Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZannaZ sanoi:en mä pure

Jep jep, samma här!Force sanoi:Ajattelin käydä Wolfilla treenaamassa seuraavan kerran kun Tampereella vierailen. Todella hyvän näköinen treenipaikka kuvista/clipeistä päätellen mitä olen nähnyt.
No voihan prkl, ja mulla on tietenkin just silloin kyykkypäiväAT sanoi:Lisäksi siellä ei ole pieniä vesikauhuisia eläimiä jotka saattavat purra varpaaseen kesken kyykkysarjan

Jotta kehonrakentajien lisäksi siellä reenaa muitakin isoja ja vahvoja immeisiä, kuten myös ihan vaan kuntoilijoita. Arsi oli kyllä vaikuttava ilmestys, sen verran kevyeltä rauta näytti. 
MBC78 sanoi:Itseni ja Coolmanin lisäksi muita bodyssa kilpailleita Wolfilla treenaa ainakin Sauli "Greenman" Aitto-Oja, Vellu "Triple M" Niskanen, Samuli "Ötökkä" Perälä, Rami "Rambo" Aaltonen sekä tietenkin ainoa ammattilaisemme, Maija Lehtonen.
Lisäys listaan: Mika "Latman" Kauppinen (hitto tätä mun muistia, ku pätkii..)
Jusushi sanoi:Eikös Markku Ylijoutsijärvi, joka kilpaili alle 87,5 kilosissa, treenaa myöskin wolffilla??? Vai olenko ihan väärin nähnyt...
Ainut miinus tulee musiikista - NRJ-shit-music-only - tässä Mayor's pistää Wolfia lättyyn 6-0. Mutta muuten ehkä paras sali, jolla olen ikinä käynyt, annan pisteitä :4:. :thumbs: