Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.


"Oululaisen poliisin, laulajanakin tunnetun Petrus Schroderuksen somekirjoituksista on tehty rikosilmoitus.

Sen on tehnyt sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen asiaa ajava Oulu Pride ry. Yhdistyksen mukaan Schroderuksen julkaisema Facebook-kommentti loukkaa pride-väkeä, kun tapahtumaa kuvaillaan myötähäpeää aiheuttavaksi friikkisirkukseksi, jonka osallistujilla ei ole käytöstapoja eikä käsitystä siveellisyydestä."

:ROFLMAO:

Petrus on ihan oikeassa. Olen sanonut samaa jo vuosia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kappas, Netflixin perustaja ja ensimmäinen toimitusjohtaja Marc Randolph on sukua propagandamestarille Edward Bernaysille, joka puolestaan on sukua Sigmund Freudille (AKA Sigismund Schlomo Freud), kuten osoitin jo aiemmin. Maailma on iso ja ihmisiä kohta 8 miljardia, mutta eliitin piirit on pienet.

 

En hauku henkilön sukupuolta, mutta mielenkiintoista että kun valittavana on joko naisten sarja, tai avoin sarja mihin saa osallistua kaiken sukupuoliset, muunsukupuolinen henkilö valitsee sarjakseen naisten sarjan 😄
 
Minä tunnen olevani japanilainen nasipuolinen-näyttelijä, harrastan silti brassijutsua saanko ottaa osaa naisten painiotteluihin vaikka olen syntynyt mieheksi.

Olen syntynyt Suomessa mieheksi ja nyt olen 94 kiloinen, mutta jo kymmenen vuotiaana tajusin ja halusin olla japanilainen naispuolinen-näyttelijä.
Saanko ottaa osaa Suomessa BJJ-kisoihin naisten sarjoihin, vai onko siellä jotain rasisteja ja natseja jotka eivät halua minua mukaan naisten kisoihin - sillä minä tunnen ja tiedän olevani japanilainen nais-näyttelijä ja se on ihanaa!!

Vanhempani jopa isäni on sanonut että; Pikkas sinä saat olla mitä tahansa ja silti rakastan sinua - äitini taas on suurin tukeni kamppailu-urheilumaailmaan.
 

"Oululaisen poliisin, laulajanakin tunnetun Petrus Schroderuksen somekirjoituksista on tehty rikosilmoitus.

Sen on tehnyt sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen asiaa ajava Oulu Pride ry. Yhdistyksen mukaan Schroderuksen julkaisema Facebook-kommentti loukkaa pride-väkeä, kun tapahtumaa kuvaillaan myötähäpeää aiheuttavaksi friikkisirkukseksi, jonka osallistujilla ei ole käytöstapoja eikä käsitystä siveellisyydestä."

:ROFLMAO:

Petrus on ihan oikeassa. Olen sanonut samaa jo vuosia.
Ihan oikein. Olin pari vuotta sitten järkkärinä ja onhan se nyt vittu outoa että on ok laitta seksikeinut puuhun roikkumaan ja vieressä 50v miehiä nahkakalsareissa. Mitä tapahtuisi jos itse tekisi niin vaikka ensi viikonloppuna. En ole herkkä mutta millä tavalla se nyt auttaa asiaa että teinipojat juoksevat pallot suussa nakuina julkisella paikalla?
 
On.

Varsinkin kun veikkaan, että 90 % vastaa että "en minä tiedä, miten niin". Se loppu 10 % jaksaa asioista kinata internetsissä.

No okei, ehkä 1 % jaksaa vääntää asiasta. Loppuja ei kiinnosta.
 
^^Tunnistan kyllä stereotyypin, jota tuossa halutaan luoda, mutta eipä ainakaan omassa tuttavapiirissä tuo prosenttilukema toteudu. Ei lähellekään. Onneksi?
 
Tunnistan kyllä stereotyypin, jota tuossa halutaan luoda
Kerro toki enemmän.



Itellä ei oikeestaan mitään kantaa. Jutkut on muinoin kusettanut maat palestiinalta josta ählyt kantaa kaunaa hamaan tappiin saakka. Noiden tappelu mielestäni win-win.
 
Kerro toki enemmän.



Itellä ei oikeestaan mitään kantaa. Jutkut on muinoin kusettanut maat palestiinalta josta ählyt kantaa kaunaa hamaan tappiin saakka. Noiden tappelu mielestäni win-win.
Siis stereotypia/olkinukke vasemmalle kallellaan olevasta kaiffarista, joka omaksuu kaiken tietonsa valtamediasta? Israel paha, feminismi hyvä, ilmastonmuutos tulee ja tappaa blablablaa.
 
Juu, kyllä minäkin ymmärsin mitä haetaan.

Mutta kun ainakin omalla otannalla vastaus olisi juuri tuo, että mikä palestiina, missä se on.
 
No mitä tässä haetaan? Miksi vasemmalle kallellaan oleva pitää israelia pahana, ja päinvastoin?

1. Eikös juutalaiset USA:ssa ole olleet lähellä oikeistoa eli republikaaneja ja peruskristitty aines siellä republikaaneissa nimenomaan israelin puolella. Näitähän vassarit eniten halveksii ja kauhistelee, varsinkin nykyään.
2. Mamut muslimeja isolta osalta ja niiden kanssa pitää olla samanmielinen eli: israelia vastaan.

Vaikka Israel on eniten oikeus- ja hyvinvointivaltio kuitenkin noilla huudeilla. Ideologiat sumentaa. Itse ostan aina israelilaisen appelsiinin mieluummin kuin egyptiläisen tai marokkolaisen.
ja ei tarkota että olen mikään Israel fani.
 
No mitä tässä haetaan? Miksi vasemmalle kallellaan oleva pitää israelia pahana, ja päinvastoin?
Koska vasemmalle kallellaan oleva media kertoo ainoina uutisina Lähi-idästä kuinka paljon taas oli tapettu viattomia palestiinalaisia ja kuinka ne nyt silleen ilkeästi eristää palestiinalaisia alati pienenevälle tontilleen.
 
1. Eikös juutalaiset USA:ssa ole olleet lähellä oikeistoa eli republikaaneja ja peruskristitty aines siellä republikaaneissa nimenomaan israelin puolella. Näitähän vassarit eniten halveksii ja kauhistelee, varsinkin nykyään.
2. Mamut muslimeja isolta osalta ja niiden kanssa pitää olla samanmielinen eli: israelia vastaan.

Vaikka Israel on eniten oikeus- ja hyvinvointivaltio kuitenkin noilla huudeilla. Ideologiat sumentaa. Itse ostan aina israelilaisen appelsiinin mieluummin kuin egyptiläisen tai marokkolaisen.
ja ei tarkota että olen mikään Israel fani.
Jenkeissä asuvat juutalaiset ovat perinteisesti olleet demokraatteja, mutta Bidenin Lähi-idän politiikka vaikuttaa monen mielestä siten, että yhä useampi juutalainen hyppää jatkossa republikaanien kelkkaan. Bidenin politiikan myötä Jenkit ovat myös menettämässä voimapoliittisen vipuvartensa. Tämä on jo näkykynyt siinä, että väkivalta ja terrorireot ovat lisääntyneet eri puolilla Lähi-itää.
 
Koska vasemmalle kallellaan oleva media kertoo ainoina uutisina Lähi-idästä kuinka paljon taas oli tapettu viattomia palestiinalaisia ja kuinka ne nyt silleen ilkeästi eristää palestiinalaisia alati pienenevälle tontilleen.
Mulla on duunikaverina palestiinalainen, joka on aikanaan lähtenyt palestiinasta islamia pakoon. Tunteet nousevat aina pintaan, kun hän kertoo miten palestiinan muslimit vainosivat julmasti (mm. talot poltettiin) niitä kristittyjä vähemmistö arabeja, jotka eivät tunnustaneet Allahia ja islamia uskokseen. Vasemmistoa ja mediaa tämä puoli tarinasta ei kuitenkaan kiinnosta.
 
Noiden tilastojen perusteella näyttäisi siltä, että juutalaisten hihhuliosasto olisi republikaaneja ja maallistuneempi sakki demokraatteja. Lisäksi nuorempi sukupolvi ja maahanmuuttajat ovat republikaaneihin päin kallellaan. Joten ehkä siirtymää republikaaneihin päin olisi havaittavissa - ellei tässäkin käy niin, että kun iänmyötä saadaan henkilökohtainen talous kuntoon, niin poliittinen ajatusmaailmakin saattaa muuttua?
 





Juutalaiset ovat ihanan avoimia rasisminsa sekä kolonisaatio- ja kansanmurhafantasioidensa suhteen. Eikö monikulttuurisuus olekaan rikkaus, kuten ne meille saarnaa?
 
Oy vey, ovet auki muslimeille! Ei koske israelia, on niin pieni maa.

Screenshot_20210518-174925__01.jpg


Screenshot_20210518-175710__01.jpg


Screenshot_20210518-175723__01.jpg


Screenshot_20210518-175549__01.jpg


b8tjh.jpg
 
Back
Ylös Bottom