Kuntokeskus WOLF

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nostanpas tästä ylös tällaisen muumiothreadin, koska olen harkinnut salin vaihtoa. Tampereen Wolfilla on tietääkseni varsin hyvä maine, eikä verkossa näkyvä hinnoittelukaan vaikuta kovin pahalta. Kuukausikorttisysteemi ja päivähinnoittelu oli itse asiassa positiivinen yllätys.

Eli kysyisin ihan sitä, millainen tuo kuntokeskus nykyään on - edelliset viestit kun olivat vuodelta 2004? Eli lähinnä 1) löytyykö hyvin paikkoja ja painoja vapailla painoilla tehtävään treeniin, 2) salin yleinen tunnelma - sopiiko perustreenaaja joukkoon, 3) miten hyvin salin muut palvelut (sauna, solarium, tms.) toimivat, 4) onko salilla pahoja ruuhkia (tarkoitus on treenata heti aamusta) ja 5) mitä muuta tulee mieleen?

Ja joo, tarkoitus on tällä viikolla käydä testaamassa salia, mutta olisi kiva kuulla myös pakkislaisten palautetta.

Eli kysyisin ihan sitä, millainen tuo kuntokeskus nykyään on - edelliset viestit kun olivat vuodelta 2004? Eli lähinnä 1) löytyykö hyvin paikkoja ja painoja vapailla painoilla tehtävään treeniin, 2) salin yleinen tunnelma - sopiiko perustreenaaja joukkoon, 3) miten hyvin salin muut palvelut (sauna, solarium, tms.) toimivat, 4) onko salilla pahoja ruuhkia (tarkoitus on treenata heti aamusta) ja 5) mitä muuta tulee mieleen?

1) Löytyy. Pelkkiä tasapenkkejä on 5 (ehkäisee kivasti ruuhka-aikojen penkkivajautta), muutama power rack ja kyykky/mave-lava löytyy. Kässäreitä on kai 1kg aina johonkin useampaan kymmeneen kiloon, joku viisaampi tietää mihin ne loppuu.
2) Sopii toki. Kaiken tasoisia treenaajia käy vasta-alkajista kisanneisiin körmyihin. Treenit menee minulla mukavasti, eikä nyt mitenkään häiritsevää salikäyttäytymistä ole näkynyt.
3) (Miesten) pukuhuoneessa on saunat ja suihkut. Sauna on lämmin yleensä iltapäivällä ja illalla, joskus sunnuntaiaamuisin treenatessa saattaa olla pois päältä, mutta yleensä saa saunat treenin jälkeen.
4) Aamulla jos treenaat niin ei. Kello 17-18 on suurin ruuhka-aika ja sillon saattaa joutua pahimmillaan jonottelemaan. Esim. tiistaisin näyttäisi olevan pahimmat. Kesällä tietysti hellittänyt kun kaikki ovat jo kesäkunnossa :D
5) Rankan treenin jälkeen vastapäätä Galataan kebulle.

Itse olen treenannut yhden kerran siellä ja jos asustelisin Tampereella niin kyllä mää siellä kävisin, meinaan on se sen verran HC paikka. Siellä käy mm. meidän mimmi mode Faidra ja sika iso Pulla. Mutta ainuan miinuksen sali saa siitä, että ei ole magneetti korttia. Se aukee varmaan 7 aamulla ja jos mää teen aamuaerobista ennen koulua niin pitäisi vähintään päästä 6 vetää aerobisa.

Mutta ainuan miinuksen sali saa siitä, että ei ole magneetti korttia. Se aukee varmaan 7 aamulla ja jos mää teen aamuaerobista ennen koulua niin pitäisi vähintään päästä 6 vetää aerobisa.
Tee poeka aerobises pihalla (juoksu, kävely, pyöräily, munasilteen haarahyppyjä pihalla jne.) niin saat raitista ilmaakin samalla.

^^ totta, raitis ilma on bueno juttu.
Itse koin Wolfin vähän epämiellyttävänä paikkana. Tosin ei yhden kerran jälkeen pitäisi vielä kunnon mielipidettä luoda, mutta en todellakaan tuntenut kuuluvani joukkoon (kuten en kokoni puolesta tehnytkään :) )
Pirun isoja mörssäreitä siellä oli kyllä juu, mutta perustreenaaja sai ainakin sinä iltana osakseen tönintää kesken sarjojen (ei vahinkoja, tahallisia) ja mulkoilua ihan riittämiin. Eli ilmapiiristä ei kovin paljoa hyvää sanottavaa minulta.
Kivastihan siellä oli laitteita ja painoja, mutta jonoa tuppasi syntymään. Taisin kyllä osua paikalle mahdollisimman huonona päivänä huonoon aikaan.
Ehkä pitäisi antaa toinen mahdollisuus mestalle, ehkä :jahas:

Pirun isoja mörssäreitä siellä oli kyllä juu, mutta perustreenaaja sai ainakin sinä iltana osakseen tönintää kesken sarjojen (ei vahinkoja, tahallisia) ja mulkoilua ihan riittämiin.
Juuh. Muistelin lukeneeni täällä samanlaisista kokemuksista, mutta en löytänyt searchillä...

