Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.


Eilen/toissapäivänä otti sähköpostistaan screeenshotin. Tänään:

Screenshot_20240730_165131_Instagram.webp


Sattumaa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tämä nyt taas aivan vitun älytöntä touhua, kun olympialaisissa päästetään miehiä ottelemaan naisia vastaan! Ja vaikka heidät on siis jo sukupuolitestin perusteella todettu miehiksi, ja estetty heidän kilpailemisensa MM-kisoissa. Ihan saatanan reilua naisnyrkkeilijöitä kohtaan!
Ihmettelen kyllä myös sitä, miksi naiset eivät itse nouse enemmän tämmöistä paskaa vastaan?
Ovatko he siis oikeasti valmiit asettamaan suvaisevaisuuden oman etunsa edelle (siis myös laajemmassa merkityksessä).

 
Onhan tämä nyt taas aivan vitun älytöntä touhua, kun olympialaisissa päästetään miehiä ottelemaan naisia vastaan! Ja vaikka heidät on siis jo sukupuolitestin perusteella todettu miehiksi, ja estetty heidän kilpailemisensa MM-kisoissa. Ihan saatanan reilua naisnyrkkeilijöitä kohtaan!
Ihmettelen kyllä myös sitä, miksi naiset eivät itse nouse enemmän tämmöistä paskaa vastaan?
Ovatko he siis oikeasti valmiit asettamaan suvaisevaisuuden oman etunsa edelle (siis myös laajemmassa merkityksessä).

Luulen pelkäävät seuraksia jos ottavat asian esille.
Luultavasti alkais vihapuhe urheilijaa kohtaan ja sponsorit sitä kautta saattais lähteä.
 
katso liitettä 265286
Tästä saattaa kehittyä maukas tapaus. Eräs työnantaja on hiljattain tuomittu laittomasta irtisanomisesta, kun työntekijä varasteli (vain vähän). Saako YLE irtisanoa työsopimuksen tässä tapauksessa?
 
Oliko tässä niim, että Lloyd on ollut konsulttina oman firmansa kautta Ylellä? Tuollaisenhan voi purkaa tuosta noin vaan, mutta mainehaitta pysyy samana.
 
Toisaalta jos vastapainona on se, että ukkeli heiluu piireissä mukana ja aina välillä kertoo youtubessa sun muualla kuinka perseestä ylen politiikka on, niin ihmekös tuo jos laitetaan pihalle ja kysellään vasta myöhemmin menikö oikein.
 
Onhan tämä nyt taas aivan vitun älytöntä touhua, kun olympialaisissa päästetään miehiä ottelemaan naisia vastaan!
Huomenna eli torstaina ymmärtääkseni klo 13:20 vedetään naista miesvoimin dunkkuun. Kaikki tv:n ääreen 😁 (toivon hymiöstä huolimatta yli kaiken ettei daamille käy huonosti)

edit.... Khelif ei ole se daami
 

Liitteet

  • Screenshot_20240731_231025_Google.webp
    Screenshot_20240731_231025_Google.webp
    39,2 KB · Katsottu: 65
Huomenna eli torstaina ymmärtääkseni klo 13:20 vedetään naista miesvoimin dunkkuun. Kaikki tv:n ääreen 😁 (toivon hymiöstä huolimatta yli kaiken ettei daamille käy huonosti)

edit.... Khelif ei ole se daami

Kumpi on mies? Käyn betsaamassa jos löytyy. =D
 
Huomenna eli torstaina ymmärtääkseni klo 13:20 vedetään naista miesvoimin dunkkuun. Kaikki tv:n ääreen 😁 (toivon hymiöstä huolimatta yli kaiken ettei daamille käy huonosti)

edit.... Khelif ei ole se daami

Kymmenen sekuntia nainen sitten kesti miestä vastaan...

453482250_10226134115044499_2650086610482824901_n.jpg


Potkosellakin kokemusta tuosta äijästä...

"Mira Potkonen on otellut Khelifia vastaan 2021. Potkonen kertoi aiemmin, että Khelifin ulkomuoto kiinnitti tuolloin huomion.
– Olen kerran otellut hänen kanssaan ja kyllä minä katsoin, että ei jumaliste, mikä mies sieltä tulee. Hän piti lyödessäänkin sellaista äijämäistä ääntä ja hänellä kasvoi pulisongit, Potkonen kertoi."
 
Voihan perkule kun ei päässyt betsaamaan. Kun järki lähtee touhuista, niin ainut minkä voi siinä vaiheessa koittaa enää tehdä on hyötyä rahallisesti.
 
Kymmenen sekuntia nainen sitten kesti miestä vastaan...

453482250_10226134115044499_2650086610482824901_n.jpg


Potkosellakin kokemusta tuosta äijästä...

"Mira Potkonen on otellut Khelifia vastaan 2021. Potkonen kertoi aiemmin, että Khelifin ulkomuoto kiinnitti tuolloin huomion.
– Olen kerran otellut hänen kanssaan ja kyllä minä katsoin, että ei jumaliste, mikä mies sieltä tulee. Hän piti lyödessäänkin sellaista äijämäistä ääntä ja hänellä kasvoi pulisongit, Potkonen kertoi."
Tuli katsottua suorana. Ensin iloitsin että muija älysi luovuttaa ajoissa. Sitten vihastutti kun näki sen surun. Ja sitten tuli epätoivo kun muistin tuon olleen ekan kierroksen ottelu, joten useampi surkea naiskohtalo edessä vielä woken alttarilla.
 
Pidän itseäni aika suvaitsevaisena tyyppinä mutta en voi käsittää tätä että päästetään biologiset miehet otteleen naisia vastaan. Ei siinä ole mitään järkeä ja täysin epäreilua niitä naisurheilijoita kohtaan.

Minulle on ihan sama jos olet hoidot läpikäynyt trans-nainen. Onnittelut sinulle jos olet nyt onnellisempi kuin aiemmin, mutta minun mielipide on että sinua ei pitäisi päästää kilpailemaan samaan sarjaan naisten kanssa missään urheilulajissa.
 
Olis hieno asia jos Ylevero poistettais ja palvelut maksumuurin taakse.
Ne maksais jotka haluavat katsoa.
En tiedä miten tää menee muissa maissa, jenkeissä ainakaan mitään valtion omaa tv/uutis kanavaa, miksi suomessa pitää olla?
 
Back
Ylös Bottom