Kumpi on kovempi liike: kyykky vai maastaveto?

Loppujen lopuksi, ei MITÄÄN väliä! Molempia kun täytyy kuitenkin tehdä..:cool:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyykky

Kyl se kyykky on pahempi...
Itellä on etureidet ihan muusina jalkatreenist...
 
Minkä sille voi jos laattaa kyykyn jälkeen? En tiä onko kyse niinkään siitä että osaisin treenata kovaa kuin huonosta hapenottokyvystä tms.

Siin käy vaan silleen et pääs alkaa kihelmöimään ja sit tulee niin huono olo ettei mitään järkee. Sit vessaan ja puhumaan muinaisnorjaa posliiniluuriin.

Kyykky on mun mielestä sellanen liike et vaikka 10s toisto ois IHAN tuskaa ni viel menee 4. Ihan eri tavalla ku jossai hauiskäännössä jossa vaan ruuti loppuu yhtäkkiä.
 
Originally posted by Fat22
Minkä sille voi jos laattaa kyykyn jälkeen? En tiä onko kyse niinkään siitä että osaisin treenata kovaa kuin huonosta hapenottokyvystä tms.

Mulla taas pahoinvointia tulee yleensä maastavedon jälkeen. Silmissä alkaa sumeta ja edellinen ateria käy kurkussa mutkan kerran jos pari. Sitten pitääkin jo suunnistaa pukukoppiin puhaltelemaan. Kaiken tämän jälkeen olo on rättiväsynyt ja lopputreeni meneekin haukotellessa. Joku verensokerijuttu kai tuo on.
 
Originally posted by gmarx
Mulla taas pahoinvointia tulee yleensä maastavedon jälkeen. Silmissä alkaa sumeta ja edellinen ateria käy kurkussa mutkan kerran jos pari. Sitten pitääkin jo suunnistaa pukukoppiin puhaltelemaan. Kaiken tämän jälkeen olo on rättiväsynyt ja lopputreeni meneekin haukotellessa. Joku verensokerijuttu kai tuo on.

Älä syö niin lähellä treeniä. Joku kolme tuntia väliä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom