jos suunniteltu muutto Treelle toteutuu, niin tässä on kyllä ehdottomasti yksi varteenotettava vaihtoehto treenipaikaksi!

Bongasin Wolfilta myös parhaan takareisilaitteen EVER (se Davidin reisiojennus/koukistusyhdistelmähärpäke, kaikessa omituisuudessaan suorastaan LOISTAVA vekotin, paras tuntuma takareisiin koskaan!) ja Maija Lehtosen tekemässä rintatreeniä :rock: Ainut miinus tulee musiikista - NRJ-shit-music-only - tässä Mayor's pistää Wolfia lättyyn 6-0. Mutta muuten ehkä paras sali, jolla olen ikinä käynyt, annan pisteitä :4:. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom