Kuningasliike Vai Ei?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mtmm

Hehe no jo on menty pitkälle kun ei tarvi enää edes mainita missä lajissa kaveri on SM mestari. Tuskin kyykyssä tai voimannostossa vai mitä :). No reisikommentti antaa varmaan suuntaa mistä lajista puhutaan ... (Onko ISO=hyvä/tavoite?)

Asiantuntija varmaan pystyisi treenaamaan alakehon voimaa ilman kyykkyä tehokkaasti mutta ei se ihan helposti varmaan onnistu.

Re: Re: no totta helevetissä!

Originally posted by Hulkki
1. Syvä sumokyykky 1 x 20
2. Suorin jaloin maastaveto 1 x 15

No onhan se selvää, että noilla liikkeilla saadaan massaa perseeseen.

Tässä tulee taas tämä kuuluisa treenimotto mieleen:

"Se on aivan sama miltä näyttää,
kuhan rauta liikkuu! PERKELE!"

Elikkä kyykkyä kehiin, ja syvää sellaista! Perseestähän kaikki voima on lähtöisin...

Ainakin mulla toi suorinjaloin mave ottaa lähinnä perseeseen eikä takareisiin. Hyvää huomenta -liikkeellä saan takareisiin paremman tuntuman.

Originally posted by slade
Ainakin mulla toi suorinjaloin mave ottaa lähinnä perseeseen eikä takareisiin. Hyvää huomenta -liikkeellä saan takareisiin paremman tuntuman.

Mulla taas on päinvastoin...

kyllä se kyykky (syvälle) toimii ja hyvin malttaa vaan pitää ne painot pieninä noin alkuun ja pikku hljaa lisäillä kun siltä tuntuu
ELI tekniikka kunniaan:)

Re: no totta helevetissä!

Originally posted by iivili

Ainiin, muista myös tasapainoisen kehityksen ja vaihtelun vuoksi muut huippuluokan jalkareeniliikkeet, esim. maastanosto, sama suorin jaloin, hyvää huomenta, rinnalleveto ja jossain välissä vaikka prässiä ja muitakin laitteita sekaan.

:Hmm: mikähän liike tuo "hyvää huomenta" on? Kertokaas, rakkaat pakkislaiset...

Sumokyykky:kuola:

Kyllä etureisille mun mielestä paras on etukyykky ja hinkkaa sellasella liikeradalla et mennään pohjaan, muttta ei mennä ylös asti.

Heh, mullakin on sama juttu ku Hulkilla on (oli?), että perseessä on massaa, mutta reidet aika tikut. Näyttää vitun tyhmältä. Johtunee varmaan siitä, kun aloittaessa tuli jaloille vaan maastavetoa.:jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Konkari en ole mutta on se silti kuningasliike. Jos terveyden puolesta kaikki on kunnossa niin kyykkäämään siitä. Voima on omanakin tavoitteena ja parhaita liikkeitä ovat ne joissa joutuu käyttämään koko kroppaa tai ainakin mahdollisimman monia lihaksia yhdessä.

Nuista mestareista, jotka ei kyykänny: Dorian Yates. Jaloissa oli näköä ja kokoa vähintään riittävästi.

Ite tykkään kyykystä. Jalkoihin tulee kokoa ja etenkin voimaa. Vahvistaa lisäksi keskivartaloa.

Mun käsityksen mukaan naturaalille nopein tie kasvattaa lihasmassaa,on tehdä raskaita kyykkyjä ja maastanostoja,sekä niiden muunnelmia.Jostakin olen lukenut,että niiden tehokkuus perustuu luonnollisen hormonituotannon sekä hermoston stimuloimiseen.Esim.Hack-kyykky tms.ei koskaan voi rasittaa yhtä montaa lihasta samaan aikaan kuin tavallinen kyykky.Apuliikkeet ovat toki symmetrian ja lihasten palautumisen takia tärkeitä,mutta en usko,että kukaan rakentaa suuria lihaksia eristävillä liikkeillä,ainakaan ilman dopingia.

Ennenkuin joku inisee Hack-kyykystä,tarkoitin koneessa tehtävää hackia en sitä "aitoa"joka on varmasti yksi vaihtoehto normaalikyykylle.

Kuningasliike se voi olla, mutta jos omistaa yliliikkuvat nivelet ja vaiva on etenkin selässä, ei mun kohalla tartte paljon kyykkyjä tehä...ainakaan millään järkevillä painoilla!! Että pakko on korvata prässillä ja hackilla ja ehkä lopuksi tehdä pari sarjaa kyykkyä kun on jo jaloista suurin ruuti viety!! Teksisin kyykkyä jos siitä vaan jotain tulis!!

Originally posted by leoko
Nuista mestareista, jotka ei kyykänny: Dorian Yates.
Yates kyykkäsi niinkuin muutkin kunnes teloi jonkun mestan keskikropassaan, minkä jälkeen alkoi kyykkäämään smithissä.

Tuohon alkuperäiseen kysymykseen: jos tavoitteet on vaan lihasmassapuolella niin kyykky ei ole mitenkään välttämätön liike. Prässillä ja hackillä saa varmaan yhtä hyvät lihat reisiin ilman lantion ja perseen kasvua.

Sen sijaan jos haluat rutosti styrkkaa jota pystyt käyttämään myös in-real-life, kyykky eri variaatioinaan on kurko.

Joo olisko etureisille mitään muuta liikettä kun etukyykky. Pelkkä tanko apuna eli ei oo mitään prässiä. :curs:

Ja kannattaako jalkatreenipäivä jakaa kahdelle päivälle: kyykky ja pohkeet perjantaina ja lauantaina maastaveto jalat suorana ja etu(kyykky ta jokin muu liike jos on olemas).

Ja kuinka tärkee liike toi etukyykky on kun on niin pirun hankala ja rasittava liike. :curs:

Sissykyykky. En oo ite kokeillu, mutta voisin kuvitella ottavan aika kohdennetusti etureisiin.
Ja kyllä se etukyykky siitä lähtee sujumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom