Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa niin nämä kivat "aseta kaksi tappia omiin reikiin jonka jälkeen ruuvaa pidike toiselle puolelle" -systeemit? :lol2:Voimailupuolen uusissa räkeissä tangonpitimien ja varmistusrautojen säätäminen oli myös hieman kätevämpää kuin aikaisemmin.
Jaa niin nämä kivat "aseta kaksi tappia omiin reikiin jonka jälkeen ruuvaa pidike toiselle puolelle" -systeemit? :lol2:
Noniin, kaivoimpa tällaisen vähän pölyyntyneen keskustelun esiin kun uuttakaan en viitti alottaa aiheesta, mutta.
Mä oon muuttamassa Tampereelle -koska lukio- ja huomasin että wolffi on alle sadan metrin päässä mun kämpästäni -loistavaa!
Mutta kun kahtoin aukioloaikoja niin vähän pisti silmään tuo että seittemältä aukee vasta, se on mun tapauksessani huonompi juttu kun yrittäis kahteen kertaan päivässä selvitä salille joten toisen on tultava ennen koulun alkua aamulla.
-tähän kun pistää lukion työmäärän päälle niin ei sitä sitten paljon muuhun jääkkään aikaa varsinkaan jos jotain duunia etin siihen päälle..
niinmutta mitenkä te viisaat tämän ratkoisitte? parahan olis jos joskus ennen kuutta - vaikka viiden pintaan - pääsis tekemään aamureenit ja sitten koulun jälkeen toiset, mutta näillä aukioloajoilla ei onnistu :itku:
Double split kenties? On varmasti yleistynyt paljon Wileniuksen ja Hietalan myötä. WFC:lle ois muuten tarkoitus itsekin joskus kotiutua mutta se jää tulevaisuuteen uuden kämpän ja isompien massojen kanssa. Videoita katsellut salista ja kyllä fiilis on kun vertaa tämän hetkiseen saliin.Miksi treenaat kaksi kertaa päivässä ja miten ?
Miksi treenaat kaksi kertaa päivässä ja miten ?
No eikö se ole sama käydä lounastauolla eka kerta ja illemmalla vaikka 20:00 toinen kerta. Kaupanpäälle saa illalla kukkua ja aamulla nukkua!
Ite käyn WFC:llä ja sit toisella snadilla ja hyvin spartalaisella salilla ja enempi oon kotonani tuolla pienemmällä salilla.. WFC:llä tälleen alottelijana vähän sellanen "mitäs vittua" fiilis kun ei tiedä mitä puolillakaan laitteista pitäs edes tehdä :D lisäksi wolffilla on enempi sitä näyttäytyjä osastoa ja nenä pystyssä hiihtelijöitä mitä tuolla pikkusalilla jossa kaikki tuntee kaikki ja ilmapiiri on loistava.