Menee hiukan, ehkä :offtopic: :ksi mutta itse harkitsin Wolfia kun tänne Tampereelle muutin, mutta päädyin saliin missä ei niin kisailijoita kävisi, koska eräässä kaupungissa kävin sellaisella salilla missä oli aika pirun isoja ihmisiä.
Niin kyllästyin horkkaajien asenteisiin (ei saisi yleistää) mutta vituttaa sellanen minäminä-asenne. Varmaan ihan hyvä sali niille jokka pääsee inside-porukkaan. Mutta tavallisten treenajien kanssa pärjää huomattavasti paremmin.

Juuh. Muistelin lukeneeni täällä samanlaisista kokemuksista, mutta en löytänyt searchillä...
Mikäs tuossa TTY:n salissa on vikana, nyt kun siellä on viimeinkin saatu ilmastointi ja suihkutkin taas toimimaan? Aamulla ei luulisi olevan ruuhkaa liikaa eikä täällä ole kyllä isoja mörssäreitäkään sen puoleen :).

Mikäs tuossa TTY:n salissa on vikana, nyt kun siellä on viimeinkin saatu ilmastointi ja suihkutkin taas toimimaan? Aamulla ei luulisi olevan ruuhkaa liikaa eikä täällä ole kyllä isoja mörssäreitäkään sen puoleen :).
Heh. Impulssi salin vaihtamiseen tulee lähinnä siitä, kun työmatkoilla tulee treenattua siisteillä, avarilla saleilla jossa kaikki tuntuu olevan kohdallaan.

Toisaalta TTY:n salin hinta/laatu suhde on hyvä, alasalilla oli eilen ihan ok treenata kun ilmastointi toimi taas eikä aggressiivisia mörssäreitä tosiaan näy. Kaipaisin lähinnä enemmän tilaa, lisää käsipainoja (+selkeät merkinnät) ja toisen kyykkyhäkin ettei tarvitse aina alkulämmitelyn aikana kytätä, että ehdinkö ennen kuin joku muu vie sen. ;) Heittäisivät vaikka sen vatsakoneen hiiteen, jotta saataisiin tilaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toisaalta TTY:n salin hinta/laatu suhde on hyvä, alasalilla oli eilen ihan ok treenata kun ilmastointi toimi taas eikä aggressiivisia mörssäreitä tosiaan näy.
Faidraaaa, meillä alkaa olla viimeset hetket käsillä... :rolleyes:
Heittäisivät vaikka sen vatsakoneen hiiteen, jotta saataisiin tilaa.
Mä voin ottaa sen, Wolfilla ei oo läheskään yhtä hyvää vatsamasiinaa tai ainakaan sen välitykset ei sovi mulle (ei ole säädettävä niinkuin TTY:n).

Ajattelin nostaa tätä threadia yksi päivä,mutta joku muu teki likaisen työn puolestani:worship:
Itse kanssa wolfilla harrastelen:) Mulle on tullut paikasta tosi hyvä kuva,kassat mukavia ja kanssatreenajilta oon aina apua saanut,kun oon kysyyn mennyt!
Asiantuntevaa porukkaa todellakin,sekä myös vähemmän (<-):david:
Laitteita joka lähtöön ja painoja todellakin tarpeeks.
Kerran oli aistittavissa selvää ylimielisyyttä,mutta siitäkin pääsi eroon,kun vaihtoi treeniaikaa :thumbs:
Lisäyksenä vielä,että kun sauna/suihkutiloihin menee tuntee ittensä todella pieneks,mutta kyllähän sitä häpeänsä parin vuoden ajan nielee :rock:

haha :D, mä treenasin tossa ku alottelin niin gogo citys, jaksoin treenaa siellä jonku vuoden ja sitten rupes tympii nrj musiikki ja ihan liikaa alottelijoita/lapsia ja muutenkin salina huono paikka, ajattelin juuri vaihtaa sitten Wolffiin...

mutta sitten kävin kattoo gogo parkkia, se oli juuri uudistettu ja yllätyin positiivisesti, ei mitään paskaa musiikkia taustalla, kuten nrj ja laitteet 3x paremmat ku gogocitys, suihku ja saunatilat ovat mainiot. Tietenkin vielä plussana se että samassa talossa on ilmainen parkkitalo jäsenille, joten jäin sinne :D

PS: en sitten käyny testaa wolffia, eräs exä käy siellä niin en ehkä sen takia lähteny kokeilee

Menee hiukan, ehkä :offtopic: :ksi mutta itse harkitsin Wolfia kun tänne Tampereelle muutin, mutta päädyin saliin missä ei niin kisailijoita kävisi, koska eräässä kaupungissa kävin sellaisella salilla missä oli aika pirun isoja ihmisiä.
Niin kyllästyin horkkaajien asenteisiin (ei saisi yleistää) mutta vituttaa sellanen minäminä-asenne. Varmaan ihan hyvä sali niille jokka pääsee inside-porukkaan. Mutta tavallisten treenajien kanssa pärjää huomattavasti paremmin.

Väitän, että nykyisin Wolffilla kävijöistä 90% on tavallisia treenareita, mikä on tosi kiva huomata. Kisa mielessä jumppailevat tuppaa pakkautumaan sinne todellakin silloin klo 17-18 aikaan, mutta keskiviikkoisin (ja viikonloppuisin) niitä pyörii vähemmän, kun se tuntuu olevan yleinen lepopäivä :D.

Kun 3 vuotta sitten eksyin kyseiselle salille, mun ajatukset oli samanlaiset kuin arpa80 kertoo. Jos olisin silloin ostanut 10 kerran kortin,olisin varmaan vaihtanut sen jälkeen salia. Vaan kun sinnittelin isojen bodareiden ja fitnesstypyjen seassa kuukauden verran, totesin salin olevan kaikinpuolin juuri mun tarpeisiini sopiva ja päätin jäädä. Eipä aikaakaan kun tutustuin näihin pelottavan :D kokoisiin bodareihin (oikeesti olen pelännyt ISOJA miehiä) ja totesin kuinka ihquja pehmoja ne oikeesti onkaan! :lol2: :haart:

Naisena ja muutaman naisen keskelle tupsahtaminen (silloin ei kovin paljoo naisia samaan aikaan käynyt) "miesten valtakuntaan" olikin työläämpi juttu, meni n. 6kk ennenkuin sain samaa sukupuolta olevaa juttuseuraa. Nykyisin sekin on jo kääntynyt niinpäin, että melki huilipäivänäkin pitää käydä pyörähtään, jotta saa sosiaalistakin toimintaa ja hyvän mielen päivään töiden jälkeen :D

Ihana paikka treenata ja ihania ihmisiä paaaljon. Henkilökuntaa unohtamatta. Kahta en vaihtais... Wolff ja Emmah :haart:

Mä olen kanssa miettinyt tuota Wolffia..Tällä hetkellä maksan kahteen paikkaan samaan aikaan.Elixiaan ja powerhouseen.
Elixia ei ole mun paikkani ollenkaan, ónneks enää kaksi kuukautta sopparia jäljellä.Powerhousesta olen tykännyt kovasti.
Täytyisi kyllä käydä tuo Wolffikin kokeilemassa ja verrata sitten..
Iltapiiri ym. nimittäin ainakin meikäläisellä vaikuttaa todella paljon treeniin..=)

Kerran Wolffilla treenatessani joku mies yritti tulla valtaamaan kyykkytelineet missä jo treenasin. Sanoin kohteliaasti että: "Minulla on tässä vielä sarjat kesken, mutta voit toki tulla treenaamaan kanssani. Mitä liikettä ajattelit tehdä tässä?" Mies sanoi: "No en sitten mitään!!" ja lähti vihastuneena pois paikalta kohti penkkitelineitä painoja kolistellen. Reilusti yli kolmekymppinen mies ja käyttäytyi kuin pahainen kakara. :lol2:

Kuukauden verran kävin Wolffilla ja rakastuin paikkaan. Paikka oli niin hyvä että vein sinne pari kaverianikin. Olosuhteiden pakosta olen treenannut muilla saleilla mutta ehkä jo ensikesänä minut löytää taas Wolffilta.

Kerran Wolffilla treenatessani joku mies yritti tulla valtaamaan kyykkytelineet missä jo treenasin. Sanoin kohteliaasti että: "Minulla on tässä vielä sarjat kesken, mutta voit toki tulla treenaamaan kanssani. Mitä liikettä ajattelit tehdä tässä?" Mies sanoi: "No en sitten mitään!!" ja lähti vihastuneena pois paikalta kohti penkkitelineitä painoja kolistellen. Reilusti yli kolmekymppinen mies ja käyttäytyi kuin pahainen kakara. :lol2:

onneksi näitä kakaroita on todella harvaan :arvi:

Mukava paikkahan Wolf on. Toki riippuu varmaan paljon itsestäkin että millaiseen paikkaan sitä tykästyy tai sopeutuu.

Vaikea on varmaan tulla juttuun missään kuntosalilla, jos hikoilu ketuttaa ja ihmisten lähellä oleminen ahdistaa. Jos taas jaksaa sanoa "moi" kun 3. kerran törmää samaan naamaan salilla ja uskaltaa kysyä että teetkö vielä monta sarjaa, ennen kuin tunkee samaan vatsapenkkiin, niin tulee varmaan toimeen aika mukavasti salilla kuin salilla.

Omat ennakkoluulot ja pelothan ihmistä yleensä enemmän rajoittavat ja ahdistavat kuin mikään oikeasti hänen ympärillään tapahtuva.

Omat ennakkoluulot ja pelothan ihmistä yleensä enemmän rajoittavat ja ahdistavat kuin mikään oikeasti hänen ympärillään tapahtuva.

Hyvin sanottu! :thumbs:

ps. eilisestä.. :haart: ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom