Kumpi parempi ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Commadore

Banned
Teet esim hauiskääntöjä levytangolla niin teet sarjan 40kg:lla nätisti pumppaillen selkä heilumatta 15 sarjan vaiko 50kg:lla vääntäen kuin raivohärkä naamairvessä selkä heiluen mutta saat sen 15 kanssa???

joka painoissa puhdas liike oli siinä rautaa 40 tai sata mut pääasia et liikerata pysyy mahdollisimman hyvänä... näin oletan

Sanoisinpa että 42,5 kg:lla niin että viimeisissä joutuu pikkasen avittaan vartalolla.
Ja joka tapauksessa kannattaa treenata kuin raivo härkä, vaikka liikkeet pitäiski puhtaina. ;)

Kunnon heijalla vaan ekat sarjat niin reenautuu muutkin lihakset.

Jos haluaa montaa lihasta kerralla treenata niin minä kyllä valitsisin jonkin aivan toisen liikkeen kun hauiskäännön....

Edit. Niin ja tuohon alkuperäiseen kysymykseen: IMO ei kannata tahallaan heittää heti ensimmäisistä toistoista asti sitä tekniikkaa nurkkaan, mutta toisaalta ei myöskään kannata ihan millin tarkasti täydellisellä tekniikalla pikkurilli pystyssäkään pumpata. Koko sarja suht siistillä tekniikalla ja sitten niissä viimeisissä toistoissa voi hieman cheatata jos haluaa, mutta toki järki kädessä siinäkin ettei mene rinnallevedoksi.

lasikuitujeesus sanoi:
Sanoisinpa että 42,5 kg:lla niin että viimeisissä joutuu pikkasen avittaan vartalolla.
Ja joka tapauksessa kannattaa treenata kuin raivo härkä, vaikka liikkeet pitäiski puhtaina. ;)
Samaa mieltä. Itse yritän pitää kaikki liikkeet puhtaina, mutta saatan tehdä sarjassa muutaman cheatin, eikä muutama cheat oo pahasta jos ei jokaista toistoo cheataa. Esim. hauiskäännössä saan vaikka 8 puhtaasti ja lisään päälle vaikka 2 cheatii, mutta negatiivisen vaiheen käytän hyödyksi vaikka cheataan.

Olisin itse sitä mieltä että pienemmillä puhtaasti on parempi,mutta 15 on aika pitkä sarja,lähempänä kymppiä mielummin.Mutta joskushan kannattaa ottaa isommat romut ja tehdä hieman heijaamalla...Antaa vähä uutta ärsykettä hauiksille ja ei jää ne painot junnaamaan.Jos aina vääntelee tosi puhtaasti niin helposti vääntelee aina samoilla raudoilla.Eli silloin tällöin isot romut ja vähä fuskua,hajottamatta paikkoja.Malttia siihenkin!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom