Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

^minä ymmärrän kyllä täysin miksi testistä ja sen tuloksista ei avoimesti kerrota julkisuuteen muuten kuin Imanelle itselleen. "Hieman" arkaluonteinen asia, etenkin kun tyyppi on muslimimaasta. En usko pätkääkään mihinkään Putinin operaatioon.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^minä ymmärrän kyllä täysin miksi testistä ja sen tuloksista ei avoimesti kerrota julkisuuteen muuten kuin Imanelle itselleen. "Hieman" arkaluonteinen asia, etenkin kun tyyppi on muslimimaasta. En usko pätkääkään mihinkään Putinin operaatioon.

Oikeusturvan takia pitäisi olla avoin näistä asioista. Ja kannattaa myös muistaa, että Kalif on otellut naisten sarjassa koko uransa ongelmitta ja vasta nyt tuli ongelmia. Miksi tästä ei ole aikaisemmin ollut puhetta?

IBA on korruptoitunut liitto ja IOC potki sen pihalle olympialaisista ja länsimaat lähtivät liitosta korruption takia. Ei ole yhtään mahdotonta, etteikö olisi tehneet tätäkin. Katso nyt tätäkin miten järjestivät vaalivoiton venäläiselle vaalivilpillä.

Kremlev has been IBA president since 2020 and was re-elected unopposed in May 2022 after Dutch boxing federation president Boris van der Vorst was declared ineligible.

Cas ruled in June that Van der Vorst was wrongly prevented from standing, but a proposal to stage a new election was rejected by IBA delegates.

https://www.bbc.com/sport/boxing/65987324?s=09

Tuossa hyvä juttu vielä tuosta.

Sources close to Iba have told the Guardian that the Dutch candidate Boris van der Vorst, who had been due to challenge Umar Kremlev for the Iba presidency, was barred for breaching its regulations by being part of an alliance of 18 countries that had openly criticised Iba’s reaction to the war in Ukraine and its reliance on Gazprom funding.https://www.theguardian.com/sport/2...warns-iba-chief-amid-fresh-governance-worries

 
Vedänpäs foliohatun päähän.

1) Khalif on otellut koko uransa naistensarjoissa ja hävinnyt 9 ottelua. Tässä mm. yksi ottelu. Näitä transitkuja ei ole ollut koskaan aikaisemmin.



2) Nyrkkeilyliitto IBA potkittiin pihalle olympialaisista venäjäyhteyksien takia ja IBA:n pomo on venäläinen Umar Kremlev, joka on Putinin lähipiiriä.

3) IBA:n testaustuloksia tai testimenetelmiä tms. ei ole julkistettu ja he itse myöntävät, että pitää kehittää tapa testata sukupuolet. Miten uskottavaa on, kun ei ole julkistettu miten päätettiin Khalifin olevan mies?




4) Eiköhän kyseessä ole Venäjän informaatio-operaatio, missä yritetään heittää olympialaisten päälle lokaa, koska Venäjä on heitetty sieltä pihalle.

+ hävis mira putkoselle. Käsittääkseni kohdusta lähtien naisten sukupuolielimet on. Kaikki testit vissii läpäissyt jne.

Sit pitäis vissii kaikki pcoos sairaudesta kärsivät, joita on 10-35%mitalisteita ruveta hylkäilee kanssa. Tuottaa
Testoo vähän enempi.

Mäki olin ihan täysin sen kannalla et vtun väärin jne, mut ku tapaukseen vähän perehtyny niin Kait tuo ihan fine on et kisaa.

Edit. @SiC- mainitsema ryssä propaganda saattaa pitääkin paikkansa :

"
  • International Boxing Association Russian president, Umar Kremlev, claimed that DNA test results showed the two athletes have XY chromosomes, but the results were never published"
 
Pinkki Paitane;

Screenshot_20240803_144727_Google.webp
 
Mun mielestä on epäolennaisia että ei ole voittanut kaikkia matseja tai että pikkulapsena pinkkiin ja tytöksi puettuna näyttää söpöltä. Se että on pillu, ei pitäisi mennä sen ohi että on XY.
Jos ei voida skriinata pois simppelin sukupuolitestin perusteella kromosomeista, tulee ikuinen sekasotku ja loputon virta XY naiseksi kokevia eksploittaamaan naisten urheilua. Se on vasten naisten oikeuksia.
Näitä joudutaan sitten hankalasti testailemaan, epäilemään, tutkimaan, loputon määrä taudinkuvan asteita, suurta monimutkaisuutta ja epävarmuutta. Ja epätietoisuutta naisille milloin voi tulla mies pilaamaan päivän tai vaarantamaan terveyden. Sebenya juoksijalla on myös kivekset vaikka on vagina. XY hänkin, tietysti. Kaikki pois vaan naisten sarjoista, miesten sarjoihin vaan, voisi alkaa kutsua avoimeksi sarjaksi miesten sarjan sijaan, niin on näillä intersex porukoilla oma sarja selvillä.

Olen kerran otellut hänen kanssaan ja kyllä minä katsoin, että ei jumaliste, mikä mies sieltä tulee. Hän piti lyödessäänkin sellaista äijämäistä ääntä ja hänellä kasvoi pulisongit, Potkonen kertoo.


IMG_0448.webp
 
Kuten täällä jo todettu, niin ihan sama mikä värkki on jalkojen välissä, jos on XY kromosomit XX:n sijaan, niin ei kuulu naisten sarjaan. Tämä ei oikeasti ole sen monimutkaisempaa.

453746731_846492150914540_1031262294885277162_n.jpg
 
+ hävis mira putkoselle.
Siinä vaiheessa kun oli vasta 10 matsia alla joista puolet tappioita. Miralla oli tuossa vaiheessa yli 200 matsia alla ja oli elämänsä kunnossa. Nykyistä Imanea vastaan ei olis mitään masiksia, vielä kun Potkosen puolustus oli tyyliin otetaan kaikki vastaan ja koitethan itse lyödä enemmän takaisin 😁
 
Mun mielestä on epäolennaisia että ei ole voittanut kaikkia matseja tai että pikkulapsena pinkkiin ja tytöksi puettuna näyttää söpöltä. Se että on pillu, ei pitäisi mennä sen ohi että on XY.
Jos ei voida skriinata pois simppelin sukupuolitestin perusteella kromosomeista, tulee ikuinen sekasotku ja loputon virta XY naiseksi kokevia eksploittaamaan naisten urheilua. Se on vasten naisten oikeuksia.
Näitä joudutaan sitten hankalasti testailemaan, epäilemään, tutkimaan, loputon määrä taudinkuvan asteita, suurta monimutkaisuutta ja epävarmuutta. Ja epätietoisuutta naisille milloin voi tulla mies pilaamaan päivän tai vaarantamaan terveyden. Sebenya juoksijalla on myös kivekset vaikka on vagina. XY hänkin, tietysti. Kaikki pois vaan naisten sarjoista, miesten sarjoihin vaan, voisi alkaa kutsua avoimeksi sarjaksi miesten sarjan sijaan, niin on näillä intersex porukoilla oma sarja selvillä.

Olen kerran otellut hänen kanssaan ja kyllä minä katsoin, että ei jumaliste, mikä mies sieltä tulee. Hän piti lyödessäänkin sellaista äijämäistä ääntä ja hänellä kasvoi pulisongit, Potkonen kertoo.


katso liitettä 265349
Mutta tosta ei ole varmuutta onko xy kromosomia. Tuokaan ei taida olla ihan noin yksoikosta. Esim sara forsbergillä on vissii xy kromosomi myös, enkä miestä tosta saa tekemälläkää. Tai sit toi on ainut mies jjohon koen vetoa. 🙂 tai Sit mä oon homo.

Tai SiT yksinkertasin vastaus on oikein, ped.


View: https://www.instagram.com/p/CZl257EMc-A/?igsh=ZjQ5bTdnaWFhbXNm


View: https://www.instagram.com/p/CTXT82-MsNq/?igsh=MTZ2djlwMWtnY2ltZw==

Edit. Toki voi olla hyvin mahdollista et Mä vaan oon 100% väärässä
 
Tutkija ruotsin karoliinisesta.
Screenshot_20240803_175003_Instagram.webp
Screenshot_20240803_175212_Instagram.webp


Screenshot_20240803_175140_Instagram.webp
 

Liitteet

  • Screenshot_20240803_175212_Instagram.webp
    Screenshot_20240803_175212_Instagram.webp
    76,7 KB · Katsottu: 16
Mutta tosta ei ole varmuutta onko xy kromosomia. Tuokaan ei taida olla ihan noin yksoikosta. Esim sara forsbergillä on vissii xy kromosomi myös, enkä miestä tosta saa tekemälläkää. Tai sit toi on ainut mies jjohon koen vetoa. 🙂 tai Sit mä oon homo.

Tai SiT yksinkertasin vastaus on oikein, ped.


View: https://www.instagram.com/p/CZl257EMc-A/?igsh=ZjQ5bTdnaWFhbXNm


View: https://www.instagram.com/p/CTXT82-MsNq/?igsh=MTZ2djlwMWtnY2ltZw==

Edit. Toki voi olla hyvin mahdollista et Mä vaan oon 100% väärässä


En sotke seksiä ja sukupuolirooleja tähän, mä puhun ihan vaan siitä mitä pitäis tehdä naisurheilussa. En siis ole julistamassa kaikkia XY ihmisiä miehiksi ja väittämässä heitä panevia homoiksi tms. He voivat pitää passinsa missä seisoo että sukupuoli nainen, ei haittaa. Ihan nätti Sara Forsberg on, epäilen kyllä että hormonihoidettu.

Mutta naisurheilussa ainut selkeä ja reilu tapa suojella siellä urheilevia naisia on kieltää mieskromosomit omaavilta pääsy. Ihan loputon suo muuten mittailla testoja ja ronklata rensseleitä onko sallitut sukupuolivehkeet, pöpipäiseksi menee. Normaali sukupuolitesti ja that’s it niin ei voi miesominaisuuksilla enää eksploitata naisten sarjoja.
 
Kohta mennään taas, jonkun 10min päästä Iman(e) kehässä. Vastustaja ainakin aikoo otella tosissaan, katsotaan muuttuuko mieli taas parin lyönnin jälkeen.
Ei murtuneita luita eikä tyrmäystä, olkaamme iloisia. Voitti toki kaikin tuomariäänin vaikka otettiin piste poijjes. Ei paljoa vastustaja uskaltanut lyöntietäisyydelle tulla.
 
En sotke seksiä ja sukupuolirooleja tähän, mä puhun ihan vaan siitä mitä pitäis tehdä naisurheilussa. En siis ole julistamassa kaikkia XY ihmisiä miehiksi ja väittämässä heitä panevia homoiksi tms. He voivat pitää passinsa missä seisoo että sukupuoli nainen, ei haittaa. Ihan nätti Sara Forsberg on, epäilen kyllä että hormonihoidettu.

Mutta naisurheilussa ainut selkeä ja reilu tapa suojella siellä urheilevia naisia on kieltää mieskromosomit omaavilta pääsy. Ihan loputon suo muuten mittailla testoja ja ronklata rensseleitä onko sallitut sukupuolivehkeet, pöpipäiseksi menee. Normaali sukupuolitesti ja that’s it niin ei voi miesominaisuuksilla enää eksploitata naisten sarjoja.

Ei naisia tarvitse suojella noilta ja nyt monet naisnyrkkeilijät, jotka ovat itse otelleet noita vastaan ovat alkaneet puolustaa heitä. Jos naiset suostuvat itse ottelemaan heitä vastaan ja tukevat heitä niin miksi heidät pitäisi sulkea pois?
 
Ei naisia tarvitse suojella noilta ja nyt monet naisnyrkkeilijät, jotka ovat itse otelleet noita vastaan ovat alkaneet puolustaa heitä. Jos naiset suostuvat itse ottelemaan heitä vastaan ja tukevat heitä niin miksi heidät pitäisi sulkea pois?

Koska pitää olla selkeät säännöt, mitä on helppo ja loogista noudattaa.
Onhan se nyt ihan pöpipäistä että on sarja naisia varten, mutta sinne päästäkseen ei tartte edes läpäistä normaalia sukupuolitestiä onko nainen.
Ei tässä ole kyseessä venäjän hybridivaikuttaminen, vaan ihan vaan tämä meidän vassariwoke. Eli ei voida tehdä selkeitä sääntöjä koska pitää olla diversity&inclusion ja nostaa jalustalle kaikki seksuaalihäiriöiset.
Kyllä tuolla on jo paljon naisia jotka mies ryöstänyt. Huippu-urheilussa töitä tehdään huipulle pääsemiseksi vuosia ja vuosikymmeniä, ei ole kiva jos joku romuluinen äijä sitten tulee puskista ja vie lihat kupista.
Näitä on käynyt jo paljon. Media ei nosta esiin koska on woke, ja urheilijat eivät uskalla puhua koska woke cancel kulttuuri hyökkää kimppuun. Ihmettelen kyllä miksi naiset ei puolusta omiaan tässä enempää, että äijät etupäässä joutuu sen homman tekemään.
 
Koska pitää olla selkeät säännöt, mitä on helppo ja loogista noudattaa.
Onhan se nyt ihan pöpipäistä että on sarja naisia varten, mutta sinne päästäkseen ei tartte edes läpäistä normaalia sukupuolitestiä onko nainen.
Ei tässä ole kyseessä venäjän hybridivaikuttaminen, vaan ihan vaan tämä meidän vassariwoke. Eli ei voida tehdä selkeitä sääntöjä koska pitää olla diversity&inclusion ja nostaa jalustalle kaikki seksuaalihäiriöiset.
Kyllä tuolla on jo paljon naisia jotka mies ryöstänyt. Huippu-urheilussa töitä tehdään huipulle pääsemiseksi vuosia ja vuosikymmeniä, ei ole kiva jos joku romuluinen äijä sitten tulee puskista ja vie lihat kupista.
Näitä on käynyt jo paljon. Media ei nosta esiin koska on woke, ja urheilijat eivät uskalla puhua koska woke cancel kulttuuri hyökkää kimppuun. Ihmettelen kyllä miksi naiset ei puolusta omiaan tässä enempää, että äijät etupäässä joutuu sen homman tekemään.

Ei se ole niin yksinkertaista, että pelkkä kromosomi määrittelee naisen. Eikö sinusta esim. Sara Forsberg ole nainen? Tässä tapauksessa tuo nainen otteli koko uransa naisten sarjassa ilman ongelmia, vasta ryssien hybridivaikuttamisen myötä tästä alettiin öyhöttämään ja tästä tuli muka ongelma.
 
Ei naisia tarvitse suojella noilta ja nyt monet naisnyrkkeilijät, jotka ovat itse otelleet noita vastaan ovat alkaneet puolustaa heitä. Jos naiset suostuvat itse ottelemaan heitä vastaan ja tukevat heitä niin miksi heidät pitäisi sulkea pois?
Joo tuo on tosi jaloa heitellä "minäkin ottelin sitä vastaan ja pärjäsin" kommentteja kun ei ole enää ottelemassa Imanea vastaan. En ole samassa sarjassa häntä vastaan olympialaisissa ottelevien ymmärtäviä puheenvuoroja kuullut. Jännä homma. Voisko olla että naiset suostuvat häntä vastaan ottelemaan kun on vähän niinkuin pakko mikäli haaveilee olympiakullasta. Kukkuu.
 
Ei se ole niin yksinkertaista, että pelkkä kromosomi määrittelee naisen. Eikö sinusta esim. Sara Forsberg ole nainen? Tässä tapauksessa tuo nainen otteli koko uransa naisten sarjassa ilman ongelmia, vasta ryssien hybridivaikuttamisen myötä tästä alettiin öyhöttämään ja tästä tuli muka ongelma.

No jos nyt joku on hybridioperaatio urheilun pilaamiseksi, niin se on tämä BRICSin Etelä-Afrikkalainen Semenya XY ”nainen” jolla vagina ja kivekset. Omasta mielestään vaan omanlaisensa nainen, testot katossa ja näyttää äijäksikin julmalta. Lisäksi nostellut oikeusjuttuja ym, hirveesti harmia ja päänvaivaa kun saa osallistua XY mieskromosomeilla.
Ja kuten sanottu muussa elämässä voi määritellä kuka tahansa sukupuolensa kuten tykkää, mutta mun mielestä urheilussa eksklusiivinen naisten sarja ei sais ottaa mitään välimuotoja, muuten syntyy hirveet sekasotkut. Kromosomitesti on perinteinen sukupuolitesti, ihan maalaisjärkinen normijuttuhan se vaan olis olla käytössä.
 
Khelif otteli 2022 MM-kisoissa ilman ongelmia, mutta 2023 kisoissa tuli ongelmia sen jälkeen, kun hän voitti venäläisen nyrkkeilijän.

Nearly 17 months ago in New Delhi, Algerian boxer Imane Khelif was disqualified from the International Boxing Association's world championships three days after she won an early-round bout with Azalia Amineva, a previously unbeaten Russian prospect.

The disqualification meant Amineva's official record was perfect again.

Ja lol tälle.

This week, he released a series of English-subtitled videos on social media packed with insults, saying the Olympics “burns from pure devilry” and calling Bach “evil” and urging him to “resign urgently.” Kremlev has ended some of them by saying he’s sending Bach diapers so he doesn’t soil himself, then punching the camera.

https://abcnews.go.com/Sports/wireS...eling-outcry-olympic-boxers-russian-112535354
 
Back
Ylös Bottom