Kulmasoutu vs Leuanveto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaNi-
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Habankorppu sanoi:
Riippuu mistä roikkuu. Mulla on ihan hirvittävä lihasepätasapaino-kammo enkä ole tehnyt leukoja pitkiin aikoihin latsien liiallisen kiristymisen pelossa. :D Helvetisti vaan horisontaalista vetoa vahvistaan trapseja ja rhomboideusta. Eli minä tekisin (ja teenkin) pelkkää kulmasoutua jos joku pitäisi valita. Onhan kulmasoutu sitäpaitsi penkin vastaliike.
Ajattelin, että maastaveto, rinnalleveto, kyykky ja pystypunnerrus seisaaltaan tangolla vahvistaisi noita lihaksia kuitenkin aikalailla, mutta latseille ei oikee tuu mitään, ja leuanvetotulos kiinnostaisi.

Lähinnä treenaan "yleisvoimaa" mutta kuitenki yhteistulosta yritän nostaa, jos vaikka kisoihin joskus.

Tulin siihen tulokseen, että leuat > kulmasoutu, ainakin kun muutenkin tulee paljon rasitusta alaselälle

e- ja tulee samalla hauberikin treenatuua ku en sitä erikseen treenaa

neutraali sanoi:
vaikka kuinka teet voima reeniä, niin tee laajaa toistoaluetta noissa liikkeissä. aivan dorkaaa kokoajan hinkata hikistä 3-5toiston sarjaa. jos haluat selkää leveämmäksi niin taljoja ylhäältä ja leukoja ja paljon ja eri kahvoilla ja laajaa toistoaluetta käyttäen.
En pääasiallisesti halua selkää leveämmäksi enkä ala vetämään narua. toistoalue 0-6 isoissa liikkeissä riittää mielestäni mun tavotteisiin ihan hyvin.

Taas uutta ajateltavaa eli lisäpaino housujenkauluksessa. Jos pitää 25 kg:n levyä housuissa, laitetaanko se housujen etu- vaiko takapuolelle? Tähän asti olen tyytynyt leuassa ja dipissä perinteiseen vyö ja kettinki -viritykseen. Sekin (ja lattiapenkki, box-kyykky, penkki apinaotteella, pec dec -väärinpäin istuen jne) herättää stepperihilavitkuttajien keskuudessa surullisia katseita ja huokauksia. Onneksi salilla on hieromakoneasemien lisäksi vapaapainoja kiitettävästi ja muutama muukin (3) traditionaalisen treenauksen ystävä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom